Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W210

 
Old 2012-02-28, 22:32   #20
ldalius
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-05-27
Gyvenamoji Vieta: Panevėžys
Pranešimai: 6,370

ldalius is on a distinguished road



Standartinis

pas tave bėda ne variklyje ir net ne kuro sistemoje. Kodėl pirmiausia klausiau apie pavarų dėžę?

Todėl, kad mersams su MPD stovi dviejų masių smagratis, kuris gavęs didesnę apkrovą kartu su dūstančio variklio darbu pradeda tampytis iš savo spyruoklių (viena dalis slankioja kitos dalies atžvilgiu), tuo pat metu sukeliant tampymosi efektą. Tą patį dalyką (kai žinai) dažnai MB su MPD galima pajaust perjungiant iš 2 į 3 pavarą arba su 5 pavara numušus greitį iki kritinės stabilaus variklio darbo būklės ir staigiai duodant gazo. O juk tas smagratis kaip ir MB jau nebe naujas ir jo spyruoklės jau gerokai pasitampę.

Kažkada seniai kai nusipirkau savo pirmą mersą su MPD tai jis man tampydavosi o joi joi, kol paskui perpratau jo sankabą ir pavarų jungimą bei pavaras pagal variklio apsisūkimus ir greitį. Paskui atvažinėjau daug metų ir net pamiršau kaip viskas buvo pirmomis dienomis


Paskutinį kartą redagavo ldalius; 2012-02-28 22:41 val.
ldalius neprisijungęs   Cituoti


 

Bookmarks

Temos įrankiai
Rodymo būdai

Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.