MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams

MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams (http://www.mb1.lt/index.php)
-   W210 (http://www.mb1.lt/forumdisplay.php?f=201)
-   -   E320 chipavimas (http://www.mb1.lt/showthread.php?t=7720)

sharrasitto 2011-08-02 17:44

E320 chipavimas
 
Turiu galimybe savo e320 pachipuoti. Is 197AG/470nM finale po visko butu 222AG/520nM. Bet mane neramina vienas dalykas. Esu girdejes, kad butent tokiems kaip mano e320 nebelaiko automatine greiciu deze po cipavimo, ale gamykliskai jau pasiektas maksimumas. Gal kas nors ka nors zinot apie tokius dalykus, pasakos cia ar ne? Konkreciai nepamenu kas sake, kur skaiciau, bet tikrai uzsifiksave galvoj, tokie faktai.

juozavas 2011-08-02 18:34

Natūralu, kad bet koks elementas (variklio ar dėžės), kurį paliečia čipavimas - mažiau laikys. Kvaila manyt būtų, kad mašinų gamintojai specialiai leistų į gamybą prastesnes mašinas.

Tomskis 2011-08-02 18:52

viskas cia pasakos, dezes gi necipuoja, kas joje pasikeis? ogi niekas. jeigu tu vaziuosi savo pensininko reizimu kaip iki siol, taip ir vaziuosi, o dezes ir sankabos nelaiko todel, kad dauguma uzsicipave pradeda draskytis, dragint ir pan. o iki cipavimo ramiai vazinejo

juozavas 2011-08-02 18:54

Tą ir noriu pasakyt - kokia prasmė čipuot, jei ruošiesi važinėt taip pat? O jei nori sportuot, imi tinkamesnę mašiną :/

Tomskis 2011-08-02 18:56

as tai nieko pries cipavima, gali ir ramiai vazinet ,bet esant reikalui gali smagiau palekt. varysiu pas viena cipuotoja neuzilgo ir as, gal ka eis pareguliuot ir su w124

mikis 2011-08-02 19:05

na logiskai mastant, chipuoji varikli ir uzkeli vos 20ag, kai turi ~200 manai greiciu deze labai kentes nuo padidejusiu 20ag ? suprasciau jeigu butu 80ag, ir cipuotum ant kokiu 120, skirtumas akivaizdus ir tada galim butu galvoti apie nuostolius

Citata:

Pradžioje rašė sharrasitto (Post 159408)
Turiu galimybe savo e320 pachipuoti. Is 197AG/470nM finale po visko butu 222AG/520nM. Bet mane neramina vienas dalykas. Esu girdejes, kad butent tokiems kaip mano e320 nebelaiko automatine greiciu deze po cipavimo, ale gamykliskai jau pasiektas maksimumas. Gal kas nors ka nors zinot apie tokius dalykus, pasakos cia ar ne? Konkreciai nepamenu kas sake, kur skaiciau, bet tikrai uzsifiksave galvoj, tokie faktai.


juozavas 2011-08-02 19:28

Čia be ilgalaikių empirinių tyrimų galim šnekėt kas ką norim. Man tik kyla klausimas, koks gamintojas išleistų prastesnę mašiną, žinodamas, kad gali vartotojui pasiūlyt galingesnę, greitesnę, ekonomiškesnę? Tipo sukuria mersas dyzelinį variklį, ir tada padaro, kad specialiai 0,5l daugiau imtų? ar nuima arklio galių specialiai? O kuria gi mašinas ne kelis metus, kartais keliolika.

Suprantu, kad mano nuomonė pakankamai vienkryptė, o ir pats nesu savo čipavęs nieko. Kažkaip prieš įsigyjant mašiną, pagalvoju, kokiem tikslam man ji bus reikalinga.

Tomskis 2011-08-02 19:37

gamintojas ziuri ne tik i galia, bet ir i tarnavimo laika, gali ir is 1.9tdi padaryt 120kw, bet kiek jis tau vaziuos? puse metu, metus, kol sudegs cilindrai, nusprogines galva su bloku ir t.t. o mes gi nevazinejam su viena masina visa gyvenima, padrozei ir sudauzei ar pardavei

DTM 2011-08-02 19:43

Viskas gal ir bus gerai kol neatsiras kokiu gedimu, tada nei diagnostikos neina normaliai padaryti nei ka nes visokiu apgaviku prideta.

