Citata:
Pradžioje rašė ldalius
deja biški suradau netikslumo:
pirmiausia atsuktuvo pagalba atleidi chamutus ir nusiimi šlangą tarp isurbimo kolektoriaus ir oro filtro. Tada nusuki du varžtus vidiniu šešiakampiu laikantį vamzdį (kuris stovi skersai variklio) prie isiurbimo kolektoriaus ir dar tas vamzdis bus vienu varžtu prisuktas dešinėje pusėje prie tokio kronšteino. tada atsuki 5 varžtus kurie laiko dangtį variklio viršuje. Dangtį reikia nusiimti tam, kad geriau iš po dangčio atjungti alsuoklio vamzdelius nuo tenai esančio trainyko.Tada atsuki jei pas tave yra iš priekio ir iš galo kolektorių laikančius varžtus ir galiausiai žvaigždute atsuki visus kolektorių laikančius varžtus prie galvutės. Grižtamojo kuro šlangutės atjunginėti man nereikėjo, nes ji paprasčiausiai buvo po variklio dangčiu plastmasiniu. Tiesa dar kolektoriaus apačioje iš priekio netoli kuro siurblio yra dar tokia viena guminė šlangutė kurią teks numauti. Nuimi kolektorių ir tau viskas kaip ant delno tada bus
|
velnias kiek kolektriu reikia nuimti kad taip viska prisiminti, man galvoje lieka tik veikimo principas ir visokie nereikalingi skaiciai  arba reiktu koki winrara arba didesni harda i makaule isikalti
|