Kadangi mano S124 reduktorius nutarė išleist tepalą per riebokšlius, tai reikėjo ką nors suburt

Šis keitimo metodas turėti tikti visiems reduktoriams, pavyzdyje bus didysis reduktorius, kurio perdavimas 3,07
Kaltininkas

Jums reikės:
Riebokšliai (didelis dėkui DTM


), nutariau dėti originalus

Alyva, reikia 1,1l

Garažas su įrankiais

Dėžė šalto alaus nervams raminti ( aš pats mieliau vartojau sultis

)
Pradedam nuo reduktoriaus nuėmimo ir pusašių atjungimo. Daug bėdų nekils, gal tik reduktorių laikantys varžta sunkiai pasiduos atsukimui

Nuimtą reduktorių nuvalykit, kad nuėmus dangtelį neprikristų į vidų ko nereikia

Nusukame varžtus ir mus pasitinka toks vaizdas:

Dabar norint prieiti prie riebokšlių reikės nuimti šoninius flanšus
Norint juos atjungti rekės ištrauktį šį žiedelį

Iš čia ( reikės padaryti abiems pusėms)

Žiedelių nepamesti!
Nuėmus flanšus vaizdas bus toks:

Jau matosi pats riebokšlis, ji nuėmiau užkišęs mažą kaltuką ir palenkiau gerokai

Vaizdas išėmus riebokšlį:

Toliau bus sunkioji dalis — įstatymas į vietą

Esmė tame, kad jį geriau būtų įpresuoti į vietą. Aišku mes dirbome akmens amžiaus principu ir įkalėmė jį į vietą
Norint įkalti jį į vietą reikės senos greičių dėžės, mes naudojom 4 bėgių mechaniką iš W201

Išardžius dėžę velenus galima naudoti ir guolių bei riebkšlių perkalimui
Kalti reikia taip,kad visas apskrtimas lįstų vienodai, žodžiu, kalti švelniai ir ratu
Šioje nuotraukoje matysis riebokšlis ir cilindriukas naudojamas kalimui centruoti (riebokšlis apačioje) :

O čia jau matomas kalimo procesas (naudojamas velenas

)

Įkaltas riebokšlis:

Paskui viską surenkate atbuline tvarka
P.S. purvinas vietas ploviau benzinu, jums irgi patarčiau tai padaryti. O dedant dangtelį į vietą reikės užtepti sandariklio
Jei kas neaišku, klauskite,komentuokite