Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » S klasė » W220

 
Old 2012-02-15, 22:15   #30
woodoooo
 
woodoooo's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2009-05-11
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 5,911

woodoooo will become famous soon enough

Nusiųsti žinutę woodoooo per Skype™


Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė ldalius View Post
aš nesigilinu kokie varikliai stovi pas jus, bet su mažesnės kubatūros varikliais prie didesnių šalčių skirtumas tikrai pasiekia 15 laipsnių priklausomai nuo pečiuko ventiliatoriaus sūkimosi greičio.
pilnai su tavim sutinku, o mano darbinio kabluko 1.6 hdi pasiekia ir 30 laipsniu skirtuma, bet tokie varikliai kaip 5l 4.3l 6l neatsala dar pamenu kai turejau bmw 750 w12 5.4 tai cia pries kokius 7 metus buvo laaaaabai salta ziema. palaikau pilnai darbines temp 90 laipsniu masina vakare gryzes, keliausi po 6 val (nes velokai namo gryzau o reikejo i darba anksti) uzvedus masina pastebejau kad dar variklis buvo ne iki galo atveses, nustebau nes lauke buvo apie -25

__________________
WWW.CARZAP.LT
woodoooo neprisijungęs   Cituoti


 

Bookmarks

Temos įrankiai
Rodymo būdai

Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.