Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Įvairios Temos » Off Topic

Naujas pranešimas
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2012-04-30, 13:35   #1
Simka
 
Simka's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2009-12-14
Gyvenamoji Vieta: Vydmantai
Pranešimai: 2,494

Simka is on a distinguished road



Standartinis Reikalinga pagalba studentui

Sveiki, rašau referatą apie elektrinius vairo stiprintuvus, tagi gal kas turi ar galėtų gauti informacijos kokiu principu jie veikia, kokius signalus iš kokiu daviklių gauna, kaip juos apdoroja ir t.t taip pat reikalinga informacija apie airmatic važiuoklę, čia tam pačiam referatui. Būtų gerai ir paveiksliukai ar schemos. Ačiū

__________________
учись студент
Simka neprisijungęs   Cituoti
Old 2012-04-30, 23:59   #2
vampyras
 
vampyras's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-08-31
Pranešimai: 8,410

vampyras will become famous soon enoughvampyras will become famous soon enough



Standartinis

patikslink zmones, apie kokius tiksliau, tokius kaip senoje a klasseje su elektro hidrauliniu principu ar kaip naujame cls grynai elektrisku?.

vampyras neprisijungęs   Cituoti
Old 2012-05-01, 20:13   #3
Simka
 
Simka's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2009-12-14
Gyvenamoji Vieta: Vydmantai
Pranešimai: 2,494

Simka is on a distinguished road



Standartinis

Man nėra svarbu nuo kokio modelio, gali būti abu tavo paminėti variantai, reikia papasakoti veikimo principą, iš ko susideda ir t.t kokia schemute primityvia ir viskas. Apie citroen važiuoklę radau, kitokių automobilių neina rasti išsamios informacijos.

__________________
учись студент
Simka neprisijungęs   Cituoti
Old 2012-05-01, 20:35   #4
Tomskis
 
Tomskis's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2009-03-25
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 22,564

Tomskis will become famous soon enough

Nusiųsti žinutę Tomskis per Skype™


Standartinis

cia labiau jam tiktu VW technologija

Tomskis neprisijungęs   Cituoti
Old 2012-05-01, 20:40   #5
Simka
 
Simka's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2009-12-14
Gyvenamoji Vieta: Vydmantai
Pranešimai: 2,494

Simka is on a distinguished road



Standartinis

VW technologijos yra dvi, bent tiek aš radau, elektrinė-hidraulinė, ir vien elektrinė, čia apie vairo stiprintuvus kalbant

__________________
учись студент
Simka neprisijungęs   Cituoti
Old 2012-05-01, 20:45   #6
Edgis
 
Edgis's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-11-22
Gyvenamoji Vieta: Šiauliai
Pranešimai: 7,893

Edgis is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę Edgis per Skype™


Standartinis

Opelius pasižiūrėk, Corsa, Combo, Vectra C turi elektrohidraulinius stprintuvus.

__________________
2X201; 1X124
Signum V6 CDTI
New project: ORE1
Back in da house: 201.128
Daily driver: Chevrolet Trans sport aka Fake Taxi
Naudotos MB dalys (Šiaulių regionas) tel:; Edgaras tel: 867635773 Gryša tel: 868631990
Picų išvežiotojas su plafonu ant merso ir užkietėjęs teoretikas™

Aš visada branginsiu išankstinę ir niekuom nepagrįstą nuomonę, kurią apie jus susidariau.
www.sidabrostrele.lt Mercedes-Benz automobilių ir sunkvežimių remontas bei prekyba naujomis dalimis.
Edgis neprisijungęs   Cituoti
Old 2012-05-01, 20:51   #7
Simka
 
Simka's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2009-12-14
Gyvenamoji Vieta: Vydmantai
Pranešimai: 2,494

Simka is on a distinguished road



Standartinis

Apie opelius radau irgi, bet tik kad toks yra ir viskas, radau ir apie Lexus tam tikrų modelių, bet vat trūksta tų esminių dalykų apie veikimą ir t.t

__________________
учись студент
Simka neprisijungęs   Cituoti
Old 2012-05-01, 20:52   #8
Edgis
 
Edgis's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-11-22
Gyvenamoji Vieta: Šiauliai
Pranešimai: 7,893

Edgis is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę Edgis per Skype™


Standartinis

Ryt pabandysiu tau apie opelį daugiau padryti info, nuotraukas ir lengvą aprašymą.

