Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » C klasė » W204

 
Old 2018-05-29, 13:30   #25
Audrius28
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2018-03-15
Pranešimai: 105

Audrius28 is on a distinguished road



Standartinis

Pakeitė daviklį, nulupo 60e už pakeitimą, kur vieną varžtelį atsukti reikia. Daviklis dar 40e. Smagu, ką galiu pasakyti daugiau. Prie pakeitimo dar priedo pasakė, kad daviklis kažkaip neprisiprogramuoja normaliai. Tai klaidą ištrynė, vėl trauka atsitrado, bet pasakė, kad TURBŪT DPF filtras užsikišęs gana stipriai. Šlangos lyg ir nėra kiauros. Daviklis rodo per didelius slėgius, tai čia nesuprasi dabar ar jis teisingai rodo tuos didelius slėgius, jeigu net neina jo tinkamai pririšti prie mašinos. Bet sakė, kad DPF kažkaip lyg ir nemato...nesupratau ką ten būrė, bet esmė, kad problema pašalinta tik laikinai, kol vėl daviklis neužlinks, nes rodo per didelius slėgius...
Reziumė, kad nusipirkau mašiną su TURBŪT išprogramuotu DPF filtru (kad nerodytų klaidų), bet neišpjautu.
Bandyt regeneraciją gal daryti? Jei nepadės slėgių sunormalizuoti, tada manau nafik pjaut tą DPF filtrą.
Kas pasakys gal, ar mano mašinoj DPF stovi kartu su katalizatoriumi, ar atskirai?

Audrius28 neprisijungęs   Cituoti


 

Bookmarks

Temos įrankiai
Rodymo būdai

Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.