juozavas 2011-08-02 19:45

tai apie ką aš ir kalbu - žmogus klausė, ar neatsiliepia čipavimas - tai mano nuomone, atsiliepia. o jau KIEK, tai čia nuo visko priklauso. kaip sakei, jei mašina nėra tokia, kurią norėtųsi išsaugot ilgam - tai kodėl ne?

sausainius 2011-08-02 21:24

Citata:

Pradžioje rašė sharrasitto (Post 159408)
Turiu galimybe savo e320 pachipuoti. Is 197AG/470nM finale po visko butu 222AG/520nM. Bet mane neramina vienas dalykas. Esu girdejes, kad butent tokiems kaip mano e320 nebelaiko automatine greiciu deze po cipavimo, ale gamykliskai jau pasiektas maksimumas. Gal kas nors ka nors zinot apie tokius dalykus, pasakos cia ar ne? Konkreciai nepamenu kas sake, kur skaiciau, bet tikrai uzsifiksave galvoj, tokie faktai.

As pazystu kur automatus tvarko zmones. Cipuoti nepatartina, nes sake tipo pirmas begis labai silpnas buna automatams, ir neatlaiko jis. buvo net pavizdys su Jeep cherokee dyzeliu cipuotu. 1a kart tvarke, sudraske vel, 2a kart tvarke, sudraske ir, tas vyko poros meneisu laikotarpi.

Aludaris 2011-08-03 00:24

Citata:

Pradžioje rašė sharrasitto (Post 159408)
Turiu galimybe savo e320 pachipuoti. Is 197AG/470nM finale po visko butu 222AG/520nM. Bet mane neramina vienas dalykas. Esu girdejes, kad butent tokiems kaip mano e320 nebelaiko automatine greiciu deze po cipavimo, ale gamykliskai jau pasiektas maksimumas. Gal kas nors ka nors zinot apie tokius dalykus, pasakos cia ar ne? Konkreciai nepamenu kas sake, kur skaiciau, bet tikrai uzsifiksave galvoj, tokie faktai.

O kas cia tau per specialistai pasake kad 222AG/520nM gausis po chipo? Noreciau as juos pamatyt. Vienas kas lietuvoj geriausiai ismano sita darba tai Vitoldas, o kiti tie ale chipuotojai kur net be stendu nustato tau automobilio ag/nm tai nezinau :ne: Automatu gaila neina ant stendu prasukt, bet ziuri jie 0 - 100km/h pries ir po cipavimo. Pries cipavima daroma diagnostika jei kas netvarkinga tau net necipuos automobilio kol nesusitvarkysi jo, tai tiek is mano puses.

Tomskis 2011-08-03 05:55

automatu nematuoja ant stendo, nes stendai tarybiniai, kas turi naujus stendus, tas matuoja, populiariausias Vitoldas, bet yra ir kitu su gerais atsiliepimais

Deiviss 2011-08-03 08:47

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 159487)
automatu nematuoja ant stendo, nes stendai tarybiniai, kas turi naujus stendus, tas matuoja, populiariausias Vitoldas, bet yra ir kitu su gerais atsiliepimais

Kitu tai kokiu? kurie pravaziuoja nuskaito duomenis, ir siuncia i lenkija, o lenkas padares mapa atsiuncia atgal? :D
O Vitolda rekomenduoju.

Apple 2011-08-03 14:00

Norėjau savo 320 cdi chipuoti, MB centre, sakė gali tą padaryti be problemų, varikliui jokių bėdų nebus, bet, kad dėžė nelaikys garantavo 100%. Taigi tikrai nepatartina.

Aludaris 2011-08-03 16:41

Citata:

Pradžioje rašė Apple (Post 159525)
Norėjau savo 320 cdi chipuoti, MB centre, sakė gali tą padaryti be problemų, varikliui jokių bėdų nebus, bet, kad dėžė nelaikys garantavo 100%. Taigi tikrai nepatartina.

