ir dar :)
Kažkaip pirkdamas pražiopsojau  , tepalą laidžia per vieną kampą galvos. Kiek čia forume skaičiau tai šitie 104 (3.2) varikliai turi tą bėda kad tepalas kapsi. Toliau karteris irgi kapsi, ir dar vairo stiprintuvo pompa kapsi. Taip kad dar surasta reikalų...
Dabar galvoju dėl tarpinės po galva, kaip ten su darbu, ar daug jo yra? klausiu dėl to nes įdomu kiek tektų mokėti už pačias dalis ir kiek už darba.
Nu bet aišku, kadangi galva nuimta būtų tai gerai būt pasidaryt ir gumeles vožtuvų, ir galvą pažiūrėt ir pačius vožtuvus, tai variklį padaryt kad būtų ledas, bet aišku išlaidos tada išauga...
Dabar spėju kiek tai gali kainuot...minimum 2tūkst.?
__________________

SE300 (3.2l B+G) 1992m.
|