Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W210

Naujas pranešimas
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2009-06-15, 17:27   #1
Marijus
 
Marijus's Avatar
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2009-01-23
Pranešimai: 28

Marijus is on a distinguished road



Standartinis W210 automatine deze avariniame rezime

Sveiki,gal kas turit ka patart,iki tol deze dirbo taip kaip priklauso,tik viena diena sustojus prie sviesoforo ir pajudejus automatine deze vaziuoja tik kaip suprantu pirma pavara,ka reiktu daryti ir kokie gedimai galetu buti?Tikrinau elektros srove aplamai isjungtu varikliu ir 14 darbiniame rezime,nezn kiek laiko tik buvo nekeisti tepalai dezes,gal pilnai uztektu pakeisti filtra ir tepala dezes?Matuokles nera sitoj dezej.Deku uz bet kokius patarimus,beje veiksmas anglijoje.

__________________
Keistas reiškinys: eini šunkeliu, o sutinki žmones.
Marijus neprisijungęs   Cituoti
Old 2009-06-15, 21:17   #2
mikis
 
Statusas: Banned
Užsiregistravo: 2009-04-08
Gyvenamoji Vieta: Scotland
Pranešimai: 4,199

mikis is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę mikis per Skype™


Standartinis

gal pades tau si info...


MERCEDES-BENZ AU TOMATINI PAVAR D ZI 722.3 IR 722.4
DAZNIAUSIAI PASITAIKANTYS GEDIMAI IR J PASALINIMAS

Simptomas:
“Praslysta” transmisija visose pavar d z s selektoriaus padetyse.
Remontas:
1. Patikrinti moduliuojant sl g , jei reikia sureguliuoti.
2. Patikrinti vakuumin magistral nuo kolektoriaus iki kapsul s, jei uzsikimsusi isvalyti.
3. Patikrinti darbin sl g – jei per mazas reikia:
a) Ismontuoti ir isvalyti voztuvin perjungimo d z , jei reikia - pakeisti.
b) Nuimti ir patikrinti pagrindin siurbl , jei reikia - pakeisti.

Simptomas:
„Praslysta“ jungiant II pavar arba is I pavaros iskart perjungiama III.
Remontas:
1. Patikrinti stabdymo juost V1, jei reikia - pakeisti perjungimo voztuvo korpus .
2. Atjungti ir patikrinti V1 stabdymo juostos st mokl , ziedin rieboksl ir jei reiki, pakeisti.
3. Pakeisti stabdymo juost V1 ir V1 atramin korpus .

Simptomas:
Startuojant „praslysta“ I ir II pavaros arba automobilis negali pajud ti pirmyn, nors atgal
juda normaliai.
Remontas:
1. Patikrinti perjungimo voztuvo V2 darb ir jei reikia – pakeisti.
2. Pakeisti stabdymo juostos V2 st mokl .
3. Sureguliuoti stabdymo juost V2 statant ilgesn atramin kaist , jei stabdymo juosta l zusi ar
sudilusi – pakeisti.

Simptomas:
„Praslysta“ II ir III pavaros.
Remontas:
1. Patikrinti moduliatoriaus sl g , jei reikia – sureguliuoti.
2. Pakeisti voztuvin s perjungimo d z s korpus .
3. Pakeisti movos K1 diskus, jei reikia - pakeisti mov .

Simptomas:
„Praslysta“ III ir IV pavaros.
Remontas:
1. Patikrinti moduliatoriaus sl g , jei reikia – sureguliuoti.
2. Pakeisti voztuvin s perjungimo d z s korpus .
3. Pakeisti movos K2 diskus, jei reikia - pakeisti mov .

Simptomas:
Po uzvedimo transmisija kur laik nereaguoja pavar selektoriaus perjungim (ypac po
ilgo pertraukos).
Remontas:
1. Is hidrotransformatoriaus istek jo dalis hindraulinio skyscio, galimai per einancio veleno
rieboksl arba per voztuvin s perjungimo d z s atbulin voztuv .
2. Patikrinti veleno rieboksl , jei reikia - pakeisti.
3. Patikrinti ir isvalyti voztuvin s perjungimo d z s atbulin voztuv .

