![]() |
W140 S320 nereaguoja į akseleratorių
W140 S320 1998m. 104.994 variklis
Užvedus iš karto dega BAS/ESP lemputė (ABS nedega). Prisilietus prie akseleratoriaus, variklis pradeda pulsuoti ir visiškai nereaguoja į gazą. Kas gali būti? Spėju čia kažkas su oro sklende, panašiai kaip senuose su tokia bėda degdavo ASR... Bet čia gazas elektroninis, tai nežinau kur ieškot bėdos. |
pas mane panašiai buvo - nusedo akumas (degė ASR) ,prikūrėm nuo krokodilų ir į gazo paspaudimą nereagavo ... nakčiai išėmiau akūmą ,pakroviau ir įdėjus pulsacijos dingo ,ir į gazą reaguot pradėjo .
|
Akumo atjungimai nepadeda.
Atjungus droselinę sklendę tas pats, atjungus gazo valdymą - tas pats... Dabar mintys sukasi aplink oro srauto matuoklę arba nusprogusį kompą. |
O gal pries kazka keiciant reiketu pasidaryti diagnostika?
|
Su mielu noru, jeigu nereikėtų tralo 100km kviesti.
|
Citata:
Šiaip kiekvienas variklio užvedimas su kažkokiu atjungtu mazgu irgi meta į kompą vis naujas klaidas, o kuo tų klaidų daugiau, tuo labiau bus blokuojamas variklio darbas, kol galutiniame rezultate visvien turėsi jungtis su diagnostika ir tada aklas kačiukas įgaus regėjimą, tik pavėluotai ir svarbu kad tai nebūtų brangiau nei tą padaryt iš karto. Neseniai turėjau atvejį, kai vienas išminčius sugadino iš eilės tris OSM dirbančiam varikliui jas pajungdamas-atjungdamas. O jos parėjo nuo įtampos šuolių jungimo metu. Apie išmestus jo pinigus jau tyliu per mąstymą "o gal pavyks išsisukti pigiau" |
O kažką į temą gal žinai?
|
überspannungsschutzrelais meginai tikrinti?
|
Nemėginau. Kokia čia rėlė?
|
Paskaičiau ir kiek supratau, W140 neturi šitos relės. Yra trys saugikliai ant kompiuterio, atrodo maždaug taip http://www.benzworld.org/forums/atta...le-photo-4.jpg ir jie sveiki.
|
tavo vietoj seniausiai buciau isigyjes nors kokia diagnostika (playstation) klaidom nuskaityti
|
Galima butu paciam pasitikrinti tokiu metodu, pats prietaiselis lengvai sulituojamas
<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/WVtBb_8TwL8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> |
turiu ta manuala rusu kalba kaip pasidaryt diagnostika su lempute, S320 raso 92-97 metu HFM purskalas, yra SL320 LHjetronikas tu paciu metu ir senesni Kjetronikai. nzn ar yra toks mators kaip reikia arciui. bet jis berods turi ta manuala
|
http://www.benzworld.org/forums/r170...ttery-bas.html ta pati bėda, taip ir neparašė kaip išsprendė...
|
Citata:
BEt kokiu atveju ,kai susiremontuosi parašyk kas buvo ... Beje gali pabandyt šitą procedūrą - blogiau tikrai nebus : http://www.benzworld.org/forums/w210...nny-reset.html nors mikimauzai rašo ,kad čia daugiau dėžės resetavimas ,bet kam tada spausti gazą ant neužvestos mašinos ... reiškiasi tame resetavime dalyvauja ir motoro kompas ir gazo padėties daviklis . Sėkmės :zenklas: |
Gal žinot kuris kompiuteris gali būti atsakingas už šiuos simptomus? Vampyras turėtų žinoti, kas ką valdo :)))
Yra tokie: ESP+PML GM (su trimis saugikliai) ABS didysis kompas su 6cyl užrašu. |
Citata:
|
Aš irgi taip manau, bet tas GM su saugikliais irgi atrodo svarbus :)
HW 48.95 6Zyl FD 98M05 SW |
Citata:
|
Citata:
as nieko apie senienas nezinau, patsai krapstausi prie w124 su m113 japso :xx: |
O tai už ką jis atsakingas, GM?
|
Citata:
|
Citata:
|
Pasiskolinau kitą sklendę ir kompą. Sklendė aišku niekuo nepadėjo. O įdėjus kompą po kapotu atsirado visi reikiami garsai įjungus degimą, bet suka variklį, o nesikuria. Skydelyje mirksi užrašai Search-Error įjungus degimą.
Ar netinka kompas (nes jis nuo 1997m, o maniškis 1998m ir skiriasi keli kodo skaičiai) ar jį reiktų priprogramuoti ar čia imobilaizeris...? Mano ECU kodas: A 023 545 78 32 Kitas ECU: A 023 545 24 32 HW versijos atitinka. |
Kompas su raktu suristas, Jeigu dedi kita kompa reikia ir spyna su raktu keisti nuo tos pacios masinos.
|
O tik spyną? Šiaip galėčiau paimti donoro spyną, bet pas mane yra imobilaizeris. Paskaičiau rusų forumus, kažkaip suriša arba atjungia imobilaizerį...
|
nzn kaip mb, bet vw dar yra ir imobilaizerio blokelis, tokio dydzio kaip signos blokelis. pakeiti kompa, rakta ir imobilaizerio blokeli ir uzsikuria. renault lagunoj keiciau, irgi viskas identiskai. arba antras variantas tiesiog perprogramuot kompa, bet vw centre perprogramavo, nuo to laiko mirksi skydelije imobilaizerio lempute
|
Sutariau su elektriku, pažiūrės mano ECU, gal kas nukepę. Jeigu nieko neras, tuomet lieka du variantai:
a. Bandyti susidėti kitą ECU+imobilaizerį (bet klausimas ar to užteks, gal nepatiks dar kas nors dėl naujo ECU) b. Vežti pas elektrikus visą mašiną ir tegul programuoja iki užvedimo :D |
Citata:
galiausiai radau, bake laabai daug rudziu ir "kazko" :) https://plus.google.com/photos/10408...52705693237233 |
:good:
|
Citata:
bet gi 119 po kapotu! ) |
Citata:
taip M119 nekenciamiausias variklis :) |
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
Atsiimtas šiandien mersas iš servizo. Buvo nusprogęs ECU procesorius, todėl pririšo kompą nuo 1997 m. tokio pat merso :)
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 22:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.