Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W210

Naujas pranešimas
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2011-02-22, 14:44   #1
Tomskis
 
Tomskis's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2009-03-25
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 22,562

Tomskis will become famous soon enough

Nusiųsti žinutę Tomskis per Skype™


Standartinis

google isvercia taip:

Priežastis 1:
Slėgio kontrolės vožtuvas / Geležinkeliu
Galimi prieštaravimai:
- P1187 kaltės saugomos (neigiamas nuokrypis) yra variklio valdymo blokas "common rail".
- Variklio tvirtai atidėtas arba pradeda min po aušinimo ilgis 30.
- Variklio sumažinti šalto ir šilto vandens nenaudojamas (įkvėpė pasikeitus apkrovai
2 priežastis:
Dviguba masė smagratis.
Motorinės sumažinti šalto ir šilto vandens nenaudojamas (įkvėpė pasikeitus apkrovai).
Skunde "variklio virpesius sukti tuščiosios eigos ir dėl transporto priemonių su rankine transmisija

Ištaisyti 1:
Šie bandymai atliekami:
1 Tolygus korekcijos vertes pagal HHT / DAS bandymo purkštukai.
2 Geležinkelių slėgio svyravimams iki HHT / DAS testą.
Didžiausiasis leistinas slėgio pokytis 8 bar.
3 degalų slėgis patikrinti ir grąžinti paleisti.
Jei nėra aptinkama klaidų:
4 Slėgio kontrolės vožtuvas ir įdiegti, atnaujinti.
Remodeliacija slėgio kontrolės vožtuvu dėl ankštų įnešti su deleguotiems geležinkelių bėgių.
5 Apžiūra geležinkelių skylę galima priemonė ženklams arba kalenimas ženklai.
Jei jis buvo sugadinimo O-žiedu:
6 Užbaigti Geležinkelių pašalinti, įdiegti, atnaujinti.
Perėjimo prie apsidrausti, kad griežtas švara ir priveržkite tvirtinimo varžtai iki nurodyto sukimo momento.
Ar sugadinta neapdorotų rekonstruoti du O-žiedai, tai taip pat veda į vieną iš pirmiau minėtų skundų.
Ištaisyti 2:
Dvejopo masės smagratis pašalinti, įdiegti, pakeisti.

Antras varijantas
Variklis veikia kaltinimas yra pagrįstas, greitėjimo ar variklis užsiveda netinkamai,

Klaidos kodas 1187 saugomos variklio valdymo blokas

Galimi prieštaravimai:

1. Be variklio valdymo blokas, klaidos kodas P1187, tipo klaidos buvo didžiausias slėgis viršija "yra saugomi.

Pastaba:

Be klaidų aplinka duomenys (nurodoma klavišą F8 metu DAS prietaiso meniu saugomi klaidų kodais!)

yra geležinkelio slėgio vertė, palyginti su 1499 klaida saugomi pinigais.

2. Skundai, tokių kaip "eina į overdrive", "išeina", kartu su klaidos kodu P1187
1 skundas buvo dėl šios priežasties:

Oro mažo slėgio kuro grandinę kuro.

----------- Tokiu atveju NE aukšto slėgio siurblys PAKAITINIS! -----------

Jei 2 dalis skundų priežastis:

Nešioti ant ekscentriniu krumpliaračiu aukšto slėgio siurblys. Išlaidas, susidarančias dėvėti lustai yra paplitęs visoje įpurškimo sistema, įskaitant slėgio kontrolės vožtuvu ir todėl gali sukelti vežimo geležinkeliais slėgio svyravimų bei neapdorotų veikiant tuščiąja eiga, naudotis skubios pagalbos iškvietimo ir stabdymas varikliu. Be to, parduotuvėje taip pat Mapps bako jutiklį (žr. priedą), kurios gali teikti šią unplausieble vertybes.

Dėl Priežastis 1:

Pakeisti kuro filtras, atkreipkite dėmesį, dalis numerių užuominą!

Žala raktas: 09201B2: kuro filtras užsikimšęs.

Norėdami sukelti 2:

Prieš bet kokį kitą darbą, ji yra absoliučiai būtina išnagrinėti, ar pagal nešioti ant didelio slėgio siurblys, žetonų sistema. Akivaizdu, kad dėl grąžinimo linijos, jungiančios aukšto slėgio siurblys nustatyti geležinkelių lapai. Atlaisvinkite kuro grįžti linija aukšto slėgio siurblio geležinkeliais (VOSS-plug geležinkelių šalia slėgio kontrolės vožtuvu, žr. priedą) yra čia, traškučiai, net tik forma, randama (žr. priedėlį), todėl aprašytą metodą AF07.00-P-9000B.

Žala raktas: ******* valgyti.