Simptomas:
N ra atbulinio b gio.
Remontas:
1. Patikrinti LV3 st moklio tarpines ir riebokslius, jei reikia - pakeisti.
2. Pakeisti ritinin mov .

Simptomas:
Sm giai D ir R pad tyse.
Remontas:
1. Sureguliuoti variklio laisv j eig .
2. Patikrinti ir sureguliuoti moduliuojant sl g .
3. Patikrinti ar yra spyruokl voztuvin je perjungimo d z je po rutuliu.
4. Patikrinti vakuumin s magistral s sandarum .
5. Patikrinti voztuvin s d z s atbulin st mokl , jei reikia - pakeisti.
Pastaba: Jei po patikrinimo kelis kartus trumpai perjungiant is N D ir atgal, jausis nedidelis sm gis –
to nelaikyti gedimu, nes spaudimas kyla apie 2sek. tod l sm giavimas galimas.

Simptomas:
Stiprus truktel jimas persijungiant is 4 3 b g .
Remontas:
1. Pakeisti stabdymo juostos B2 ziedin rieboksl .
2. Pakeisti stabdymo juostos B2 st mokl .

Simptomas:
Truktel jimai esant silpnam nuspaustam akseleratoriaus pedalui.
Remontas:
1. Patikrinti ar sureguliuotas trosas.
2. Patikrinti moduliuojant sl g , jei reikia - sureguliuoti.
3. Patikrinti vakuumin s magistral s sandarum .

Simptomas:
Neveikia funkcija „kick-down“.
Remontas:
1. Patikrinti elektromagnetinio voztuvo maitinimo saugikl .
2. Atjungti elektromagnetin voztuv ir pajungus j prie nepriklausomo saltinio patikrinti ar veikia.
Jei reikia - pakeisti.
3. Patikrinti droselinio troselio b kl , jei reikia – sureguliuoti.
4. Patikrinti „kick-down“ reguliuojant voztuv , jei reikia – pakeisti voztuvin perjungimo d z .

Simptomas:
Nepersijungia pavaros – is IV III ir is III II.
Remontas:
1. Sureguliuoti droselio trosel .
2. Patikrinti vakuumin s sistemos sandarum .
3. Patikrinti perjungimo st mokl B1. jei reikia – pakeisti voztuvin perjungimo d z .

Simptomas:
Pavaros nelaiku persijungia zemesnes nepaspaudus “kick-down” jungiklio.
Remontas:
1. Atjungti elektromagnetin „kick-down” voztuv , patikrinti ziedin tarpikl , jei pazeistas – pakeisti.
2. Patikrinti kick-down” jungikl , jei neveikia – pakeisti.
3. Patikrinti ar neuzstrig s elektromagnetinis voztuvas atidarytoje pad tyje, jei reikia – pakeisti.

Simptomas:
Ne sijungia aukstesn s pavaros.
Remontas:
1. Patikrinti moduliuojant sl g . Jei jo is viso n ra, prad ti nuo 2 punkto. Jei sl gis tvarkoje,
prad ti nuo 3 punkto.
2. Patikrinti, isvalyti iscentrin reguliatori .
3. Ismontuoti, isvalyti voztuvin perjungimo d z , reikalui esant – pakeisti.

Simptomas:
Pavaros jungiasi aukstesnes tik esant dideliems s kiams.
Remontas:
1. Patikrinti, sureguliuoti droselio trosel .
2. Patikrinti reguliatoriaus spaudim , jei spaudimas per zemas, pakeisti iscentrin reguliatori .
3. Patikrinti reguliatoriaus voztuv .

Simptomas:
Pavaros jungiasi aukstesnes esant tik maziems greiciams.
Remontas:
1. Patikrinti, sureguliuoti droselio trosel .
2. Patikrinti droselio ribotuv .
3. Patikrinti reguliatoriaus sl g , jei per didelis – reguliatori pakeisti.

Simptomas:
Variklis neuzsiveda, kai pavar selektorius nustatytas „P“ arba „N“ pad tyse.
Remontas:
Sureguliuoti pavar perjungimo trauk , ir pakeisti starterio blokavimo
perjung j .