__________________
2X201; 1X124
Signum V6 CDTI
New project: ORE1
Back in da house: 201.128
Daily driver: Chevrolet Trans sport aka Fake Taxi
Naudotos MB dalys (Šiaulių regionas) tel:; Edgaras tel: 867635773 Gryša tel: 868631990
Picų išvežiotojas su plafonu ant merso ir užkietėjęs teoretikas™

Aš visada branginsiu išankstinę ir niekuom nepagrįstą nuomonę, kurią apie jus susidariau.
www.sidabrostrele.lt Mercedes-Benz automobilių ir sunkvežimių remontas bei prekyba naujomis dalimis.
Edgis neprisijungęs   Cituoti
Old 2012-05-01, 21:06   #9
Simka
 
Simka's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2009-12-14
Gyvenamoji Vieta: Vydmantai
Pranešimai: 2,494

Simka is on a distinguished road



Standartinis

Čia apie Citroeno pakabą radau tokį aprašyma. Būtų neblogai ir apie stiprintuvus kažką panašaus, arba Airmatic pakabą.

Automobilio Citroen – XM aktyvioji hidropneumatinė pakaba
Automobilio Citroen – XM aktyviosios hidropneumatinės pakabos pagrindas – prie kiekvieno rato įrengtas hidropneumatinis tamprusis elementas, sudarytas iš sferinio hidropneumatinio rezervuaro (baliono), kurį elastinga diafragma dalina į dvi dalis. Prie baliono yra hidraulinis cilindras su slankiojančiu jame stūmokliu, kurio kotas sujungtas su ratų svirtimis. Suspaustos dujos balione veikia kaip spyruoklė.
Automobilio Citroen – XM pakaba veikia dviem rėžimais - ,,minkštu“ ir „kietu“ .
„Minkštuoju“ rėžimu pakaba veikia tada, kai į sistemą įjungiamas papildomas balionas su amortizatoriumi. „Kietuoju“ rėžimu – kai jie išjungiami. Pakabos kietumo reguliatorių valdo elektroninis blokas, kuris gauna signalus iš automobilio greičio, vairo pasukimo kampo, ratų greičio, akceleratoriaus padėties, slėgio stabdžių sistemoje, kėbulo posvyrio kampo daviklių.
Pagal elektrinio valdymo bloko komandas kietumo reguliatorius elektromagnetiniu vožtuvu įjungia trečiąjį papildomą balioną ir du hidroamortizatorius, taip parinkdamas kietesnį arba minkštesnį pakabos veikimo rėžimą.
„Minkštasis“ rėžimas: elektromagnetinis vožtuvas iš sistemoje esančio pagrindinio slėgio akumuliatoriaus praleidžia skystį į pakabos kietumo reguliatorių. Slėgis sistemoje lygus slėgiui pagrindiniame akumuliatoriuje. Reguliatoriaus sklandis sujungia tris hidropneumatinius balionus. Skystis gali tekėti iš pakabos hidrocilindrų į balionus per hidroamortizatorius ir atgal.
„Kietasis“ rėžimas: elektromagnetinis vožtuvas uždaras, kietumo reguliatoriaus vamzdeliai sujungti, skystis grįžta į baką. Slėgio nėra, o pakabos kietumo reguliatoriaus sklandis neleidžia skysčiui tekėti tarp pagringinio ir papildomo baliono.

__________________
учись студент
Simka neprisijungęs   Cituoti
Old 2012-05-02, 21:03   #10
Simka
 
Simka's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2009-12-14
Gyvenamoji Vieta: Vydmantai
Pranešimai: 2,494

Simka is on a distinguished road



Standartinis

Gal kas nors kažką galėtų pasiūlyti?

__________________
учись студент
Simka neprisijungęs   Cituoti


Naujas pranešimas

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.