__________________
حكة جدا ترجمته؟
Tomskis neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-02-22, 14:49   #2
Bombardier
 
Bombardier's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2009-11-12
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 2,454

Bombardier is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Tomskis View Post
google isvercia taip:

.
"Geležinkelių slėgio svyravimams" -

__________________
Ex W126 280SE, Ex W210 E200, Ex W210 E220CDI, Ex W211 E280CDI, Ex W203 C220CDI, W211 E200CDI
Bombardier neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-02-22, 16:35   #3
kesha
 
kesha's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-12-06
Gyvenamoji Vieta: Dzidziulis kaimas
Pranešimai: 3,502

kesha is on a distinguished road



Standartinis

Na, ka google ar koks mandarinas savo kalba veblena ,tai as suprantu vienodai- niekaip.
O po klaidos ''P1187'' tas kazkoks patikslinimas ''032'' nieko nedetalizuoja?

kesha neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-02-22, 22:07   #4
vampyras
 
vampyras's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-08-31
Pranešimai: 8,396

vampyras will become famous soon enoughvampyras will become famous soon enough



Standartinis

Priežastis 1:
Slėgio reguliavimo vožtuvas / Reilas
Galimi klaidos apibudinimai:
- klaida P1187 (neigiamas nuokrypis) yra isaugotas variklio valdymo bloke "common rail".
- Variklis vedasi labai sunkiai ir ilgai,arba vedasi tik po 30 min.
- saltas ar karstas variklis lausvos eigos metu "dirba lyg pjautu" (pjovimo garsas keiciasi, keiciantis apkrovai)

Ištaisyti 1:
Šie bandymai atliekami:
1 injektoriu laisvos eigos koregavimo tikrinimas su HHT/DAS testeriu.
2 patikrinti Railo slegio svyravima.
Didžiausiasis leistinas slėgio pokytis 8 bar.
3 kuro ieinamaji ir iseinamaji slegius pamatuoti.
Jei nėra aptinkama klaidų: tolimesni tikrinimai
4 isimti railo slegio reguliavimo voztuva, ji patikrinti, arba tiesiog pakeisti nauju.
keiciant voztuva, rekomenduojama isimti raila, del vietos trukumo
5 patikrinti raila optiskai, nuo itrukimu drozliu deformaciju (del auksto slegio, ar svetimkuniu) radus pazeista reguliavimo voztuvo gumele isitikinti kad reile nera svetimkuniu.

6 keiciant raila dirbti labai svariai



Antras varijantas


Variklis uzgesta begejantis arba labai sunkiai uzsiveda,

Klaidos kodas 1187 issaugotas variklio valdymo bloke

Galimi gedimai:

1. variklio valdymo bloke, klaidos kodas P1187, klaidos tipas- buvo virsytas didziausias leidziamas slegis.

Pastaba:

Bei klaidų aplinkos duomenyse

yra railo slėgio momentine vertė = 1499 bar

2. Skundai, tokie kaip "variklis eina į avarini rezima", "gesta", kartu su klaidos kodu P1187
1 priezasties sprendimo budas = oras kuro padavimo sistemoje (zemo slegio sistemoje) uz kuro filtro. liaudiskai nuo filtro link kuro bako



----------- jokiu budu nekeisti auksto slegio siurblio! -----------

2 antros problemos priezastis:

susidevejes auksto slegio pompos exentrinis velenelis, jam dylant atsiradusios drozles pasiskirsto po visa kuro sistema, del ju variklio kompas meta klaida kad reguliavimo voztuvas.

1 Priežasties sprendimas

Pakeisti kuro filtra, atkreipkite dėmesį, dalis numerio užuominą!

Žalos raktas: 09201B2: kuro filtras užsikimšęs. reikalingas tik garantija turintiems auto zodziu neaktulu

2 priezasties sprendimas, bus rastas anksciau isvardituose paieskos buduose. radus drozliu. ovaje nepvydziu

uz lietuviu kalbos nemokejima atsirasau
kai ka pratryniau, nemanau kad tai aktualu.
o laidai to voztuvo buvo tikrinami? as burciau laidus arba pati davikli, drozliu nenoriu burti tada speju jokio svaro negausiu

vampyras neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-02-23, 08:37   #5
juozas
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2008-11-23
Pranešimai: 1,065

juozas is on a distinguished road



Standartinis

tai cia gali buti tos pacios bedos ir del nesikurimo ryte ? o kaip tuos laidus patikrint atsisekti kur eina i kompa ir su testeriu pasimatuoti?