Simptomas:
Maz ja hidraulinio skyscio, nors prasisunkimo nematyti.
Remontas:
1. Defektin vakuumo valdymo bloko diafragma - pakeisti vakuumo valdymo blok .
2. Hidraulinio skyscio nuot kis tarp hidrotransformatoriaus ir pagrindinio siurblio.
a) sukti hidrotransformatoriaus ispylimo kamst su nauja tarpine.
b) pakeisti pagrindinio siurblio ziedin -radialin ir ziedin tarpikl , patikrinant pastaraj ar n ra
por tumo.
c) Jei reikia - pakeisti siurbl .

Simptomas:
Zyzia pavar d z , didinant s kius zyzimas stipr ja.
Remontas:
Patikrinti pagrindin siurbl ,ir pakeisti jei reikia.

Simptomas:
Triuksmai prie 1‘500 aps/min. visose pavar d z s selektoriaus padetyse, isskyrus „R“.
Remontas:
Pakeisti atbulin s pavaros diskus, juostin stabd V3 , nustatyti minimal tarp tarp disk .

Simptomas:
Nestiprus triuksmas, kai pavar selektorius nustatytas „P“ arba „N“ pad tyse“.
Remontas:
Tai normalus priekini krumpliaraci keliamas triuksmas, kurio pasalinti ne manoma.

Simptomas:
Vibracinis triuksmas vaziuojant atbuliniu b giu.
Remontas:
Per didelis stabdzio V3 tarpas, nustatyti 1,5-2 mm tarp .

Simptomas:
Nepakankamas pagreit jimas startuojant.
Remontas:
Atlikti stov jimo test . Jeigu kritinis apsuk skaicius pristabdant hidrotransformatoriaus
turbin (stall speed) 400-700 mazesnis uz nustatyt , hidrotransformatoriaus ritinin m va praslysta.
Tokiu atveju reikia pakeisti hidrotransformatori .

Simptomas:
Pavar selektoriaus rankena nesifiksuoja „R“ ir „P“ pad tyse.
Remontas:
1. Jie nesifiksuoja su jungtu varikliu - isvalyti iscentrin reguliatori .
2. Jie nesifiksuoja su isjungtu varikliu - isvalyti fiksatoriaus st mokl apatiniame dangtelyje.

Simptomas:
Hidraulinis skystis emulguoja (maisosi su vandeniu).
Remontas:
Kiauras apatinis radiatoriaus rezervuaras – sutaisyti radiatori .

Simptomas:
Triuksmas, kaukimas judant I ir atbuline pavaromis.
Remontas:
Pakeisti priekin krumpliaraci rinkin .

Simptomas:
Triuksmas, kaukimas judant III pavaroma.
Remontas:
Pakeisti galin krumpliaraci rinkin

Simptomas:
Triuksmas, kaukimas esant maksimalioms apkrovoms.
Remontas:
Pakeisti filtr .

mikis neprisijungęs   Cituoti
Old 2009-06-16, 13:16   #3
tech1
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2009-02-15
Gyvenamoji Vieta: Ingolstadt, Bayern
Pranešimai: 953

tech1 is on a distinguished road



Standartinis

net nera ir ka pridurt ...
Citata:
Pradžioje rašė mikis View Post
gal pades tau si info...


MERCEDES-BENZ AU TOMATINI PAVAR D ZI 722.3 IR 722.4
DAZNIAUSIAI PASITAIKANTYS GEDIMAI IR J PASALINIMAS

Simptomas:
“Praslysta” transmisija visose pavar d z s selektoriaus padetyse.
Remontas:
1. Patikrinti moduliuojant sl g , jei reikia sureguliuoti.
2. Patikrinti vakuumin magistral nuo kolektoriaus iki kapsul s, jei uzsikimsusi isvalyti.
3. Patikrinti darbin sl g – jei per mazas reikia:
a) Ismontuoti ir isvalyti voztuvin perjungimo d z , jei reikia - pakeisti.
b) Nuimti ir patikrinti pagrindin siurbl , jei reikia - pakeisti.

Simptomas:
„Praslysta“ jungiant II pavar arba is I pavaros iskart perjungiama III.
Remontas:
1. Patikrinti stabdymo juost V1, jei reikia - pakeisti perjungimo voztuvo korpus .
2. Atjungti ir patikrinti V1 stabdymo juostos st mokl , ziedin rieboksl ir jei reiki, pakeisti.
3. Pakeisti stabdymo juost V1 ir V1 atramin korpus .

