Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » C klasė » W202

Naujas pranešimas
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2011-04-14, 18:28   #1
ldalius
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-05-27
Gyvenamoji Vieta: Panevėžys
Pranešimai: 6,370

ldalius is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Renčius View Post
bent mano atveju, vaoztuvo istatymas nepadejo.
retai kada būna du gedimai identiškai vienodi, todėl kiekvieno gedimo šalinimas yra kitoks

ldalius neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-04-14, 21:26   #2
Renčius
 
Renčius's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2010-06-15
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 123

Renčius is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė ldalius View Post
retai kada būna du gedimai identiškai vienodi, todėl kiekvieno gedimo šalinimas yra kitoks
na, siandien parsivariau is serviso, pralaike dvi dienas, sake patikrino visa kuro padavimo sistema, pakeite slangutes, tarpines ir dar berods kazkokia plasmase prie siurblio. na, ziuresim kaip ryt ryte dirbs.

Renčius neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-04-14, 21:34   #3
ldalius
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-05-27
Gyvenamoji Vieta: Panevėžys
Pranešimai: 6,370

ldalius is on a distinguished road



Standartinis

neseniai vienam mano remontuojamam (ne MB) buvo bėda su oro gaudymu. Išbandžiau vardan smalsumo tokį metodą ir pasiteisino: atjungiau kuro paėmimo ir grižtamo šlangas nuo ateinančių iš bako vamzdelių, grižtamą užglušinau, o į padavimo šlangą padaviau oro 1-1,5 atmosferos slėgį. Žodžiu visoje kuro sistemoje sukėliau slėgį ir labai greitai pamačiau per kur pradėjo šlapiuot kuras. Pakeitus tenai guminį žiedą dar kartą patikrinau su slėgiu ir pajungiau viską atgal - rezultate sistemoje nei vieno oro burbuliuko. Reiškia per kur traukė orą, per ten padavus slėgį pradėjo šlapiuot dėl slėgio.

ldalius neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-04-14, 21:52   #4
Renčius
 
Renčius's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2010-06-15
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 123

Renčius is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė ldalius View Post
neseniai vienam mano remontuojamam (ne MB) buvo bėda su oro gaudymu. Išbandžiau vardan smalsumo tokį metodą ir pasiteisino: atjungiau kuro paėmimo ir grižtamo šlangas nuo ateinančių iš bako vamzdelių, grižtamą užglušinau, o į padavimo šlangą padaviau oro 1-1,5 atmosferos slėgį. Žodžiu visoje kuro sistemoje sukėliau slėgį ir labai greitai pamačiau per kur pradėjo šlapiuot kuras. Pakeitus tenai guminį žiedą dar kartą patikrinau su slėgiu ir pajungiau viską atgal - rezultate sistemoje nei vieno oro burbuliuko. Reiškia per kur traukė orą, per ten padavus slėgį pradėjo šlapiuot dėl slėgio.
o cia visai gudriai sumastyta. o jie kaip supratau keite viska po truputi, pirma bande baka isvalyti, veliau keite slangutes, tarpines, galiausia ta plasmase prie siurblio. nezinau kaip bus su tuo oru, matysim ryt, bet bent vienas pliusas tas, kad jauciasi kazkiek trauka pagerejusi, kurios pas mane ir taip ne per daugiausiai.

Renčius neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-05-03, 13:42   #5
antasulc
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2011-04-07
Pranešimai: 28

antasulc is on a distinguished road



Standartinis

C 200, 1994m. Pas mane buvo panašiai kaip ir kiti čia rašė. Išsisukau gal paprasčiau: atsukau grubaus valymo filtrą ištraukiau, nušluosčiau ir vėl prisukau, atsukau filtrą, nušluosčiau tarpines ir vėl prisukau, prieš tai pripylęs dizelino iki kraštų, užveržiau ir burbuliukų nematau. Užsiveda. Gal buvo nepakankamai priveržta. Dėl ramybės pakeičiau varžto guminius žiedelius, kuriuos savo nuostabai radau garaže. Gal prie senų mersų filtrų komplekte būdavo.
Bet... Mano kuro filtre priveržimo varžtas yra su galimybe sustabdyti variklį. Taigi, iš po to varžto kepuraitės, kuri pirštais sukinėjama, rasoja degalai. O gal iš tokių mikro skylučių, esančių kiek žemiau iki galo atsuktos kepuraitės - negaliu įžiūrėti. Nesmarkiai sunkiasi, bet pastebimai. Įtariu, kad vėl prasidės oro įsiurbimas su visomis pasekmėmis. Kam tos skylutės, gal prilaiko kepuraitės varžtą nuo išsukimo?
Kokie būtų patarimai?

Tai va, be reikalo džiaugiausi. Pastovėjus 4 val. vėl sunkiai užsivedė. Ir pamačiau tiksliai iš kur sunkiasi dyzelinas. Būtent pro tas mikro skylutes. Gal ieškoti varžto be tos variklio užgesinimo galimybės?


Paskutinį kartą redagavo antasulc; 2011-05-03 18:25 val. Priežastis: papildymas
antasulc neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-05-03, 20:49   #6
ldalius
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-05-27
Gyvenamoji Vieta: Panevėžys
Pranešimai: 6,370

ldalius is on a distinguished road



Standartinis

arba dėk paprastą varžtą jei leis galimybės arba ieškok filtro korpuso nuo 2,2 arba 2,5 variklio, kur tokio dalyko nebuvo išvis ir bėdos pasibaigs.

ldalius neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-05-03, 20:59   #7
Tomskis
 
Tomskis's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2009-03-25
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 22,562

Tomskis will become famous soon enough

Nusiųsti žinutę Tomskis per Skype™


Standartinis

pirma kart girdziu apie uzgesinimo varzta ant filtro nu bet gal ir galima butu sumaklevot su paprastu varztu, gumytes kaip suprantu keitei

__________________
حكة جدا ترجمته؟
Tomskis neprisijungęs   Cituoti


Naujas pranešimas

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.