Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » C klasė » W202

 
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2011-11-27, 22:02   #11
sozor
 
sozor's Avatar
 
Statusas: MB1 Narys
Užsiregistravo: 2011-09-16
Gyvenamoji Vieta: Šiauliai
Pranešimai: 91

sozor is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę sozor per Skype™


Standartinis

Sveiki, susitvarkiau, pasirodo problema buvo paprasta - buvo nepriveržtas ratas, kaip ir sakė Edgis. O nepriveržtas jis buvo todėl, kad sriegio viduje buvo rūrelių ar kažko panašaus, todėl kad ir kaip gerai atrodė, kad rata gerai prisukau, servise atsukus 2 varžtus ratas pradėjo klibėt. Na tas buvo maždaug prieš porą savaičių, o dabar iškilo kita problema. Servise sukant ratą laukan, nulužo varžtas ( beveik pusiau ), ir pusė varžto liko rato stebulėje. Na vyrai sakė kad nieko tokio, kad jie ir ant 3 varžtu važinėja ir nieko, bet man vakar, sukant staigiai i dešine, nulūžo dar vienas varžtas Taigi dabar priekinis kairinis ratas ant 3 varžtų likęs. Klausimas, kaip tuos du nulūžusius varžtus pašalint iš ten (kažkas yra sakęs kad įmanoma pergrežti ar kažkas panašaus), o gal neverta gaišti ir pikti naują stebulę ? Jai kam iškiltų klausimas, kodėl nulūžo tas varžtas, aš manau todėl, kad nebuvo ratų centruočių (ratlankio skylė didesnė negu turėtų būti) nes ratų varžtus prisuko stipriai, su tuo "pistoletu".

__________________
MB 96 S202 250TD
sozor neprisijungęs   Cituoti


 

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.