Simptomas:
Startuojant „praslysta“ I ir II pavaros arba automobilis negali pajud ti pirmyn, nors atgal
juda normaliai.
Remontas:
1. Patikrinti perjungimo voztuvo V2 darb ir jei reikia – pakeisti.
2. Pakeisti stabdymo juostos V2 st mokl .
3. Sureguliuoti stabdymo juost V2 statant ilgesn atramin kaist , jei stabdymo juosta l zusi ar
sudilusi – pakeisti.

Simptomas:
„Praslysta“ II ir III pavaros.
Remontas:
1. Patikrinti moduliatoriaus sl g , jei reikia – sureguliuoti.
2. Pakeisti voztuvin s perjungimo d z s korpus .
3. Pakeisti movos K1 diskus, jei reikia - pakeisti mov .

Simptomas:
„Praslysta“ III ir IV pavaros.
Remontas:
1. Patikrinti moduliatoriaus sl g , jei reikia – sureguliuoti.
2. Pakeisti voztuvin s perjungimo d z s korpus .
3. Pakeisti movos K2 diskus, jei reikia - pakeisti mov .

Simptomas:
Po uzvedimo transmisija kur laik nereaguoja pavar selektoriaus perjungim (ypac po
ilgo pertraukos).
Remontas:
1. Is hidrotransformatoriaus istek jo dalis hindraulinio skyscio, galimai per einancio veleno
rieboksl arba per voztuvin s perjungimo d z s atbulin voztuv .
2. Patikrinti veleno rieboksl , jei reikia - pakeisti.
3. Patikrinti ir isvalyti voztuvin s perjungimo d z s atbulin voztuv .

Simptomas:
N ra atbulinio b gio.
Remontas:
1. Patikrinti LV3 st moklio tarpines ir riebokslius, jei reikia - pakeisti.
2. Pakeisti ritinin mov .

Simptomas:
Sm giai D ir R pad tyse.
Remontas:
1. Sureguliuoti variklio laisv j eig .
2. Patikrinti ir sureguliuoti moduliuojant sl g .
3. Patikrinti ar yra spyruokl voztuvin je perjungimo d z je po rutuliu.
4. Patikrinti vakuumin s magistral s sandarum .
5. Patikrinti voztuvin s d z s atbulin st mokl , jei reikia - pakeisti.
Pastaba: Jei po patikrinimo kelis kartus trumpai perjungiant is N D ir atgal, jausis nedidelis sm gis –
to nelaikyti gedimu, nes spaudimas kyla apie 2sek. tod l sm giavimas galimas.

Simptomas:
Stiprus truktel jimas persijungiant is 4 3 b g .
Remontas:
1. Pakeisti stabdymo juostos B2 ziedin rieboksl .
2. Pakeisti stabdymo juostos B2 st mokl .

Simptomas:
Truktel jimai esant silpnam nuspaustam akseleratoriaus pedalui.
Remontas:
1. Patikrinti ar sureguliuotas trosas.
2. Patikrinti moduliuojant sl g , jei reikia - sureguliuoti.
3. Patikrinti vakuumin s magistral s sandarum .

Simptomas:
Neveikia funkcija „kick-down“.
Remontas:
1. Patikrinti elektromagnetinio voztuvo maitinimo saugikl .
2. Atjungti elektromagnetin voztuv ir pajungus j prie nepriklausomo saltinio patikrinti ar veikia.
Jei reikia - pakeisti.
3. Patikrinti droselinio troselio b kl , jei reikia – sureguliuoti.
4. Patikrinti „kick-down“ reguliuojant voztuv , jei reikia – pakeisti voztuvin perjungimo d z .

Simptomas:
Nepersijungia pavaros – is IV III ir is III II.
Remontas:
1. Sureguliuoti droselio trosel .
2. Patikrinti vakuumin s sistemos sandarum .
3. Patikrinti perjungimo st mokl B1. jei reikia – pakeisti voztuvin perjungimo d z .