juozas neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-02-23, 10:17   #6
vampyras
 
vampyras's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-08-31
Pranešimai: 8,396

vampyras will become famous soon enoughvampyras will become famous soon enough



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė juozas View Post
tai cia gali buti tos pacios bedos ir del nesikurimo ryte ? o kaip tuos laidus patikrint atsisekti kur eina i kompa ir su testeriu pasimatuoti?
del nesikurimo nekomentuosiu nes apmetys akmenimis
laidus zinoma greiciaisiai pasitikrinsi su multimetru, na jaigu ir kazkiek laidu optiskai patikrinsi ant sulenkimu ir pan, irgi nieko blogiau nebus

vampyras neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-02-23, 11:06   #7
juozas
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2008-11-23
Pranešimai: 1,065

juozas is on a distinguished road



Standartinis

komentuok nieks nemetys nes stebuklai daros vesiu savo auto pas kuniga kompresija norma ant 50-60 laipsniu variklio 27-29bar kura paduoda o nesikuria kol nepasyla zvakes veikia tikiuos temos autorius nesupyks kad postinu jo temoj

juozas neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-02-23, 13:48   #8
vampyras
 
vampyras's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-08-31
Pranešimai: 8,396

vampyras will become famous soon enoughvampyras will become famous soon enough



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė vampyras View Post
Priežastis 1:
Slėgio reguliavimo vožtuvas / Reilas
Galimi klaidos apibudinimai:
- klaida P1187 (neigiamas nuokrypis) yra isaugotas variklio valdymo bloke "common rail".
- Variklis vedasi labai sunkiai ir ilgai,arba vedasi tik po 30 min.
- saltas ar karstas variklis lausvos eigos metu "dirba lyg pjautu" (pjovimo garsas keiciasi, keiciantis apkrovai)

Ištaisyti 1:
Šie bandymai atliekami:
1 injektoriu laisvos eigos koregavimo tikrinimas su HHT/DAS testeriu.
2 patikrinti Railo slegio svyravima.
Didžiausiasis leistinas slėgio pokytis 8 bar.
3 kuro ieinamaji ir iseinamaji slegius pamatuoti.
Jei nėra aptinkama klaidų: tolimesni tikrinimai
4 isimti railo slegio reguliavimo voztuva, ji patikrinti, arba tiesiog pakeisti nauju.
keiciant voztuva, rekomenduojama isimti raila, del vietos trukumo
5 patikrinti raila optiskai, nuo itrukimu drozliu deformaciju (del auksto slegio, ar svetimkuniu) radus pazeista reguliavimo voztuvo gumele isitikinti kad reile nera svetimkuniu.

6 keiciant raila dirbti labai svariai



Antras varijantas


Variklis uzgesta begejantis arba labai sunkiai uzsiveda,

Klaidos kodas 1187 issaugotas variklio valdymo bloke

Galimi gedimai:

1. variklio valdymo bloke, klaidos kodas P1187, klaidos tipas- buvo virsytas didziausias leidziamas slegis.

Pastaba:

Bei klaidų aplinkos duomenyse

yra railo slėgio momentine vertė = 1499 bar

2. Skundai, tokie kaip "variklis eina į avarini rezima", "gesta", kartu su klaidos kodu P1187
1 priezasties sprendimo budas = oras kuro padavimo sistemoje (zemo slegio sistemoje) uz kuro filtro. liaudiskai nuo filtro link kuro bako



----------- jokiu budu nekeisti auksto slegio siurblio! -----------

2 antros problemos priezastis:

susidevejes auksto slegio pompos exentrinis velenelis, jam dylant atsiradusios drozles pasiskirsto po visa kuro sistema, del ju variklio kompas meta klaida kad reguliavimo voztuvas.

1 Priežasties sprendimas

Pakeisti kuro filtra, atkreipkite dėmesį, dalis numerio užuominą!

Žalos raktas: 09201B2: kuro filtras užsikimšęs. reikalingas tik garantija turintiems auto zodziu neaktulu

2 priezasties sprendimas, bus rastas anksciau isvardituose paieskos buduose. radus drozliu. ovaje nepvydziu

uz lietuviu kalbos nemokejima atsirasau
kai ka pratryniau, nemanau kad tai aktualu.
o laidai to voztuvo buvo tikrinami? as burciau laidus arba pati davikli, drozliu nenoriu burti tada speju jokio svaro negausiu

vampyras neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-02-23, 13:55   #9
kesha
 
kesha's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-12-06
Gyvenamoji Vieta: Dzidziulis kaimas
Pranešimai: 3,502

kesha is on a distinguished road



Standartinis

Blyn , visa gyvenimas ant benzino ir duju prabego,dyzeli turejes kazkoki golf'a bet apie ji zinojau tik tiek ,kad reikia pilt saliarkos Vampyrai ,sakai kad pirmiausia tikrint slegius pries ir uz siurblio?

kesha neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-02-24, 14:31   #10
sanis1
 
sanis1's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2008-03-25
Pranešimai: 251

sanis1 is on a distinguished road



Standartinis

Siulyciau keist begius gelezinkelio bo traukinio ratai negauna signalo ir nesikuria ant angliu
P.S. o ant malku turetu kurtis

sanis1 neprisijungęs   Cituoti


Naujas pranešimas

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.