Keletas naujienų mano fronte - nupirkti kiti priekiniai sparnai žyyyyyyyyyymiai tvarkingesni už mano turėtus, minusas kad su posūkiu, ko maniškiame nebuvo, tai greit užvirintos skylės, užlenkti kantai kad ratai mažiau kliūtų, privaryta visur hermetiko, smalos, taip pat nusmaluotos dar kart priekinės arkos abi, priekiniai viršutiniai kėbulo elementai visi kas po sparnais slepiasi, slenksčiai ir t.t. Liko šūdniekiai visokie - rankiojuos kur pamiršau kokią gumytę, ar nedatepęs ko, taip pat gal dar spėsiu bagažo dangtį bituku išsiklijuot, na o šiaip tai jau seks visokie valymai ir t.t. iki dažymo.
Paskutiniu metu buvo pradėjus kamuot paranoja, kad nesukišiu niekaip tų nelemtų 11J į standartines galines arkas be valcavimo, nes suprast irgi nieko neina kai visa ji tuščia ir stovi aukštai, tai šiandien pasitaikius progai kad garaže buvo daug kompanijos, nuspręsta pažaisti biškį su camberiu ir t.t. Voliojos garaže pora rastafkių ant durniaus užmečiau, prisukau iš akies išvirtimo, pastačiau ant žemės - pora snukių į bagažinę, pasiūbuojam - reziume 1cm rato lauke, viskas lupa tiesiai į arką. Pamatuoti atstumai visi į vidinę pusę, sukam toliau traukes - rezultatas - ratas gražiai lenda po sparnu, vidinėj pusėj vietos dar kokie 2cm, neaišku kaip bus su posparniais, bet kolkas viskas cool, o ir išvirtimas gavos gražiai ir proto ribose, paliekant beveik visą protektorių ant žemės  Bereiks dabar nusipirkt porą 15mm rastafkių, nes dabar eksperimentuota buvo su dvejom plonom, be centravimo jokio
|