Simptomas:
Pavaros nelaiku persijungia zemesnes nepaspaudus “kick-down” jungiklio.
Remontas:
1. Atjungti elektromagnetin „kick-down” voztuv , patikrinti ziedin tarpikl , jei pazeistas – pakeisti.
2. Patikrinti kick-down” jungikl , jei neveikia – pakeisti.
3. Patikrinti ar neuzstrig s elektromagnetinis voztuvas atidarytoje pad tyje, jei reikia – pakeisti.

Simptomas:
Ne sijungia aukstesn s pavaros.
Remontas:
1. Patikrinti moduliuojant sl g . Jei jo is viso n ra, prad ti nuo 2 punkto. Jei sl gis tvarkoje,
prad ti nuo 3 punkto.
2. Patikrinti, isvalyti iscentrin reguliatori .
3. Ismontuoti, isvalyti voztuvin perjungimo d z , reikalui esant – pakeisti.

Simptomas:
Pavaros jungiasi aukstesnes tik esant dideliems s kiams.
Remontas:
1. Patikrinti, sureguliuoti droselio trosel .
2. Patikrinti reguliatoriaus spaudim , jei spaudimas per zemas, pakeisti iscentrin reguliatori .
3. Patikrinti reguliatoriaus voztuv .

Simptomas:
Pavaros jungiasi aukstesnes esant tik maziems greiciams.
Remontas:
1. Patikrinti, sureguliuoti droselio trosel .
2. Patikrinti droselio ribotuv .
3. Patikrinti reguliatoriaus sl g , jei per didelis – reguliatori pakeisti.

Simptomas:
Variklis neuzsiveda, kai pavar selektorius nustatytas „P“ arba „N“ pad tyse.
Remontas:
Sureguliuoti pavar perjungimo trauk , ir pakeisti starterio blokavimo
perjung j .

Simptomas:
Maz ja hidraulinio skyscio, nors prasisunkimo nematyti.
Remontas:
1. Defektin vakuumo valdymo bloko diafragma - pakeisti vakuumo valdymo blok .
2. Hidraulinio skyscio nuot kis tarp hidrotransformatoriaus ir pagrindinio siurblio.
a) sukti hidrotransformatoriaus ispylimo kamst su nauja tarpine.
b) pakeisti pagrindinio siurblio ziedin -radialin ir ziedin tarpikl , patikrinant pastaraj ar n ra
por tumo.
c) Jei reikia - pakeisti siurbl .

Simptomas:
Zyzia pavar d z , didinant s kius zyzimas stipr ja.
Remontas:
Patikrinti pagrindin siurbl ,ir pakeisti jei reikia.

Simptomas:
Triuksmai prie 1‘500 aps/min. visose pavar d z s selektoriaus padetyse, isskyrus „R“.
Remontas:
Pakeisti atbulin s pavaros diskus, juostin stabd V3 , nustatyti minimal tarp tarp disk .

Simptomas:
Nestiprus triuksmas, kai pavar selektorius nustatytas „P“ arba „N“ pad tyse“.
Remontas:
Tai normalus priekini krumpliaraci keliamas triuksmas, kurio pasalinti ne manoma.

Simptomas:
Vibracinis triuksmas vaziuojant atbuliniu b giu.
Remontas:
Per didelis stabdzio V3 tarpas, nustatyti 1,5-2 mm tarp .

Simptomas:
Nepakankamas pagreit jimas startuojant.
Remontas:
Atlikti stov jimo test . Jeigu kritinis apsuk skaicius pristabdant hidrotransformatoriaus
turbin (stall speed) 400-700 mazesnis uz nustatyt , hidrotransformatoriaus ritinin m va praslysta.
Tokiu atveju reikia pakeisti hidrotransformatori .

Simptomas:
Pavar selektoriaus rankena nesifiksuoja „R“ ir „P“ pad tyse.
Remontas:
1. Jie nesifiksuoja su jungtu varikliu - isvalyti iscentrin reguliatori .
2. Jie nesifiksuoja su isjungtu varikliu - isvalyti fiksatoriaus st mokl apatiniame dangtelyje.

Simptomas:
Hidraulinis skystis emulguoja (maisosi su vandeniu).
Remontas:
Kiauras apatinis radiatoriaus rezervuaras – sutaisyti radiatori .

