![]() |
W202 C180 elektronikos gedimas
Zodziu uzsiknisau kariaut :)
Sudrekus orui (palijus) uzkurus saltas variklis pradeda nebedirbti, gesta atleidus gaza arba apsukos uzsoka iki 3000 ir nekrenta. Nuvariau kazkada pas diagnostika, mete klaida (kaip pamenu kazkas su "pacosu"). Tai vyksta vis dazniau, o padeda tik kai atjungiu akumuliatoriaus "klemus", palaukiu minutes 5 ir vel uzdedu. Kame galetu buti problema? Nes kartojasi vis dazniau... ir siek tiek dirgina. Pacosas, kaip suprantu elektroninis, kur galetu buti jo valdymas? Gal kas turit kokiu minciu? :confused: |
Aš turėjau tokią problemą, tik nepamenu C180 ar C200 buvo. Užkūrus mašiną visad laikydavo 4000rpm (iki ribotuvo:)). Tai pakeičiau viską (kuro siurblį, oro srautą, įvarius daviklius ir t.t.), net Vampyro klausiau kas galėtų būti:) Išbandžiau ir jo patarimus....galutinis rezime — komutatoriui kaput :( Būtų gerai, kad pabandytum kokiam šrote ar kolegos forumiečio komutatorių, jei pasikeis darbas pakeitus komutatorių tada jau kratysii piniginę:) Beje tam W202 buvo atliktos gal 4 ar 5 diagnostikos (vieną iš jų Silberyje) ir jos nieko neparodė:)
|
Galetume pabandyt pasikeist, tik jei Druskininkuose gyveni.. nebent VLN kuri savaitgali.
Pas mane siek tiek kitokie reikalai: uzvedus salta daznai bando iskarto kristi apsukos, bet tada "atsigauna", apsukos trumpam sokteli iki kokiu 2000 ir tada normalizuojasi. Kartais buna, uzgesta visai. Irgi itariu komutatoriu, bet gali buti ir kazkas su oro srautu, nes kai variklis saltas - visai nera traukos. Sylant varikliui, trauka tolygiai gereja, o pilnai isilus vaziuoja normaliai. |
Ant salto variklio ir pas mane siek tiek prasciau traukia bet labai trumpai,praktiskai tik po uzkurimo.Daugiau problemu nepastebeta ;)
|
Pirma reikia peržiūrėt žvakes, babinas, oro sratus ir daviklius (filtrai bet kokiu atveju turi būti geri:)). Komutatorius brangus dalykas, jį palikčiau pabaigai, nes visus kitus dalykus reikia keisti bet kokiu atveju:)
|
Citata:
Edgi, o as esu girdejes, kad tinka pakeitimui, ar daznai gryzta pas jus ieskot kitokio? P.S. Beabejo, komutatoriaus niekas dar nelies, as ji tik pareguliavau, bet dabar saltas traukia dar blogiau, siltas siek tiek geriau. Reikes atstatyt i vieta :) |
Citata:
|
Aisku, ten biski nesamone suveliau vidurinej eilutej, bet gerai, kad supratai :D
|
na del zvakiu nesutikciau, nes kol zvakes nera isilusios jos irgi savo kaprizus rodo, o kai kazkiek isila, jos ishligina savo darba, aisku jeigu jos nebuvo keisto daugiau nei pora metu, ir aisku nuo firmos priklauso, tada atkrenta tas varijantas.
Citata:
|
Na kadangi vazineju ant duju, zvakes keiciu kartu su tepalu, kas 10k km. Laidai pakeisti pries metus. Oro srauto matuokle lyg ir veikia, taciau nukritus jai, nuluzo plastmasines apsaugeles, taciau vielyte lyg ir tvarkoje :) Filtras dabar stovi is woodoo, ale sportinis, orig dezej. Taciau anksciau vazinedavau su tokiais, kokiais priklauso, tas pats velnias budavo. Kurioje vietoje ieskoti to komutatoriaus? Kazkur po langu apiplovimo bakeliu?
|
Citata:
|
Citata:
P.S. Vakar pirma karta susipyliau sintetika 5w40, negaliu patiket kaip pasikeite variklio darbas, garsas. Ir uzsivede tvarkingai, apsukos kaip priklauso, bet.. uzteko stovint dar vietoj pradet sukti vaira - apsukos krito iki kokiu 300, tada staigiai 2000 ir vel iki normos. Trauka pirma puskilometri varo i nevilti: gaza spaudi, masina netgi uzleteja kuriam laikui, tik paskui po keliu sekundziu "pramusa", o jau po kilometro vaziuoja gerai. Reikes siandien komutatoriaus padeti atstatyt i gamykline, ziuresiu kaip viskas keisis. |
Koks pas tave variklis M111.920 ar M111.921 ? Jei netingi ikelk nuotrauka. Nes gali buti kad kalbat apie oro srauto matuokle kurios isvis nera.
|
111.920 ten kazkoks "dachikas" kisasi i oro padavimo slanga is galines puses :)
|
Teks matyt uzdegimo sistema ziuret, pradedant nuo zvakiu, nes saltas manasis trailina kaip reikiant, sunku is vietos isvaziuot.
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 06:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.