Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W211

 
Old 2012-02-04, 12:52   #26
Finalfour
 
Finalfour's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-04-21
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 4,166

Finalfour will become famous soon enough



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė juozavas View Post
O man kaip tik faina ne tik vizualiai matyt užkurtą mašiną, bet ir jaust ir girdėt ją, kad dirba. Čia skonio reikalas, man dyzelio darbas gražus. Ypač ne common rail, bet seno gero atmosferinio, ir dar geriau kai taktai aiškiai jaučiasi ir nesusimala (4 arba 5 cil.) nors tą ne visi girdi, čia nuo klausos priklauso.
Vat kaip graziai ir vaizdziai, meniskai ir muzikaliai kolega aprase. Smagu Del to ir sakau - skonio reikalas, ir kiekviena skoni reikia gerbti.
Is viso, masinos, bet kokios uzvedimas spaudziant tokiam speigui yra peilis jai tarp sonkauliu, ir tiesioginis zudymas. Ne veltui sakoma, kad vienas uzvedimas prie -25 lygus 1000 km normalaus vaziavimo. Ten visi mazgai, variklio vaziuokles ir t.t. taip kencia kad.... ir uz ka tokia kancia musu masinukams, negali but LT amzina vasara?

__________________
Ex Mercedes-Benz W211 E320. Šiuo metu - KIA Optima GT 2.0 T-GDI 180 kw.
- Kas yra pateikta be įrodymų, gali būti atmesta be įrodymų.
Ch. Hitchens.
Finalfour neprisijungęs   Cituoti


 

Bookmarks

Temos įrankiai
Rodymo būdai

Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.