Citata:
Pradžioje rašė Luksha
EGR vožtuvas – tai išmetamųjų dujų nukreipimas atgal į degimo kamerą. Šis procesas automobilyje naudingas tuo, kad tokiu būdu sumažinamas kenksmingų medžiagų kiekis išmetamosiose dujose (nuodingų junginių koncentracija), bei padidėja kuro sudeginimo efektyvumas. Tai, kad vožtuvas yra sugedęs, matosi iš ženkliai sumažėjusios variklio galios. Dažniausiai EGR vožtuvo gedimo priežastis yra prastos kokybės kuras, nes dalis išmetamųjų dujų per EGR vožtuvą patenka į įsiurbimo sistemą, o kartu su jomis - ir esantys nešvarumai. Tokiu būdu per užsikimšusį vožtuvą į įsiurbimo sistemą patenka nepakankamas kiekis dujų, kuris reikalingas degimo procesui.
Nu ka sveikinu susitvarkius su problema  as rytoj ryte varysiu kad pakeistu turb. slegio davikli  ir irgi ziuresim gal dings problema 
|
Seip tai viska ka pasakei apie EGR tiesa  Taip ir pasakojo man meistrai.
Tik vat kuro problema mane neramina:
1. Arba vokietis pile savo biodyzelina (zalieji blin)
2. Arba lietuvoj kuras ant tiek sudas. Zinau kad 30% biodyzelino ten primasyta.
ps. piluosi neste'i
A.
__________________
w211 on road
|