Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W210

Naujas pranešimas
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2012-12-31, 12:25   #1
ldalius
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-05-27
Gyvenamoji Vieta: Panevėžys
Pranešimai: 6,370

ldalius is on a distinguished road



Standartinis

visi esate teisūs, bet pamirštate vieną pagrindinę konstruktorių klaidą mažinant automobilio savikainą beveik visiems modeliams nuo kažkur 93-94m kai mersams pradėjo eiti motorai "plytos", VW TDI ir kiti modeliai HDI, dCi. SDI ir t.t - tai užmaunami kontaktai ant pakaitinimo žvakių vietoj senųjų prisukamų veržlėmis. Srovės kiekviename kontakte vaikšto grubiai 5A, o kontaktai padaryti vos ne iš alaus skarbonkių, kurie nuo senatvės ir nekontaktavimo dar labiau atkaista, oksiduojasi ir deformuojasi. Daugeliui atrodo, kad ta vadinama pypkė užsimovė gerai, bet realybėje užsimovė tik plastikas, o ne metalinis kontaktas, per kurį eina didelė srovė, ko pasekoje rėlė gera, žvakės geros, o kažkodėl po užkūrimo užsideginėja pakaitinimo lemputė, nes dėl blogo kontakto kažkuri žvakė arba nekaito arba davė klaidą kompui. Kitąsyk numovus fiškę nuo rėlės ir matuojant su lemputė grandinė bus ant visų žvakių, o paduok įtampą ir kažkuris kontaktas liks neveikiantis.

Vat apie šitą bėdą ir esu išsamiai rašęs ir dabar nepatingėjau dar kartą parašyt

ldalius neprisijungęs   Cituoti


Naujas pranešimas

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.