traukės kaži ar bus išėję, nors esu matęs kaip sulinksta traukės perkrovus mašiną ir ilėkus į gerą duobę. Dažna ratų išvirtimo bėda būna išėję taip vadinami plaukiojantys sailenblokai esantys stupicos apačioje kur tvirtinasi apatinė šakė ir kaip taisyklė jų išsimalimo nemato nei apžiūrų centrai, nesi servisai turintis važiuoklės patikros stendus. Tie sailenblokai kainuoja 20-50 lt už vienetą ir pakeitimas jų nėra sudėtingas. Šiaip mersams galinių ratų darosi tik suvedimas, o išvirtimas nesireguliuoja bent jau w124,w202,w210. Išvirtimas esant sveikiems visiems mazgams turi būti normos ribose, o reguliuojasi tik visų 4 ratų suvedimas išskyrus w124, nes jam priekinių ratų išvertimas reguliuojasi. Nors apie galinių ratų išvirtimo šalinimo būdus teko skaityti ir kituose forumuose ir matyti įvairių liaudiškų gydymo būdų
Paskutinį kartą redagavo ldalius; 2010-09-29 18:54 val.
|