![]() |
E320 chipavimas
Turiu galimybe savo e320 pachipuoti. Is 197AG/470nM finale po visko butu 222AG/520nM. Bet mane neramina vienas dalykas. Esu girdejes, kad butent tokiems kaip mano e320 nebelaiko automatine greiciu deze po cipavimo, ale gamykliskai jau pasiektas maksimumas. Gal kas nors ka nors zinot apie tokius dalykus, pasakos cia ar ne? Konkreciai nepamenu kas sake, kur skaiciau, bet tikrai uzsifiksave galvoj, tokie faktai.
|
Natūralu, kad bet koks elementas (variklio ar dėžės), kurį paliečia čipavimas - mažiau laikys. Kvaila manyt būtų, kad mašinų gamintojai specialiai leistų į gamybą prastesnes mašinas.
|
viskas cia pasakos, dezes gi necipuoja, kas joje pasikeis? ogi niekas. jeigu tu vaziuosi savo pensininko reizimu kaip iki siol, taip ir vaziuosi, o dezes ir sankabos nelaiko todel, kad dauguma uzsicipave pradeda draskytis, dragint ir pan. o iki cipavimo ramiai vazinejo
|
Tą ir noriu pasakyt - kokia prasmė čipuot, jei ruošiesi važinėt taip pat? O jei nori sportuot, imi tinkamesnę mašiną :/
|
as tai nieko pries cipavima, gali ir ramiai vazinet ,bet esant reikalui gali smagiau palekt. varysiu pas viena cipuotoja neuzilgo ir as, gal ka eis pareguliuot ir su w124
|
na logiskai mastant, chipuoji varikli ir uzkeli vos 20ag, kai turi ~200 manai greiciu deze labai kentes nuo padidejusiu 20ag ? suprasciau jeigu butu 80ag, ir cipuotum ant kokiu 120, skirtumas akivaizdus ir tada galim butu galvoti apie nuostolius
Citata:
|
Čia be ilgalaikių empirinių tyrimų galim šnekėt kas ką norim. Man tik kyla klausimas, koks gamintojas išleistų prastesnę mašiną, žinodamas, kad gali vartotojui pasiūlyt galingesnę, greitesnę, ekonomiškesnę? Tipo sukuria mersas dyzelinį variklį, ir tada padaro, kad specialiai 0,5l daugiau imtų? ar nuima arklio galių specialiai? O kuria gi mašinas ne kelis metus, kartais keliolika.
Suprantu, kad mano nuomonė pakankamai vienkryptė, o ir pats nesu savo čipavęs nieko. Kažkaip prieš įsigyjant mašiną, pagalvoju, kokiem tikslam man ji bus reikalinga. |
gamintojas ziuri ne tik i galia, bet ir i tarnavimo laika, gali ir is 1.9tdi padaryt 120kw, bet kiek jis tau vaziuos? puse metu, metus, kol sudegs cilindrai, nusprogines galva su bloku ir t.t. o mes gi nevazinejam su viena masina visa gyvenima, padrozei ir sudauzei ar pardavei
|
Viskas gal ir bus gerai kol neatsiras kokiu gedimu, tada nei diagnostikos neina normaliai padaryti nei ka nes visokiu apgaviku prideta.
|
tai apie ką aš ir kalbu - žmogus klausė, ar neatsiliepia čipavimas - tai mano nuomone, atsiliepia. o jau KIEK, tai čia nuo visko priklauso. kaip sakei, jei mašina nėra tokia, kurią norėtųsi išsaugot ilgam - tai kodėl ne?
|
Citata:
|
Citata:
|
automatu nematuoja ant stendo, nes stendai tarybiniai, kas turi naujus stendus, tas matuoja, populiariausias Vitoldas, bet yra ir kitu su gerais atsiliepimais
|
Citata:
O Vitolda rekomenduoju. |
Norėjau savo 320 cdi chipuoti, MB centre, sakė gali tą padaryti be problemų, varikliui jokių bėdų nebus, bet, kad dėžė nelaikys garantavo 100%. Taigi tikrai nepatartina.
|
Citata:
|
Citata:
http://www.bmw.co.uk/bmwuk/pricesand...calSpec&isPGA= |
Citata:
Citata:
|
Citata:
|
draugas turi E270 CDI, du kartus tvarke automatine deze kol neissiaiskino kad variklis buvo cipuotas. Atstate parametus i gamyklinius ir visos bedos baigesi
|
Citata:
|
As uz cipavima. Uzcipuota panos Audi A3 TDI. Super dalykas! Is 81kw 235Nm padaryta 104kw 295Nm. Dinamikos skirtumas akivaizdus bet kuriuo begiu. Kas liecia kuro sanaudas, tai sakyciau ne sumazejo, o padidejo kazkur 0.5l. Vazinejama metai laiko, kol kas problemu nebuvo :)
Apie 320cdi cipavima domuosi jau senai, bet kol kas nuo jo susilaikau del tu paciu priezasciu. Nedvejociau del dezes, jau senai butu paburtas motoras. Taciau bijau del dezes patikimumo, nors daug kas sako, kad bedu neturetu kilti. Kiek zinau, max rekomenduojamas galios pakelimas yra 169kw ir 550Nm ;) |
Citata:
Citata:
Dyzeliniai varikliai turi dideli galios potencialia, del to jie atlaiko chipavime be didelio vargo, bet deja ne dėžės. Manau ta audi su mechanika, todėl ir vargo nematai. |
juozas turi cipuota 270cdi, laksto jau nemazai laiko, ir visus forumiecius padare per draga :) ir jokiu problemu del dezes nera
|
Citata:
|
Citata:
|
Citata:
|
man sita tema primena labai, dedi dujas i masina ar ne? ne ne ne dek, variklis saibom pareina, viska isjeda, niekas nedirba :) jug viskas su protu daroma ir priziurima, ten vienam poste maciau parase kazkas kad zmogelis 2x taise greiciu deze, gal netinkamas meistras dirbo prie jos? ar seip deze prie mirties buvo taip ir gavosi?
as nelabai linkes tiketi kad del 20ag bira dezes, jeigu masina turi ~200ag |
Citata:
Citata:
|
visks gut su tuo cipuotu automatu, tiesiog reikia kad jei darys programa darytu suprantantis zmogus, td daro biski silpnesne programa, o del pirmo begio irgi programiskai padaro kad neuzsipustu turbo iskart nuspaudus is vietos o ji uzsipustu tik siek tiek pajudejus masinai ... jau pravaziavau apie 80k su cipuotu ir kol kas viskas gerai , o ir dezej jei ka sudros tai nebent hidrotransformatoriu , ji restauruot apie 400lt ir vel gazuoji, del 320cdi klausimas del dezes nes ji lyg nlb skiriasi nuo 270cdi tai gal del to pas mane tiek atlaike ,kad yra rezervas nemazas..... bet as tai nesiparinciau ir cipuociau ta 320cdi tik svelnesne programa nei m echaninkai, o jei dar neramu pasiziuret ar tokia deze nestovejo kokiam benzininiam merse su daugiau arkliu ir fsio
|
Citata:
|
Citata:
|
Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 15:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.