Citata:
Pradžioje rašė Hunter
Dyzelis turi: turbina + intercooler, egr, cdi purkstukus, pakaitinimo zvakes (labai mielai luztancias), reiklesni akumui starteri, vibracija, apibegusi sparna (pilk tu kur nori, vistiek lasas po laso ir sparnas demetas), didesnes ridas naudotu auto rinkoje, kuklesnes komplektacijas, ilgesni motoro silima.
Benzas viso to neturi, komplektacija gausesne, rida statistiskai mazesne. Duju pastatymo galimybe
Kadangi kuro kaina daugmaz vienoda, tai reikia imti kalkuliatoriu ir skaiciuoti
10 000k km per metus po 6 ir 8L. 1L grubiai 5lt
6L = 3000lt
8L = 4000lt
10L duju (po 2.5) = 2500lt
Bet cia jau vel gaunasi diskusija be galo benzas vs dyzelis 
|
siandien kaip tik darbe nebuvo kas veikt, tai skaiciavau kas pigiau mano konkreciu atveju dujos ar dyzelis, jei variklio galia panasi. Dyzeli pilu be pvm(po 3.7) benza ir dujas su pvm. Tai gavosi ant dyzelio 100km nuvaziuoti 48lt, ant duju/benzo 78lt 
Per metus prasuku apie 20tukst km, tai susitaupo siek tiek..
Bet cia individualiai pagal mane. As pvz ziema saltu uzvedimu daugiau 30km nenuvaziuoju. Is ju, 5km benzinu. 5km benzinu ant salto motoro iseina minimum 1ltr benzino, jei v8. Tai vat ir gaunasi sumele.. Jei mieste zulinat mazais atstumais, dujos nevertas demesio.
|