MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W140 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=231)
-   -   W140 S320 nereaguoja į akseleratorių (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=11411)

Arturas 2013-01-05 14:10

W140 S320 nereaguoja į akseleratorių
 
W140 S320 1998m. 104.994 variklis

Užvedus iš karto dega BAS/ESP lemputė (ABS nedega). Prisilietus prie akseleratoriaus, variklis pradeda pulsuoti ir visiškai nereaguoja į gazą. Kas gali būti?

Spėju čia kažkas su oro sklende, panašiai kaip senuose su tokia bėda degdavo ASR... Bet čia gazas elektroninis, tai nežinau kur ieškot bėdos.

Gintaras 2013-01-06 09:57

pas mane panašiai buvo - nusedo akumas (degė ASR) ,prikūrėm nuo krokodilų ir į gazo paspaudimą nereagavo ... nakčiai išėmiau akūmą ,pakroviau ir įdėjus pulsacijos dingo ,ir į gazą reaguot pradėjo .

Arturas 2013-01-06 12:08

Akumo atjungimai nepadeda.

Atjungus droselinę sklendę tas pats, atjungus gazo valdymą - tas pats...

Dabar mintys sukasi aplink oro srauto matuoklę arba nusprogusį kompą.

Hunter 2013-01-06 12:51

O gal pries kazka keiciant reiketu pasidaryti diagnostika?

Arturas 2013-01-06 12:57

Su mielu noru, jeigu nereikėtų tralo 100km kviesti.

ldalius 2013-01-06 13:24

Citata:

Pradžioje rašė Arturas (Post 247822)
Su mielu noru, jeigu nereikėtų tralo 100km kviesti.

jeigu gyveni miško glūdumoj ar sibiro taigoje tai suprantama.

Šiaip kiekvienas variklio užvedimas su kažkokiu atjungtu mazgu irgi meta į kompą vis naujas klaidas, o kuo tų klaidų daugiau, tuo labiau bus blokuojamas variklio darbas, kol galutiniame rezultate visvien turėsi jungtis su diagnostika ir tada aklas kačiukas įgaus regėjimą, tik pavėluotai ir svarbu kad tai nebūtų brangiau nei tą padaryt iš karto.

Neseniai turėjau atvejį, kai vienas išminčius sugadino iš eilės tris OSM dirbančiam varikliui jas pajungdamas-atjungdamas. O jos parėjo nuo įtampos šuolių jungimo metu. Apie išmestus jo pinigus jau tyliu per mąstymą "o gal pavyks išsisukti pigiau"

Arturas 2013-01-06 13:51

O kažką į temą gal žinai?

vampyras 2013-01-06 14:22

überspannungsschutzrelais meginai tikrinti?

Arturas 2013-01-06 14:54

Nemėginau. Kokia čia rėlė?

Arturas 2013-01-06 15:20

Paskaičiau ir kiek supratau, W140 neturi šitos relės. Yra trys saugikliai ant kompiuterio, atrodo maždaug taip http://www.benzworld.org/forums/atta...le-photo-4.jpg ir jie sveiki.

Tomskis 2013-01-06 16:09

tavo vietoj seniausiai buciau isigyjes nors kokia diagnostika (playstation) klaidom nuskaityti

DTM 2013-01-06 18:38

Galima butu paciam pasitikrinti tokiu metodu, pats prietaiselis lengvai sulituojamas
<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/WVtBb_8TwL8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Tomskis 2013-01-06 18:48

turiu ta manuala rusu kalba kaip pasidaryt diagnostika su lempute, S320 raso 92-97 metu HFM purskalas, yra SL320 LHjetronikas tu paciu metu ir senesni Kjetronikai. nzn ar yra toks mators kaip reikia arciui. bet jis berods turi ta manuala

Arturas 2013-01-06 21:26

http://www.benzworld.org/forums/r170...ttery-bas.html ta pati bėda, taip ir neparašė kaip išsprendė...

Gintaras 2013-01-07 08:47

Citata:

Pradžioje rašė Arturas (Post 247969)
http://www.benzworld.org/forums/r170...ttery-bas.html ta pati bėda, taip ir neparašė kaip išsprendė...

aišku čia tik spėlionės ,o atsakymą gali duoti klaidų nuskaitymas .Kadangi info neperdaugiausiai apie tokius gedimus ir jų remontą , bet pirma mintis kuri ateina į galvą tai būtų gazo padėties daviklis ,arba sklendė ,arba kaip ir pats rašiai kompas ...
BEt kokiu atveju ,kai susiremontuosi parašyk kas buvo ... Beje gali pabandyt šitą procedūrą - blogiau tikrai nebus :

http://www.benzworld.org/forums/w210...nny-reset.html

nors mikimauzai rašo ,kad čia daugiau dėžės resetavimas ,bet kam tada spausti gazą ant neužvestos mašinos ... reiškiasi tame resetavime dalyvauja ir motoro kompas ir gazo padėties daviklis . Sėkmės
:zenklas:

Arturas 2013-01-08 19:43

Gal žinot kuris kompiuteris gali būti atsakingas už šiuos simptomus? Vampyras turėtų žinoti, kas ką valdo :)))

Yra tokie:

ESP+PML
GM (su trimis saugikliai)
ABS
didysis kompas su 6cyl užrašu.

