Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Diskusijos Apie Mercedes-Benz » Oficialios Naujienos...

Naujas pranešimas
Old 2008-01-02, 22:08   #1
dyzelis
 
dyzelis's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2007-10-07
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 1,872

dyzelis is on a distinguished road



Thumbs up Frankfurte pristatyti švariausi pasaulyje automobiliai

Automobilių pramonė savo dėmesį ir pastangas sutelkė į svarbiausią šiuo metu žmonijai problemą - ekologiją. Apie tai byloja per 80 pasaulinių premjerų, kurias pristatė 1.081 bendrovė iš daugiau kaip 40 valstybių, praėjusią savaitę Frankfurte prasidėjusioje didžiausioje pasaulyje automobilizmo parodoje.

Tarptautinė Frankfurto automobilių paroda (IAA) vyksta kas dveji metai (keičiantis su analogišku Paryžiaus renginiu). Šiemet tai jau 62-oji paroda. Į ją atvyko daugiau žurnalistų (net 15.000) bei detalių gamintojų atstovų (+14%), stendai užima net 225.000 m2 plotą.
Eksponatai parodė, kad pagrindiniais automobilių gamintojų priešais tapo anglies dvideginis, daug įprastų degalų naudojantys varikliai, tad kuriami alternatyviais degalais varomi modeliai.
"Ši paroda nustatys naujus inovacijų standartus automobilių pramonei",- pabrėžė Matjas Vysmanas (Matthias Wissmann), Vokietijos automobilių pramonės asociacijos vadovas. Apie tai byloja ir parodos šūkis - "Pamatysite, ką vairuosite rytoj".
O "rytojus" turi ateiti jau 2008 m., nes automobilių gamintojai savanoriškai prižadėjo kitąmet gaminti naujas mašinas, kurių CO2 išmetimo vidurkis sumažėtų iki 140 g/km.
Šis rodiklis atitinka 25% aplinkos taršos sumažinimo, palyginti su 1995 m. vidurkiu, - 186 g/km, ir tai prilygsta atitinkamai 5,8 l/100 km benzininių arba 5,25 l/100 km dyzelinių variklių degalų sąnaudoms. Tačiau Europos automobilių gamintojai 2008 m. nustatytos normos kol kas nepasiekė. Arčiausiai tikslo yra ekonomiškų bei pigesnių automobilių gamintojai, visiems kitiems iki 140 g/km ribos dar gerokai trūksta.

Naujienų įvairovė

Iš viso parodoje užfiksuotos 128 techninės naujovės. Visi gamintojai prieš pasaulio publiką nori atrodyti "žaliausi", pasirodyti, kaip jie stengiasi išsaugoti Žemės atmosferą nuo teršalų. Pavyzdžiui, Vokietijos automobilių pramonė stengsis, kad biodegalai jų šalyje padidėtų nuo 5% iki 10%, o 2020 m. sudarytų 20%, bet drauge bus sukurta "energijos politika", kuri nevaržytų individualaus žmogaus judėjimo. Nepamiršti ir kondicionieriai, kurie atmosferą teršė naudodami prastą užpildą. Vokiečiai pažadėjo savo mašinų klimato kontrolės sistemose naudoti tik gamtai nepavojingą užpildą (R744).
Net tokie prabangių markių gamintojai kaip "Porsche", "Mercedes-Benz", BMW, "Audi" skuba ir stengiasi. Visi pristato modernias degalus taupančias sistemas, tokias kaip efektyvius dyzelius, stabdžių energiją generuojančią įrangą, "Stop/start" (variklį užgesina, jei mašina stovi apie 20 s, ir vėl užveda vos paspaudus akceleratorių) įrangą, hibridines versijas.
"Mercedes-Benz" žada per trejus ateinančius metus pasiūlyti pirkėjams 19 ekologiškai švaresnių ("Bluetec") ir taupių dyzelinių bei hibridinių modelių, o 2010 m. pradėti gaminti serijinį B modelį, varomą elektrochemine energija ("Fuel cell").
Serijinius, taupius ir mažiau gamtą teršiančius modelius su specialiomis žymomis ("ECOnetic", "ecoFLEX", "BlueMotion", "GreenLine") parengė ir "Ford", "Opel", "Volkswagen", "Škoda" bei kiti gamintojai.
"Žali" tapo ir automobilių komponentų gamintojai. "Delphi", "Denso" pristatė naujos kartos dyzelius, degalų įpurškimo sistemas, "Valeo", "Robert Bosch" - 8% degalų taupančias variklio "Stop/start" sistemas, dvigubas sankabas, greitinančias pavarų laipsnių perjungimą, taip pat 8 laipsnių pavarų dėžes ir kt. Įdomi "Mahle" naujovė - mažas, tik 1,2 l darbinio tūrio, 3 cilindrų benzininis variklis, turintis net 200 AG! Tokių agregatų gamyba numatoma nuo kitų metų.
Ir lankytojai įtraukiami į kovą dėl degalų taupymo. Jiems parengta ekonomiško važiavimo mokymo trasa (14 km). Joje instruktoriai moko, kaip važiuoti, kad galėtute sutaupyti 20% degalų, o žurnalistai spaudai skirtose dienose tarp paviljonų buvo vežiojami ekologiškesniais modeliais: "BMW 7 Series Hydrogen", "Opel Zafira CNG", "VW Passat BlueMotion", "Mercedes E300 BlueTec" ir kt.

