Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Diskusijos Apie Mercedes-Benz » Mūsų Mercedes-Benz

Naujas pranešimas
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2012-06-15, 12:57   #1
Arturas
 
Arturas's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2011-11-20
Pranešimai: 1,528

Arturas is on a distinguished road



Standartinis

Pas mane irgi ratai vasariniai idealiai atbalansuoti, bet mušą per vairą ant 80km/h. Su žieminiais to nėra. Pas tave irgi galiu garantuoti, kad pakaba tvarkoj šiuo klausimu

Čia matysi visą savo pakabą http://fm.elcome.co.uk/Fmimagemanage...EDES_S_140.jpg
Daugiausiai kainuoja viršutinė ta didelė traukė, visa kita pigiau, bet darbas bus nepigus, nes leteną reikia nuimt, kad joje pakeist sailentus.

__________________
ex: MB W124 250 Turbodiesel; Audi A8 3.7 Quattro; MB W140 300SE 3.2; MB W220 S320; MB ML270CDI; Lexus GS300; MB W211 C220CDI
VW Passat 1.4TSI DSG (2017); LEXUS RX400h (2007)
Arturas neprisijungęs   Cituoti
Old 2012-06-15, 13:33   #2
Darvienas
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2012-04-25
Pranešimai: 710

Darvienas is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Arturas View Post
Pas mane irgi ratai vasariniai idealiai atbalansuoti, bet mušą per vairą ant 80km/h. Su žieminiais to nėra. Pas tave irgi galiu garantuoti, kad pakaba tvarkoj šiuo klausimu

Čia matysi visą savo pakabą http://fm.elcome.co.uk/Fmimagemanage...EDES_S_140.jpg
Daugiausiai kainuoja viršutinė ta didelė traukė, visa kita pigiau, bet darbas bus nepigus, nes leteną reikia nuimt, kad joje pakeist sailentus.
O! ačiū už linką, ieškojau tokio dalyko bet matyt prastas iš manęs ieškotojas

__________________

SE300 (3.2l B+G) 1992m.
Darvienas neprisijungęs   Cituoti
Old 2012-06-15, 13:47   #3
Darvienas
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2012-04-25
Pranešimai: 710

Darvienas is on a distinguished road



Standartinis ir dar :)

Kažkaip pirkdamas pražiopsojau, tepalą laidžia per vieną kampą galvos. Kiek čia forume skaičiau tai šitie 104 (3.2) varikliai turi tą bėda kad tepalas kapsi. Toliau karteris irgi kapsi, ir dar vairo stiprintuvo pompa kapsi. Taip kad dar surasta reikalų...

Dabar galvoju dėl tarpinės po galva, kaip ten su darbu, ar daug jo yra? klausiu dėl to nes įdomu kiek tektų mokėti už pačias dalis ir kiek už darba.
Nu bet aišku, kadangi galva nuimta būtų tai gerai būt pasidaryt ir gumeles vožtuvų, ir galvą pažiūrėt ir pačius vožtuvus, tai variklį padaryt kad būtų ledas, bet aišku išlaidos tada išauga...
Dabar spėju kiek tai gali kainuot...minimum 2tūkst.?

__________________

SE300 (3.2l B+G) 1992m.
Darvienas neprisijungęs   Cituoti


Naujas pranešimas

Bookmarks

Žymės
se300


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.