Citata:
Pradžioje rašė Bludas
Jeigu as buciau tvarkesis pas gamintojus ,tiksliau pas merso dylerius ,remontas man butu kainaves ne 20 svaru uz prisadke,o 4000 ,galima sakyt puse masinos.Pries pora savaiciu boso s320 nusprogo turbina ,paklojo 3000 svaru ,kai paprastam servise butu atsieje 600 maksimum .As aisku suprantu ,kad reikia kazkiek prisilaikyti reikalavimu ,bet aklai tiketi ju pasakom irgi nesiruosiu ,ne viena desimtis masinu per rankas praleista ir siaip megstu pats pasikrapstyti  Vat tu man geriau pasakyk ,kaip lietaus davikli atjungt ,kad valytuvai dirbtu normaliai su pertraukimu ,nes tas maskatavimas pries akis del keliu lietaus lasu jau atsibodo ,aisku be vaziavimo i MB servisa  Forumas gi tam ir yra ,kad vieni kitiems patartu ir savo patirtim pasidalintu ,ar ne
|
tai kad to daviklio atjunginet tikrai nereikia jei jis normaliaiveikia, nes jei valytuvai isjungti tai jis neveikia ir gali rankiniu budu brukstelt valytuvus (spustelt rankenele) o jei jis veikia normaliai tai vienas geriausiu auto navarotu sukurtu, mano bemse dabartinem nera o paprasta sistema kur galima pareguliuiti valytuvu veikimo tankuma, tai kankyne kazkokia....
|