Citata:
Pradžioje rašė Edgis
2,2DTI varikliai turi problemų su paskirstymo velenais, alkūniais velenais, labai kenčia turbinos. 2,0DTI panašios bėdos, tačiau kiek rečiau pasitaiko.
Aš rekomenduočiau dėmesį pakreipti į Omega po facelifto. Žinau, galas varomas ir t.t., bet mašina patikima, jau nerūdyja, kaina nesikandžioja, o 2,2 benzininis variklis yra labai neblogas (2,2 benzininis variklis nelaiko tik pas Vectra ir Frontera modelius, nes eina kitu kodu), o jį dujofikavus važiavimas būtų pigus. Dalys nėra brangios, na tik opeliams streikuoja paskirstymo veleno ir alkūnininio veleno padėties davikliai (kartais OSM), bet nėra baisiai brangu.
|
Teko ir man vazinet su Omega po facelifto, labai patikes modelis, gausi komplektacija,minkstas vaziavimas, 2.5tds ar tdi motoras 110kw, su automatine deze Vilniui, gan smagiai lakstant ime ~10l, tik tiek, kad zmogui ji nelabai tinka nes galas varomas...
Beje kiek suprantu ruosiesi vazinet marsrutu Ukmerge-Vilnius, tai nezinau, kaip tau cia pasiseks susisukt su 3000km i menesi, nes metus laiko pats 5-6 dienas i savaite vazinejau situo marsrutu, tai savatei gaudavosi ~1000-1200km, vazinejau su anksciau aprasyta Mazda6, tai labai nelakstant 5 dienom uztekdavo pilno bako, isvazinedavau ji beveik iki tustumos, jai daug po miesta nesimaldavau, drasiai tilpdavau i 7l vidurki...
|