Citata:
Pradžioje rašė ldalius
Vampyrui prieštarauju - šitam varikliui vandens pompą kartu su pagrindiniu diržu keist nebūtina. nemaišyk su naujesniais golfais, pasatais ir kitais pumpedūsiais, kur pompą suka pagrindinis diržas. Šitam varikliui pompą suka visai atskiras diržas kartu su vairo stiprintuvo siurbliu.
Kitu klausimu:
Pas mane šaranui ar galaksiui pagrindinio diržo su tempėjais keitimas kainuoja 150Lt.
Diržas ir tempėjai Continental : diržas 70Lt, tempėjas 85Lt, atraminis tempėjas 65 Lt.
Jei reikia atskirai keisti vandens pompą, tai keitimas 40 Lt, o pompa kinietiška 35 Lt, pompa ispaniška 70 Lt.
Dar dažna bėda generatoriaus diržo tempėjo išdilimas. Tempėjo koja 90 Lt, tempėjo spyruoklinis mechanizmas 100 Lt, įvorės 2x25Lt, tempėjo rolikas 45Lt, o viso tempėjo pakeitimas 50Lt jei darbas vyksta tuo pačiu metu su pagrindinio diržo keitimu, o jei atskirai - 70 Lt.
Čia išvardinau savo darbų įkainius
O kur paveiksliuke klausi kam ta knopkė, tai ji jungia antrą pečių bagažinėje modeliuose, kuriuose nėra automatinės klimos - ta prasme šildymo valdymas rankinis su ratukais
|
Idaliau as tik apie opelius ir Pumpedüsus kalbejau... 
del viso pikto paskaitysiu ismiegojes, nes Jackio kiekis labai itartinas kraujyje... 
Zahnriemen verfahren, as tik padedineju draugeliui, profas ten nesijauciu. 
as irgi zmogus irgi klystu, ir stengiuosi pakereguoti, jaigu neimanoma mielai priimu pataisymus ir kritika
|