Krč

tos dujos. Šovė čia prieš mėnėsį, bet nieko blogo neatsitiko, tik LEV'o šlangą iš po įsiurbimo koliko išmovė. Įkišau ir toliau važiavau.
O dabar šovė ir šlanga vietoj liko. Ir nesikuria. Užkniso jau.
Dujas paduoda tiksliai, neužšalusios.
Kibirkštis yra.
Reišk kažkas su oru,ane?
nusiardžiau visą gazo sklendę pagal šitą diy
http://w124-zone.com/articles.php?article_id=23
tik po to pastebėjau, kad pas mane lėkštutės nėr. Kas per bajeriai? kodėl ją nuima mūsų auksarankiai? ir kaip aplamai be jos gali važiuot? ir kaip su ja dujos patenka į degimo kamerą? (tas maišytuvas gi virš lėkštės tada gaunasi kaip ir..ar ji ne iki galo užsidaro?)
nu bet važiavo ir be jos, tai tarkim šitas nepričiom..
radau suplyšusią gumą apatinę visos tos gazo sklendės. Užklijavau gerai (žinau, kad laikina. Čia užkūrimui, po to pasikeisiu). Jau galvojau "vo gerai, radau bėdą."
Surinkau viską į vietą..ir nė velnio, suka ir nesikuria.
Toliau..šlangos visos vietoj ir ne kiauros. Tik klausimas - su burna turi išeit vakumą padaryt jose? per viršutines (ten kur šakojasi į vožtuvų dangtuką) siurbiu ir nieko, dar toks jausmas, lyg burbuliuotų kažkur keleivio pusėj kažkas.
Toj pusėj kažkokių vakuminių ar kamščių yra, kurie irgi nušaut gali ir vakumą suknist? aplamai kur ten dar vakuminės jungiasi? negi tik viršuj dvi šlangelės ir viena po koliku?
dėl benzo tai išvis nesąmonė kažkokia. Siurblys tvarkoj. Bet iki jo nepareina maitinimas. Buvau išėmęs rėlę ir 7 i 8 pin'us laidu sujungęs fyškėj, siurblys dirba, bet kažkaip su pertraukom ir sukant starteriu nebedirba.
į šalto užkūrimo purkštuką (tas vidurinis) irgi srovė nepareina..
kas visą šitą reguliuoja? kompas ar ta rėlė su dviem saugikliais?
pabandžiau viską ant laidų sujungt (t.y palikt atidarytą šalto užkūrimo purkštuką ir siurbliui pastovią įtampą duot), tai kabina kabina bet niekaip neužkabina iki galo. Ir tai tik gazą iki galo įmynus..
ką dar tikrint vienžo?