Kaip matau čia motoras 83kw
grižtamos šlangelės ne visada čia būna kaltos, nors realiai jų nepačiupinėjęs negaliu pasakyt kame šaknys. Beje nepirk naujų tokių pat medžiaginių, nes jos yra skirtos vakuumo sistemoms, o ne kuro. Realiai aš dabar perku Eolte (1m be nuolaidos 13 ar 14 Lt) ir tikrai gerai laiko kurą. Vidinis diametras 3,2mm
Kadangi kuras subėga į cilindrus po variklio užgesinimo, tai yra du variantai:
1. Išdegę prieškamerės toje vietoje kur sandarinasi forsunkės. jei tektų jas keist, tai kaina tikrai nenudžiugins.
2. Pradegę sandarinimo šaibos arba jos išsiklaipę po forsunkėmis. Tik dabar nebeatsimenu ar šiame variklyje tie žiedai variniai ar metaliniai ir nebepamenu ar žiedai ar storos šaibos kaip senesniuose varikliuose.
Tik dėl šių dviejų punktų salera gali subėgt į cilindrus po variklio užgesinimo. Dėl to nesandarumo turi eiti ir oro burbulai iš po forsunkių per salerą dirbant varikliui.
Jei būtų nesandarumas per vidurį forsunkių kur jos susiveržia ar dėl abratkės šlangučių, tai po užgesinimo salera ir liktų stovėti tuose forsunkių lizduose. Galbūt ir leidžia salerą forsunkės ar šlangutės, bet kad tos forsunkės nėra prigulę lizduose tai faktas kaip blynas.
|