As nemanau kad Silberis gali gamyklinius parametrus keist :ne: O jei ir pakeis kazka ten tai kaina bus :uuu:

PetrasR 2011-08-03 16:55

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 159437)
gamintojas ziuri ne tik i galia, bet ir i tarnavimo laika, gali ir is 1.9tdi padaryt 120kw, bet kiek jis tau vaziuos? puse metu, metus, kol sudegs cilindrai, nusprogines galva su bloku ir t.t. o mes gi nevazinejam su viena masina visa gyvenima, padrozei ir sudauzei ar pardavei

Pakilkime is pasenusiu ziniu:

http://www.bmw.co.uk/bmwuk/pricesand...calSpec&isPGA=

Tomskis 2011-08-03 17:02

Citata:

Pradžioje rašė Deiviss (Post 159500)
Kitu tai kokiu? kurie pravaziuoja nuskaito duomenis, ir siuncia i lenkija, o lenkas padares mapa atsiuncia atgal? :D
O Vitolda rekomenduoju.

ne, vietoj padaro viska, garaze

Citata:

Pradžioje rašė PetrasR (Post 159536)

ir ka tu tuom norejai pasakyt mane cituodamas? matau bmw ir jo parametrus, ir ka?

PetrasR 2011-08-03 17:20

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 159537)
ne, vietoj padaro viska, garaze



ir ka tu tuom norejai pasakyt mane cituodamas? matau bmw ir jo parametrus, ir ka?

Cituodamas tavo zinute, paryskinau raudonai ta vieta kurioje tu parasei pasenusia informacija. Siais laikais is 1.9TD gamintojas padaro ir 150Kw ir neuzsilenkia nei po puses metu nei po metu.

mariukaz 2011-08-03 17:32

draugas turi E270 CDI, du kartus tvarke automatine deze kol neissiaiskino kad variklis buvo cipuotas. Atstate parametus i gamyklinius ir visos bedos baigesi

FAT 2011-08-03 18:05

Citata:

Pradžioje rašė PetrasR (Post 159545)
Cituodamas tavo zinute, paryskinau raudonai ta vieta kurioje tu parasei pasenusia informacija. Siais laikais is 1.9TD gamintojas padaro ir 150Kw ir neuzsilenkia nei po puses metu nei po metu.

Tomskis omenyje turbut turejo senus dyzelius, bet ne siuolaikinius su auksto slegio ipurskimu. Kas liecia cipavima, pats asmeniskai to nedaryciau, nes gamintojas ne be reikalo palieka ribas

BLEIDAS 2011-08-03 19:58

As uz cipavima. Uzcipuota panos Audi A3 TDI. Super dalykas! Is 81kw 235Nm padaryta 104kw 295Nm. Dinamikos skirtumas akivaizdus bet kuriuo begiu. Kas liecia kuro sanaudas, tai sakyciau ne sumazejo, o padidejo kazkur 0.5l. Vazinejama metai laiko, kol kas problemu nebuvo :)

Apie 320cdi cipavima domuosi jau senai, bet kol kas nuo jo susilaikau del tu paciu priezasciu. Nedvejociau del dezes, jau senai butu paburtas motoras. Taciau bijau del dezes patikimumo, nors daug kas sako, kad bedu neturetu kilti. Kiek zinau, max rekomenduojamas galios pakelimas yra 169kw ir 550Nm ;)

Apple 2011-08-03 20:53

Citata:

Pradžioje rašė Aludaris (Post 159535)
As nemanau kad Silberis gali gamyklinius parametrus keist :ne: O jei ir pakeis kazka ten tai kaina bus :uuu:

Savas Silber meistras tuo užsiima ne Silberį.

Citata:

Pradžioje rašė BLEIDAS (Post 159562)
As uz cipavima. Uzcipuota panos Audi A3 TDI. Super dalykas! Is 81kw 235Nm padaryta 104kw 295Nm. Dinamikos skirtumas akivaizdus bet kuriuo begiu. Kas liecia kuro sanaudas, tai sakyciau ne sumazejo, o padidejo kazkur 0.5l. Vazinejama metai laiko, kol kas problemu nebuvo :)

Apie 320cdi cipavima domuosi jau senai, bet kol kas nuo jo susilaikau del tu paciu priezasciu. Nedvejociau del dezes, jau senai butu paburtas motoras. Taciau bijau del dezes patikimumo, nors daug kas sako, kad bedu neturetu kilti. Kiek zinau, max rekomenduojamas galios pakelimas yra 169kw ir 550Nm ;)

Ar nors vienas iš tų sakiusių, kad nieko tokio turi chipuota MB 270/320 automata? Tikrai ne, nes turintys pasakys, kad to tikrai nedarytum.

Dyzeliniai varikliai turi dideli galios potencialia, del to jie atlaiko chipavime be didelio vargo, bet deja ne dėžės. Manau ta audi su mechanika, todėl ir vargo nematai.