Simptomas:
Triuksmas, kaukimas judant I ir atbuline pavaromis.
Remontas:
Pakeisti priekin krumpliaraci rinkin .

Simptomas:
Triuksmas, kaukimas judant III pavaroma.
Remontas:
Pakeisti galin krumpliaraci rinkin

Simptomas:
Triuksmas, kaukimas esant maksimalioms apkrovoms.
Remontas:
Pakeisti filtr .

tech1 neprisijungęs   Cituoti
Old 2009-06-16, 14:25   #4
Marijus
 
Marijus's Avatar
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2009-01-23
Pranešimai: 28

Marijus is on a distinguished road



Standartinis

na konkretaus atsakymo kaip ir naradau

__________________
Keistas reiškinys: eini šunkeliu, o sutinki žmones.
Marijus neprisijungęs   Cituoti
Old 2009-06-16, 16:16   #5
mikis
 
Statusas: Banned
Užsiregistravo: 2009-04-08
Gyvenamoji Vieta: Scotland
Pranešimai: 4,199

mikis is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę mikis per Skype™


Standartinis

kokios info turejau apie greiciu dezes tokia parasiau :-/ sry jei kas blogai

mikis neprisijungęs   Cituoti
Old 2009-06-16, 19:17   #6
deimantaz
 
deimantaz's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2008-12-01
Pranešimai: 1,234

deimantaz is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė mikis View Post
kokios info turejau apie greiciu dezes tokia parasiau :-/ sry jei kas blogai
Na cia gana nebloga info ir radau viena paaiskinima kuris kele nerima, bet perskaiciau po juo, kad tai normalus dezes veikimas

__________________
I'm only
c123 79m. 2.3 vysniukas (95% padaryta liko vaziuokle sutvarkyt) Ir laukiam sausu sauletu dienu
w210 00m. 3.2 CDI sport diesel
w124 95m. 3.0 D (jau senasis)

w211 09m.2.2 CDI Naujasis
w124 88m. 2.0D debeselis Liko tik prisiminimai
deimantaz neprisijungęs   Cituoti
Old 2009-06-17, 13:14   #7
zaibas
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-05-19
Gyvenamoji Vieta: VILNIUS
Pranešimai: 2,030

zaibas is on a distinguished road



Standartinis

kas gali paaiskinti, vaziuoju apie 60km/h duodu gazo ir niekas nesidaro, nei greiteja nei apsukos variklio kyla o gazas nuspaustas beveik iki dugno. taip pavaziavau apie 100m paskui atleidau truputi pavaziavau ir vel normalai pasidare.

zaibas neprisijungęs   Cituoti
Old 2009-06-17, 15:41   #8
mikis
 
Statusas: Banned
Užsiregistravo: 2009-04-08
Gyvenamoji Vieta: Scotland
Pranešimai: 4,199

mikis is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę mikis per Skype™


Standartinis

na gal cia irgi ne i tema, bet paziurek troseli

Citata:
Pradžioje rašė zaibas View Post
kas gali paaiskinti, vaziuoju apie 60km/h duodu gazo ir niekas nesidaro, nei greiteja nei apsukos variklio kyla o gazas nuspaustas beveik iki dugno. taip pavaziavau apie 100m paskui atleidau truputi pavaziavau ir vel normalai pasidare.

mikis neprisijungęs   Cituoti
Old 2009-06-17, 20:39   #9
zaibas
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-05-19
Gyvenamoji Vieta: VILNIUS
Pranešimai: 2,030

zaibas is on a distinguished road



Standartinis

koki troseli, kur jis randasi, karoce apsukos daugiau kaip 2 nekyla ir begiai letai jungiasi, nera normalaus pagreitejimo. o gal tepalo mazoka mano tiptronice.


Paskutinį kartą redagavo zaibas; 2009-06-17 20:44 val.
zaibas neprisijungęs   Cituoti
Old 2009-06-18, 09:38   #10
tech1
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2009-02-15
Gyvenamoji Vieta: Ingolstadt, Bayern
Pranešimai: 953

tech1 is on a distinguished road



Standartinis

karoce rasykit kokia pas jus auto ... kebulas metai variklis ... troseliai naujesnese masinose negyvena

tech1 neprisijungęs   Cituoti


Naujas pranešimas

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.