Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W210

Naujas pranešimas
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2010-12-07, 20:41   #21
juozas
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2008-11-23
Pranešimai: 1,065

juozas is on a distinguished road



Standartinis

nu tai sakau siandien tokias dejau tai senos matosi kad buvo gerai uzsispaudusios o tos kaip metalines kietos sakau bespausdamas net varzta nutraukiau is vistiek neuzsispaude...

juozas neprisijungęs   Cituoti
Old 2010-12-07, 21:16   #22
vampyras
 
vampyras's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-08-31
Pranešimai: 8,396

vampyras will become famous soon enoughvampyras will become famous soon enough



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė juozas View Post
nu jasna td nuleksiu i servisa ir nusipirksiu saibas tas ir atkaitinsiu, ir varztus reiks sudet naujus is kokio wurth nupirksiu nes silberi viska uzsakinet reikia, o sitas mano cdi tikrai turi zemo slegio siurbliuka, o vampyras variklio padeties tai turi omeny alkuninio veleno padeties davikli ? bet ji gal butu mate darydami diagnostika? ir del jo nesikurtu visada? nes db kai dare diagnostika ant salto tipo nebuvo reikiamo slegio uzvedimo momentu. tai liepe purkstukus tikrint sako praleidzia. bet patikrinau tai uzdaryti nepraleidzia net 400bar, o atsidarineja prie 180bar..
del padeties daviklio jis matytusi jaigu klaida butu buvusi, ja pokolkas atmetam
kaip tu tikrinaisi purkstukus? is kur tuos barus istraukei?
jie turejo omienyje tikrinti pareinanti dyzelio kieki, poto gali matuoti varza purkstuke, nes jaigu vienas purkstukas elektriskai sugedes kiti nebegali veikti nes jie veikia poromis kartais netgi visi kartu. bet butu irgi parodes kompas
nusiemi atbulines gryztamosios eigos slangutes ir vedi masina ziuri kaip jie taskosi, ten daug negali taskytis, ant laisvu apsuku per 3 min koki 100ml tik, ir visi turetu taskytis panasei, jaigu taskosi vienas labai daug,arba labai mazai tas blogas reikes naujo.
o kuro slegis gali nekilti del kitu priezasciu, oras sistemoje, reguliatorius leidzia viska atgal, blogas daviklis.

vampyras neprisijungęs   Cituoti
Old 2010-12-07, 21:23   #23
juozas
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2008-11-23
Pranešimai: 1,065

juozas is on a distinguished road



Standartinis

injektoriu varzos visu vienodos , griztamaji kura matavo statydami kolbas viskas tvarkoj, paskui galvojo kad neuzsidaro purkstukas koks ir del to nesukyla slegis todel ziurejo kiek baru laiko uzdarytas purkstukas ir paskui prie kiek baru atsidaro... vat idomu kiek kuro turi grizti uzvedant masina i filtra ta prasme pilna slangute turi begt ar tik kazkiek , suprantu kad ant uzvesto auto grizta gana stipriai vat idomu ar vedant turi daug kuro grizt ( cai ta prasme jau i filtra tai ir is injektoriu ir visos magistrales)
Db del oro ant laisvu apsuku nesmato jokio burbuliuko , uzgazavus staigiai nuo kokiu 3.2 Rpm pralekia karts nuo karto burbuliukas ... bet idomiai kad ryte vedu tai jei nusestu kuras tai nors kiek gal megintu kabint o ten kokie pirmi tris bandymai isvis be jokiu bandymu kabinti.... td kabinu laidus ant pakrovejo ir suku kol uzsiveda...

