Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Diskusijos Apie Mercedes-Benz » Diskusijos Apie Konkrečius Mercedes-Benz Modelius

 
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2016-01-18, 14:09   #11
oldtimer
 
oldtimer's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2013-11-05
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 239

oldtimer is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė 7umos View Post
galbut su LSD geresnis greitėjimas ir posūkiai labiau "nuspėjami"? Vieno be(pra)sisukančio rato situacijoj galima ne vieną minusą įžvelgt.
Vienas prasisukantis ratas seniai ne problema net su paprastu reduktoriumi. Senovėje buvo išeitis viena - blokuojamas diferencialas. Bet tai geležinė mechanika, kuri nėra labai protinga. Nepagaminsi mechaninės stabilumo sistemos taip kaip tą galima padaryti su elektronika. Pvz jau senovinio (nuo 1991 m) ASR veikimas - nuo 0 iki 40km/h, stabdžiais pristabdo tą vieną prasisukantį ratą - reiškia sukimo momentą perduos kitam ratui. (Kaip ir daro blokuojamas diferencialas tik čia įvertina greitį, o naujose sistemose ir dar daugiau parametrų). Jei dar nepadeda - mažina gazo. Didesniuose greičiuose pirma galią mažina, paskui, jei nepakanka, pristabdo ratą. Sporte ar bekelėje gal netinkama, bet šiuolaikiniam gatvės automobilyje, manau, tai puikiai pakeičia mechaniką, juolab gamintojas gali vien programiškai prikurti įvairių veikimo režimų.

__________________
www.mbgarage.net
oldtimer neprisijungęs   Cituoti


 

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.