Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W210

 
Old 2011-09-06, 19:38   #10
ldalius
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-05-27
Gyvenamoji Vieta: Panevėžys
Pranešimai: 6,370

ldalius is on a distinguished road



Standartinis

na kad salera į karterį patektų dar girdėt neteko, bet kad tepalas per kuro grižtamą iš siurblio į baką patenka ir salera juoda pasidaro - tokių atvejų būna.

Jei pas tave kuras į tepalą patektų, tai dėl to tepalas nejuoduotų ir dar kitas dalykas kad jo turėtų daugėti karteryje.

Jei po dviejų dienų tepalas žymiai pajuodavo, tai gali būt kad tas variklis yra labai smarkiai užterštas nuosėdomis jei prieš tai buvęs savininkas jo nekeitė kokius 100 000 km (kas dažnai pasitaiko automobiliuose iš Italijos)

Jei tepalas sintetinis jis ir bus skystas, bet jei tepalas padpolnas, tai gal ten išvis tik tepalo imitacija?

ldalius neprisijungęs   Cituoti


 

Bookmarks

Temos įrankiai
Rodymo būdai

Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.