Citata:
Pradžioje rašė iDracus
Nors ir tema sena, bet galiu pasidalinti savo patyrimais.
Važinėju su Mercu E320 CDi 2003 m.. Kai nusipirkau prieš 2 metus t.y. 2015 m. sausį. tikrinau auto Silberyje. Vyriokai pasakė, kad vienai iš vienos variklio pagalvės pabėgęs skystis. Krc, rekomendavo pasiekeisti abejas. Bet kaip nekeista pravažinėjau 2 metus ir tik prie kokius 2 mėn. pradėjau jausti salone vibraciją. Sustojus perjungus greičio svirtį į N, vibracija sumažėdavo. Kalbėjau su puikiai tokius darbus išmanačiu meistreliu (beje dirba jis Laibralių k., Rokiškio raj.), patarė pirkti tik Lemforder. Bet keisti iškarto 2 ir taip pat greičių dėžės pagalvę. Ir...o stebukle... ![uuu](images/smilies/uuu.gif) , dabar jokio vibravimo, artodo kad naują variklį įdėjo.
Patarimas: neišradinėkite dviračio, o keiskite tik visą komplektą. Sutaupysite ir pinigus, nervus ir kitas automobilio detales, kurios gali nuo vibracijos sugęsti.
Kainavo man visa tai: 2 varikio pagalvės - 89.12 EUR, greičių dėžės pagalvė - 15.78 EUR, remontas - 35 EUR.
Brangu ir ne spręskite Jūs.
P.S. kai pridaviau auto į servisą, pravežė mane su Golfu. Žinot toks jausmas užsimerkus, kad važiuoji traktoriuje ant taburetės.
Mercedes Forever. ![lithuania](images/smilies/lithuania.gif)
|
visu vokisku dyzelinu kibiru gan garsiai dirba, tyliai dirba tik, (is tos mazos klases) toyota 1.4 d4d ![smile](images/smilies/smile1.gif) norejau traukos didesnes turet, tai sutvarkes varikli ir uzvedes, buvo momentas kad variklis pradejo dirbt kaip benzas be jokios vibracijos ir tyliai, kas mane ziauriai nustebino
|