Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W210

 
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2011-02-27, 05:19   #10
barselona15
 
barselona15's Avatar
 
Statusas: MB1 Narys
Užsiregistravo: 2007-12-26
Gyvenamoji Vieta: Jonava
Pranešimai: 94

barselona15 is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė ldalius View Post
nu blyn vaikų darželis - koks skirtumas ar variklis atmosferinis ar CDI. Kuro sprogimas vyksta cilindruose absoliučiai toks pat, o dyzelinio kuro ir oro mišinio sprogimui reikalingos lygiai tokios pačios sąlygos ar CDI ar BBI. Todėl ir sakau, kad kompresija turi būti vidutiniškai apie 30 norint be vargo mašiną užsikūrinėti žiemos metu ir neišradinėkit dviračio, kad viena bobutė sakė, jog CDI kompresija turi būt 18, o kompresijos skirtumas tarp cilindrų daugiau nei 3 jau duoda variklio darbo nestabilumą ir vibraciją ir tas dalykas ypač gerai jaučiamas sukant šaltą variklį, kai jaučiamas lengvesnis variklio prasukimas kažkuriame suspaudimo takte
Absoliuciai teisus,pritariuSkirtumas tarp cilindru,ypac pasijaucia,kai spaudzia saltukas.

barselona15 neprisijungęs   Cituoti


 

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.