Tomskis 2011-08-03 21:22

juozas turi cipuota 270cdi, laksto jau nemazai laiko, ir visus forumiecius padare per draga :) ir jokiu problemu del dezes nera

Tomskis 2011-08-03 21:22

Citata:

Pradžioje rašė PetrasR (Post 159545)
Cituodamas tavo zinute, paryskinau raudonai ta vieta kurioje tu parasei pasenusia informacija. Siais laikais is 1.9TD gamintojas padaro ir 150Kw ir neuzsilenkia nei po puses metu nei po metu.

o kaip su duminimu pas ji? turbu sliauka net ant asfalto juoda lieka?

Apple 2011-08-03 21:28

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 159580)
juozas turi cipuota 270cdi, laksto jau nemazai laiko, ir visus forumiecius padare per draga :) ir jokiu problemu del dezes nera

Automatas? :)

Tomskis 2011-08-03 21:29

Citata:

Pradžioje rašė Apple (Post 159585)
Automatas? :)

taip, forumietis cia, gali pasiklaust, ir dar sniurais eina kai begiai persimeta is pirmo i antra, ir nieko, vaziuoja

mikis 2011-08-04 08:39

man sita tema primena labai, dedi dujas i masina ar ne? ne ne ne dek, variklis saibom pareina, viska isjeda, niekas nedirba :) jug viskas su protu daroma ir priziurima, ten vienam poste maciau parase kazkas kad zmogelis 2x taise greiciu deze, gal netinkamas meistras dirbo prie jos? ar seip deze prie mirties buvo taip ir gavosi?
as nelabai linkes tiketi kad del 20ag bira dezes, jeigu masina turi ~200ag

Apple 2011-08-04 09:44

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 159586)
taip, forumietis cia, gali pasiklaust, ir dar sniurais eina kai begiai persimeta is pirmo i antra, ir nieko, vaziuoja

Tuomet nesigyncysiu :)

Citata:

Pradžioje rašė mikis (Post 159625)
man sita tema primena labai, dedi dujas i masina ar ne? ne ne ne dek, variklis saibom pareina, viska isjeda, niekas nedirba :) jug viskas su protu daroma ir priziurima, ten vienam poste maciau parase kazkas kad zmogelis 2x taise greiciu deze, gal netinkamas meistras dirbo prie jos? ar seip deze prie mirties buvo taip ir gavosi?
as nelabai linkes tiketi kad del 20ag bira dezes, jeigu masina turi ~200ag

Didziausia beda ne AG o NM. Jei imti W210 (197 AG/470 NM) po chiptiuning yra pasiekiama ~ 230 AG ir 550 NM ir būtent dėl pasikeitusio galios perdavimo į ratus nelaiko pirmi bėgiai. Pazystu MB deziu meistra ir jis yra mates ne viena ir ne dvi dezes su tokiom pasekmem po chipavimo. Bet visada buna isimciu.

juozas 2011-08-04 12:14

visks gut su tuo cipuotu automatu, tiesiog reikia kad jei darys programa darytu suprantantis zmogus, td daro biski silpnesne programa, o del pirmo begio irgi programiskai padaro kad neuzsipustu turbo iskart nuspaudus is vietos o ji uzsipustu tik siek tiek pajudejus masinai ... jau pravaziavau apie 80k su cipuotu ir kol kas viskas gerai , o ir dezej jei ka sudros tai nebent hidrotransformatoriu , ji restauruot apie 400lt ir vel gazuoji, del 320cdi klausimas del dezes nes ji lyg nlb skiriasi nuo 270cdi tai gal del to pas mane tiek atlaike ,kad yra rezervas nemazas..... bet as tai nesiparinciau ir cipuociau ta 320cdi tik svelnesne programa nei m echaninkai, o jei dar neramu pasiziuret ar tokia deze nestovejo kokiam benzininiam merse su daugiau arkliu ir fsio

PetrasR 2011-08-05 16:30

Citata:

Pradžioje rašė Tomskis (Post 159581)
o kaip su duminimu pas ji? turbu sliauka net ant asfalto juoda lieka?

Taip kaip ir pas visus naujesnes kartos dyzelius - dumu nulis.

Tomskis 2011-08-05 16:34

Citata:

Pradžioje rašė PetrasR (Post 159822)
Taip kaip ir pas visus naujesnes kartos dyzelius - dumu nulis.

kadangi nerasei metu masinos, tai isivaizdavau kad tai 94-97 metu motoras be jokiu anglies filtru duslintuve ir pan.


Laikas rodomas GMT +2. Dabartinis laikas yra 15:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.