Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W124

 
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2012-11-11, 16:07   #11
ldalius
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-05-27
Gyvenamoji Vieta: Panevėžys
Pranešimai: 6,370

ldalius is on a distinguished road



Standartinis

Kaip matau čia motoras 83kw

grižtamos šlangelės ne visada čia būna kaltos, nors realiai jų nepačiupinėjęs negaliu pasakyt kame šaknys. Beje nepirk naujų tokių pat medžiaginių, nes jos yra skirtos vakuumo sistemoms, o ne kuro. Realiai aš dabar perku Eolte (1m be nuolaidos 13 ar 14 Lt) ir tikrai gerai laiko kurą. Vidinis diametras 3,2mm

Kadangi kuras subėga į cilindrus po variklio užgesinimo, tai yra du variantai:
1. Išdegę prieškamerės toje vietoje kur sandarinasi forsunkės. jei tektų jas keist, tai kaina tikrai nenudžiugins.
2. Pradegę sandarinimo šaibos arba jos išsiklaipę po forsunkėmis. Tik dabar nebeatsimenu ar šiame variklyje tie žiedai variniai ar metaliniai ir nebepamenu ar žiedai ar storos šaibos kaip senesniuose varikliuose.

Tik dėl šių dviejų punktų salera gali subėgt į cilindrus po variklio užgesinimo. Dėl to nesandarumo turi eiti ir oro burbulai iš po forsunkių per salerą dirbant varikliui.

Jei būtų nesandarumas per vidurį forsunkių kur jos susiveržia ar dėl abratkės šlangučių, tai po užgesinimo salera ir liktų stovėti tuose forsunkių lizduose. Galbūt ir leidžia salerą forsunkės ar šlangutės, bet kad tos forsunkės nėra prigulę lizduose tai faktas kaip blynas.

ldalius neprisijungęs   Cituoti


 

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.