Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W210

 
Old 2014-01-16, 14:15   #32
Paulius014
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2011-11-02
Pranešimai: 181

Paulius014 is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė justoshis View Post
Gal dar neverta skubėti lupti vėl visko lauk, gal kam kils kokia gera mintis

Gal šlangas pradėjo pūsti, gal tepalo antifryze yra, gal antifryzo tepale? Antifryzo mažėja? Tepalo mažėja? Kompresiją gal matavai?
Gal alsuoklis užsikišęs? Tai tokiu atveju tepalas irgi bando didesniu spaudimu patekti visur kur nereikia, pro visokiu vožtuvų riebokšlius ir pan. Gal turbina smarkiai leidžia tepalus? Tokiu atveju nemažai jo rasi oro šlangose...

Logiška, kad galva ne prie ko, jei su dviem galvom lygiai tas pats, nors visko gali būti... Gal tepaliniai žiedai nelabai gyvi jau, tai dalis tepalo sudega, todėl mėlyni/melsvi dūmai.
Balti dūmai gali būti ir dėl nesudegusio kuro, o tai dėl žemos degimo kameros temperatūros... Nors tai jau daugiau teorinės mano žinios
slangu visiskai nepute,tepalo antifryze nera ir atvirksciai,alsuoklis neuzsikises,siandien parsiveziau kita turbina pabandymui isideti,idejus ir iskart uzkurus viskas paaiskejo,toje vietoje kur turbinai ir kolektorius jungiasi,pradejo smarkiai kilt burbulai ir drekt,palaizius saldu..bet jus man paaiskinkit kodel melynai tada dumina ...

Paulius014 neprisijungęs   Cituoti


 

Bookmarks

Temos įrankiai
Rodymo būdai

Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.