Žvaigždės
Šiemet Frankfurto parodoje ypač daug naujienų. Net pačių brangiausių, ekskliuzyvinių modelių klasėje, kur kainos prasideda nuo pusės milijono litų, 7 originalūs debiutantai. Tarp jų savo skaičiais išsiskiria naujas "Lamborghini" modelis "Reventon". Šį monstrą varys 12 cilindrų, 6,5 l, 650 AG variklis, leidžiantis 100 km/h greitį išvystyti per 3,4 s! Per metus žadama pagaminti tik 20 "Reventon", jų kaina - apie 1 mln. EUR.
Viena svarbiausių naujienų vidutinių ir brangesnių modelių klasėje - naujos kartos "Audi A4", kurio išvaizda primena A5, ir SAAB 9-3. Naujokams teks kautis su BMW 3, kuris gaminamas dvejus metus, ir šiemet prieš pusmetį pristatytu naujos kartos "Mercedes-Benz C". SAAB ištroškusius greičio vilios specialia 280 AG versija "Turbo X", kurių pagamins tik 2.000 vnt.
Pigesniųjų grupės didžiausios naujienos aktualios ir Lietuvos pirkėjams - naujos kartos "Mazda6", "Renault Laguna" bei sedanas "Mitsubishi Lancer". Mazda" modelis, palyginti su ankstesniuoju, padidėjo, įgavo daugiau sportiškumo įvaizdžio detalių, o prancūzų naujas darbas verčia galvoti, kad "Renault" dizaineriai vis dar ieško XXI a. tinkančio stiliaus. Tačiau inžinieriai tikina, kad naujokas išsiskirs gera kokybe.
Keturduris "Lancer" kol kas vienišas savo šeimoje. Kiti jos nariai - hečbekas ir sportiškasis - bus pradėti gaminti kitais metais. Per metus tikimasi Europoje parduoti apie 45.000 "Lancer".
Kompaktinių automobilių klasės svarbiausias debiutantas - prancūzų "Peugeot 308". Jau dabar žurnalistai ironiškai smalsauja, ar konstruktoriai pagaliau suprato savo klaidas, ar mašinos nepradės savaime užsideginėti kaip senasis 307. Iš išorės 308 bus sunku atpažinti nuo mažesnio 207, nes dizaineriams pritrūko fantazijos.
Mažųjų klasėje nustebino "Renault" - pirmą kartą "Clio" gamybos istorijoje sukonstruota universalo versija, vadinasi "Clio Grand Tour". Ji konkuruos su taip pat parodoje debiutavusiais "Škoda Fabia Combi", "Peugeot 207 SW" ir kt.
SUV klasės visureigis "Volkswagen Tiguan" bei vienatūris "SEAT Altea Freetrack" yra įdomiausi "Volkswagen" pramoninės grupės debiutantai, nes tai visai nauji modeliai. "Tiguan", išvaizda primenantis didesnį "Touareg", veržiasi į kompaktinių SUV klasę, kur konkurentų apstu, o "Freetrack" su visų varomų ratų pavara didina "Altea" galimybes.

