View Single Post
Old 2011-05-14, 17:08   #1
Tomas
 
Tomas's Avatar
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2011-03-26
Pranešimai: 22

Tomas is on a distinguished road



Wink

Citata:
Pradžioje rašė Finalfour View Post
Nors mane cia uz tai jau puole, bet tavo minciai pritariu, man irgi w210 grynai pencininko auto. Bet cia jau skonio reikalas, be abejo. O siaip, uz tavo suma iseina labai neblogu auto is kitu gamintoju gamos. O su w211 prapusli su tokia suma.. Kam tau plikas, tustut tustutelis, silpnas w211 taxsas? Plius islaikymas.
Na, tas buvęs taksas už 25 tūkst. nėra jau toks tuščias. Salonas odinis, salono, išorės dizainas naujoviškas, mašina minkšta (bent jau turėtų būti) ir svarbiausia automobilis labai saugus, nes kai išgirdau, kad kai kurios ~2002 metų mašinos net neturi gale oro pagalvių, tai yra kraupoka... Beje, Vilniuje daugiau 90 km/h vis tiek juk nepalakstysi, nes ant kiekvieno kampo stovi "inkilai". Išlaikymas tai ne ką skirsis Mercedes-Benz nuo BMW kiek girdėjau. Tiesiog pagalvojau ar verta pirkti seną BMW/Mercedes-Benz modelį su 300-400 tūkst. rida, ~2002 metų, uždrožta lietuvių, kai gali nusipirkti pridėjęs kelis tūkstančius su panašia rida, ~2006 metų, buvusį taksi. Na, o visokie Peugot, Citroen, Renault skaitau ne rimtomis mašinomis. Jeigu kas nors, dar ką nors įdomaus apie šį modelį žino, būčiau dėkingas jei parašytumėte. Beje, ar visi W211 E220 yra buvę taksi ar galėjo ir paprasti žmonės su tokiais lakstyti?


Paskutinį kartą redagavo Tomas; 2011-05-14 17:20 val.
Tomas neprisijungęs   Cituoti