3,2 M112 Variklio keitimas i 4,3 M113?
Sveiki visi-atsirado galimybe pasikeisti 3,2(benzinas,6 cilindrai) varikli i 4,3(8 cilindrai)...Butinybes tam,zinoma,nera,bet vaziavimo malonumas skiriasi kaip diena nuo nakties-kas bande ir viena,ir kita-su manimi tikriausiai nesigincys  ...Juolab,kad yra norinciu ir 3,2 varikli paimti,taigi,jis taip pat bus panaudotas.Kad reikes pakeisti ir variklio valdymo kompiuteri bei laidu pyne po kapotu,ta as zinau-nezinau tik,ar spyneles rakta atpazins naujasis kompas ir ar tiks pajungti ismetima...?Beje-yra galimybe varikli paimti su greiciu deze-ten jau stovi ta Tip-tronik,ar kaip ji tiksliau vadinasi,o pas mane dar senesne,kur ejo iki 99,09,30-kazin,kokie perdarymai reikalingi,norint ideti naujaja greiciu deze-ar tiks senieji laidai ir pakaks tik dezes kompa pakeisti,ar niekas netiks ir net neverta prasideti su sitais perdarymais?Galbut kas ka esate girdeje ar tiesiogiai su tuo susidure-buciau dekingas uz bet kokia info ar pamastymus sia tema...Kadangi kalba eina apie ML-a,tai ir parasiau i sia forumo skilti-jei ne ten pataikiau-atsiprasau...
__________________
W163. ML270.05m.
|