Skandalėlis
Paroda prasidėjo skandalu. Žinomų gamintojų modelių kopijavimu garsūs kinų fabrikantai į parodą atvežė "Shuanghuan CEO", kuris labai panašus į senesnės kartos BMW X5. Prasidėjo bavarų protestai (kreiptasi į Miuncheno teismą), kad 25.000 EUR kainuojančios kinų kopijos nestovėtų "China Automobile Deutschland" stenduose. Šių automobilių prekyba Vokietijoje turėtų prasidėti spalį.
Iki šiol nei "General Motors", nei "Toyota", nei kiti koncernai, bandę per teismus Kinijoje rasti teisybę, nieko nepešė. Prasidėjus kinų mašinų importui į ES teisinė padėtis kol kas neaiški.

__________________

Mercedes Benz History:

93m 124 E 2.8 24V baltas,
93m 124 E 2.0 16V zalias,
93m 124 E 2.6 juodas,
89m 124 E 2.5 D pilkas,
91m 124 E 3.0 24V Sportline, juodas,
89m 124 E 2.0 D raudonas (Video)
92m 140 600 SEL juodas (Foto)
93m 124 E 3.0 D 24V vysnia (Foto)
98m 210 E 3.0 TD sidabrinis (Foto)

dyzelis neprisijungęs   Cituoti
Old 2008-01-02, 22:27   #2
mb001
 
mb001's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2007-11-28
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 2,238

mb001 is on a distinguished road



Standartinis

nu jo... visur tik ekologija... net sirdi suspaude, nes pries du men. is savojo mb pasalinau katalizatoriu ir ivirinau paprasta vamzdi, nes naujas katalizatorius 2970lt. Subirejo viduriai ir taip pradejo barsketi, kad sankrizoje buvo geda stoveti. Dabar dirba tyliai, daugiau garso tikrai neatsirado. Dar ir uz sena katalizatoriu gavau beveik 200lt. o jo pakeitimas i paprasta vamzdi kainavo 50lt. ir 30min. darbo.

mb001 neprisijungęs   Cituoti
Old 2008-01-02, 22:42   #3
dyzelis
 
dyzelis's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2007-10-07
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 1,872

dyzelis is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė mb001 View Post
nu jo... visur tik ekologija... net sirdi suspaude, nes pries du men. is savojo mb pasalinau katalizatoriu ir ivirinau paprasta vamzdi, nes naujas katalizatorius 2970lt. Subirejo viduriai ir taip pradejo barsketi, kad sankrizoje buvo geda stoveti. Dabar dirba tyliai, daugiau garso tikrai neatsirado. Dar ir uz sena katalizatoriu gavau beveik 200lt. o jo pakeitimas i paprasta vamzdi kainavo 50lt. ir 30min. darbo.
tai va dar uzdirbt isejo siaip vienas auto visko neisgelbes, manau pagr. problemos statuose ir kinijoj.

Visus auto pakeitus tada tikrai efektas butu

__________________

Mercedes Benz History:

93m 124 E 2.8 24V baltas,
93m 124 E 2.0 16V zalias,
93m 124 E 2.6 juodas,
89m 124 E 2.5 D pilkas,
91m 124 E 3.0 24V Sportline, juodas,
89m 124 E 2.0 D raudonas (Video)
92m 140 600 SEL juodas (Foto)
93m 124 E 3.0 D 24V vysnia (Foto)
98m 210 E 3.0 TD sidabrinis (Foto)

dyzelis neprisijungęs   Cituoti


Naujas pranešimas

Bookmarks

Temos įrankiai
Rodymo būdai

Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.