juozas neprisijungęs   Cituoti
Old 2010-12-07, 21:42   #24
vampyras
 
vampyras's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-08-31
Pranešimai: 8,396

vampyras will become famous soon enoughvampyras will become famous soon enough



Standartinis

kiek baru atlaiko purkstukas???
tegu issiaiskina kaip veikia pukstukas tada supras kad toks matavimas bevertis, nebent nori ji sugadinti cia kazkas panasaus kaip kakoti per prievarta
o kuras pradeda spjaudytis lasiukais, cia nuosuku priklauso, per kokius 4-6 procecus bus lasiukas kuro. paklausk ar jie taip ir pieco injektorius tikrina, su atsakymu taip spjauk i veida

vampyras neprisijungęs   Cituoti
Old 2010-12-07, 21:46   #25
juozas
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2008-11-23
Pranešimai: 1,065

juozas is on a distinguished road



Standartinis

nu galiu nuspasakot tikrinima, prisuka purktuka prie pompo su manometru, td fiskes neprijungia ir uzsipumpuoja iki 40 bar, tipo sako jei blogas butu nelaikes tokio slegio , paskui prijungia fiske ir ten duoda impulsus ir ziuri prie kiek bar atsidarineja ir kaip purkskia... tai vat toks ir tikrinimas, nu tipo sako jau daug metu taip tikrinam...

juozas neprisijungęs   Cituoti
Old 2010-12-07, 21:56   #26
vampyras
 
vampyras's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-08-31
Pranešimai: 8,396

vampyras will become famous soon enoughvampyras will become famous soon enough



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė juozas View Post
nu galiu nuspasakot tikrinima, prisuka purktuka prie pompo su manometru, td fiskes neprijungia ir uzsipumpuoja iki 40 bar, tipo sako jei blogas butu nelaikes tokio slegio , paskui prijungia fiske ir ten duoda impulsus ir ziuri prie kiek bar atsidarineja ir kaip purkskia... tai vat toks ir tikrinimas, nu tipo sako jau daug metu taip tikrinam...
nu gerai sakykim jie sumedeliuoja 80V ir 25A srove, ir padaro 300 purskimu per sekunde, tai vistiek nieko nepasako.
uztektu pamatuoti slegi reile ir patikrinti reguliatoriaus duomenis, uztruktu 5 minutes
kagi daug kalbu mazai naudos, teks diagnostikos paslaugomis naudotis, ir tegu ziuri ar mato apsisukimus, kiek baru mato 180 yra minimumas kad uzsivestu, ir tegu tikrina ar pasiekus slegi purkstukai isviso gauna srove kad jie turi atsidaryti. gal tiesiog starteris pavarges ir jis vos 150 rmp prisuka, tada irgi uztrunka pokol sukyla reikiamas slegis

vampyras neprisijungęs   Cituoti
Old 2010-12-12, 14:45   #27
juozas
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2008-11-23
Pranešimai: 1,065

juozas is on a distinguished road



Standartinis

toliau tesiu tema pakeiciau zemo slegio pompele galvojau beda joje , db mastau ar gali buti taip kad kada variklis atsala iki minusines temperaturos , td kazkuris ar keli purkstukai tam pa nesandarus tai yra praleidzia kura i cilindrus nors to dar nereiktu daryti nes slegis per zemas? nes tarkim kuriu ilgai pastovejusia salta masina biski kabina tachometras sokteli iki kokiu 500-600rpm ir viskas bet dumu ismeta is duslintuvo vadinasi kuras i varikli patenka , ir taip besukant ilgai uzsiveda , bet uzsivedus kelias sekundes dirba kaip traktorius taip nevienodai bet pagazavius siek tiek prasidirba, pakaitinimo zvakes nornmaliai.... galvoju gal lupti purkstukus lauk deti i saldymo kamera ir td vezti juos tikrinti? duoti slegi i uzdaryta purkstuka gal jis praleidzia, arba blogai ispurskia ( bet jei blogai ispurskia td vistiek manua uzsikurtu) , nes auto jei tik padirba keleta minuciu viskas tvarkoj vedasi puikiai...

juozas neprisijungęs   Cituoti


Naujas pranešimas

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.