Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » S klasė » W220

Naujas pranešimas
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2012-12-06, 20:11   #1
mersiukasss
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2012-01-23
Gyvenamoji Vieta: Šilalė
Pranešimai: 309

mersiukasss is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė ganz View Post
Nuo crankshafto gesintu arba net nesivestu, o camshaft taj gali, pas pazystama bmw buvo taj uzplaukdavo ir tik iki 4500 apsuku kol sito nepakeite... ir va paskaityk, Toks pat variklis, tokia pat masina ir tokia pat beda. Pakeite paskirstymo velenelio davikli ir susitvarke.

http://www.mbclub.ru/vb/showthread.php?t=45045

http://www.justanswer.com/uk-car/46o...ermittent.html
aš matai įsivaizduoju taip, kad parkistymo velenelio daviklis (camshaft) suteikia ECU informacija apie tai kokioje fazėje yra kiekvienas cilindras, tai jeigu jis pradeda pjauti grybą, tai iskur ECU zinoti į kurio cilindro purkštuką reikia pasiūsti signalą kad jį atidarinėtų? tai automatiskai ECU turetu gesinti varikli

__________________
mersiukasss neprisijungęs   Cituoti
Old 2012-12-06, 20:51   #2
ganz
 
ganz's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2012-03-11
Pranešimai: 1,170

ganz is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė mersiukasss View Post
aš matai įsivaizduoju taip, kad parkistymo velenelio daviklis (camshaft) suteikia ECU informacija apie tai kokioje fazėje yra kiekvienas cilindras, tai jeigu jis pradeda pjauti grybą, tai iskur ECU zinoti į kurio cilindro purkštuką reikia pasiūsti signalą kad jį atidarinėtų? tai automatiskai ECU turetu gesinti varikli
As ta pati galvojau, bet pasirodo jie buna uzpjauna ir kitaip. Bandysiu ryt pakeisti, ne milijona kainuoja ir darbo 10min. o tada jau pas koki servisa...

ganz neprisijungęs   Cituoti
Old 2012-12-07, 18:49   #3
mersiukasss
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2012-01-23
Gyvenamoji Vieta: Šilalė
Pranešimai: 309

mersiukasss is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė ganz View Post
As ta pati galvojau, bet pasirodo jie buna uzpjauna ir kitaip. Bandysiu ryt pakeisti, ne milijona kainuoja ir darbo 10min. o tada jau pas koki servisa...
nu kada silber auto buvau man reikejo alkuninio veleno padietes daviklio, tai kaina kazkas apie 500lt, o dar paklausiau del camshaft daviklio tai apie 600lt, kainos kosmines, paskui nuvaziavau i eolta uz 120lt kinietiska idejau cia apie 320cdi varikli

__________________
mersiukasss neprisijungęs   Cituoti
Old 2012-12-07, 20:33   #4
Hunter
 
Hunter's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2011-11-26
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 15,460

Hunter will become famous soon enough

Nusiųsti žinutę Hunter per Skype™


Standartinis

Viskas cia normaliai, kinietisko kaina atitinkamai ir mazesne

Hunter neprisijungęs   Cituoti
Old 2012-12-12, 16:21   #5
ganz
 
ganz's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2012-03-11
Pranešimai: 1,170

ganz is on a distinguished road



Standartinis

Siandien teko pabuvot dyzelservisa. Visai patiko aptarnavimas...
Kaip ir spejau, tikslios priezasties nepasake.
Turbinos veikia abi puikiai. Pucia tiek kiek reikia ir nieks nestringa. Sako gali buti arba pravodke kazkur kazkas arba pats EZS variklio valdymo blokas....
Kas dar nepatiko, kad dvi oro srauto matuokles rodo skirtingus parametrus and laisvu apsuku, bet davus gazo lygtaj ir issilygina... Ant laisvu 1= 282mg 2=173mg
pagazavus 1=376mg 2=330mg. Taj vat ir galvoju gal del to sito nelygumo ir yra beda? Bet ar kompas nerodytu MAF klaidos jei kazkas ne taip?
Nes man kaip tik ir prasidejo bedos kai ten keite tepalus, oro filtrus ir panasei, be abejo ir MAF'us judino...
Ir jei blogas tai kuris is ju?

Ka ekspertai pasakys??

ganz neprisijungęs   Cituoti
Old 2012-12-12, 16:36   #6
Hunter
 
Hunter's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2011-11-26
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 15,460

Hunter will become famous soon enough

Nusiųsti žinutę Hunter per Skype™


Standartinis

O pas tave kai ziuri parametrus normu nerodo?
Ir EZS kartais ne spynos blokas?

Hunter neprisijungęs   Cituoti
Old 2012-12-12, 16:46   #7
ganz
 
ganz's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2012-03-11
Pranešimai: 1,170

ganz is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Hunter View Post
O pas tave kai ziuri parametrus normu nerodo?
Ir EZS kartais ne spynos blokas?
Nzn ten nerode normu su ju boch diagnostika, reiks bandyti stara pasijungti... O del ezs taj net nzn kokios ten spynos blokas, gal suklydau... bet idomu suzinoti ar del to kad maf nesutampa parametrai taj ir gal ir glusina man ta varikli... nes po MAF jau pucia i turbina ir tada i varikli? o jei viena daugiau kita maziau,- negerai. Nors tas meistrelis ten nieko nesake kad pasikeisti,hmmm

Gaila donoro nebera;/ pabandyciau

ganz neprisijungęs   Cituoti


Naujas pranešimas

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.