DTM 2013-01-08 19:58

Citata:

Pradžioje rašė Arturas (Post 248274)
Gal žinot kuris kompiuteris gali būti atsakingas už šiuos simptomus? Vampyras turėtų žinoti, kas ką valdo :)))

Yra tokie:

ESP+PML
GM (su trimis saugikliai)
ABS
didysis kompas su 6cyl užrašu.

Manyciau 4 variantas :) Ant jo dar turetu buti parasyta HW ir SW versijos.

Arturas 2013-01-08 20:08

Aš irgi taip manau, bet tas GM su saugikliais irgi atrodo svarbus :)

HW 48.95
6Zyl FD 98M05 SW

DTM 2013-01-08 20:12

Citata:

Pradžioje rašė Arturas (Post 248283)
Aš irgi taip manau, bet tas GM su saugikliais irgi atrodo svarbus :)

HW 48.95
6Zyl FD 98M05 SW

GM yra Grun Module ar kitaip tariant Base Module.

vampyras 2013-01-08 20:15

Citata:

Pradžioje rašė Arturas (Post 248274)
Gal žinot kuris kompiuteris gali būti atsakingas už šiuos simptomus? Vampyras turėtų žinoti, kas ką valdo :)))

Yra tokie:

ESP+PML
GM (su trimis saugikliai)
ABS
didysis kompas su 6cyl užrašu.

GM=Grundmodul
as nieko apie senienas nezinau, patsai krapstausi prie w124 su m113 japso :xx:

Arturas 2013-01-08 20:21

O tai už ką jis atsakingas, GM?

DTM 2013-01-08 20:24

Citata:

Pradžioje rašė Arturas (Post 248291)
O tai už ką jis atsakingas, GM?

Is principo jis jungia ir maitina kitus valdymo blokus.

nova 2013-01-08 20:32

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 248289)
patsai krapstausi prie w124 su m113 japso :xx:

parodyk kas per aparatas

Arturas 2013-01-11 08:51

Pasiskolinau kitą sklendę ir kompą. Sklendė aišku niekuo nepadėjo. O įdėjus kompą po kapotu atsirado visi reikiami garsai įjungus degimą, bet suka variklį, o nesikuria. Skydelyje mirksi užrašai Search-Error įjungus degimą.

Ar netinka kompas (nes jis nuo 1997m, o maniškis 1998m ir skiriasi keli kodo skaičiai) ar jį reiktų priprogramuoti ar čia imobilaizeris...?

Mano ECU kodas: A 023 545 78 32
Kitas ECU: A 023 545 24 32
HW versijos atitinka.

DTM 2013-01-11 12:25

Kompas su raktu suristas, Jeigu dedi kita kompa reikia ir spyna su raktu keisti nuo tos pacios masinos.

Arturas 2013-01-11 12:38

O tik spyną? Šiaip galėčiau paimti donoro spyną, bet pas mane yra imobilaizeris. Paskaičiau rusų forumus, kažkaip suriša arba atjungia imobilaizerį...

Tomskis 2013-01-11 19:11

nzn kaip mb, bet vw dar yra ir imobilaizerio blokelis, tokio dydzio kaip signos blokelis. pakeiti kompa, rakta ir imobilaizerio blokeli ir uzsikuria. renault lagunoj keiciau, irgi viskas identiskai. arba antras variantas tiesiog perprogramuot kompa, bet vw centre perprogramavo, nuo to laiko mirksi skydelije imobilaizerio lempute

Arturas 2013-01-11 20:04

Sutariau su elektriku, pažiūrės mano ECU, gal kas nukepę. Jeigu nieko neras, tuomet lieka du variantai:

a. Bandyti susidėti kitą ECU+imobilaizerį (bet klausimas ar to užteks, gal nepatiks dar kas nors dėl naujo ECU)
b. Vežti pas elektrikus visą mašiną ir tegul programuoja iki užvedimo :D

vampyras 2013-01-16 20:25

Citata:

Pradžioje rašė nova (Post 248295)
parodyk kas per aparatas


galiausiai radau, bake laabai daug rudziu ir "kazko" :)

https://plus.google.com/photos/10408...52705693237233

Darius 2013-01-16 20:33

:good:

nova 2013-01-16 21:04

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 249663)
galiausiai radau, bake laabai daug rudziu ir "kazko" :)

https://plus.google.com/photos/10408...52705693237233

stipru :) ir salonas dar matosi is idomesniu.
bet gi 119 po kapotu! )

vampyras 2013-01-16 21:10

Citata:

Pradžioje rašė nova (Post 249676)
stipru :) ir salonas dar matosi is idomesniu.
bet gi 119 po kapotu! )

uoj atleiskit uz rasybos klaida :geda:
taip M119 nekenciamiausias variklis :)

nova 2013-01-16 21:13

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 249679)
taip M119 nekenciamiausias variklis :)

uz ka?

vampyras 2013-01-16 21:16

Citata:

Pradžioje rašė nova (Post 249681)
uz ka?

nes nekertu senienuose :geda:

nova 2013-01-16 21:20

Citata:

Pradžioje rašė vampyras (Post 249682)
nes nekertu senienuose :geda:

supratau. pazistamas jausmas, tik is kitos puses )))

Arturas 2013-02-08 13:33

Atsiimtas šiandien mersas iš servizo. Buvo nusprogęs ECU procesorius, todėl pririšo kompą nuo 1997 m. tokio pat merso :)


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 22:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.