Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W210

Naujas pranešimas
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2013-12-12, 23:44   #1
Hunter
 
Hunter's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2011-11-26
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 15,460

Hunter will become famous soon enough

Nusiųsti žinutę Hunter per Skype™


Standartinis

paprastai kai galva slifuojama, tai dedasi storesne tarpine. Kur cia taip raso apie tai kad galvos negalima slifuot?

Hunter neprisijungęs   Cituoti
Old 2013-12-13, 11:24   #2
Paulius014
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2011-11-02
Pranešimai: 181

Paulius014 is on a distinguished road



Standartinis

ta prasme pilti antifryza neistacius pacio temperaturinio,teisingai supratau?

Paulius014 neprisijungęs   Cituoti
Old 2013-12-13, 13:01   #3
virgis111
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2011-06-21
Pranešimai: 121

virgis111 is on a distinguished road



Standartinis

taip. kai prades eiti antifrizas, tada reikes istatyti davikli.
Apie slifavima yra tokia knyga Mersedes-Benz E-Class W211 (rusu kalba) . Ten aprasomas remontas CDI varikliu 646, 647, 648, kurie indentiski 611, 612 ,613. Pastarieji buvo statomi i W210. Galva reikia idealiai nuvalyti, Jeigu galva yra lygi, bet yra ibrezimu ar gilesniu korozijos pazeidimu, tai butu galima slifuoti iki 100um, nors knygoje parasyta kad galvos neslifuojamos. Jeigu galva yra iskraipyta tai slifuoti negalima, nes neuzsides teisingai paskistymo veleneliai - kazkuriuose kakleliuose atsiras itampa ir jie sudils.
Reikia po truputi, teisinga tvarka, atsukineti varztus, kad neiskreipti galvos. Ir prisukineti reikia tvarkingai, pagal instrukcija.
Dar yra purkstukai kurie gali sunkiai trauktis, o dedant atgal juos reikia sutepti spec tepalu.

virgis111 neprisijungęs   Cituoti
Old 2013-12-13, 14:03   #4
Hunter
 
Hunter's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2011-11-26
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 15,460

Hunter will become famous soon enough

Nusiųsti žinutę Hunter per Skype™


Standartinis

Tas knygas raso rusai kopijuodami viska su klaidom ir savo vertimu is WIS, net paveiksliukai vogti is wis ir klaidu ten buna labai daug. Turiu tokias knygas w210, w202 ir w220. Jeigu kam reikia galiu pigiai atiduot. visos rusu kalba

Hunter neprisijungęs   Cituoti
Old 2013-12-13, 14:18   #5
Paulius014
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2011-11-02
Pranešimai: 181

Paulius014 is on a distinguished road



Standartinis

o pats variklis jeigu sugalvociau visa varikli keisti,92kw ir 105kw vienodi? pas mane 92kw tikslaus variklio kodo nezinau.ryt jau skrosiu ir bus viskas aisku.

Paulius014 neprisijungęs   Cituoti
Old 2014-01-08, 16:00   #6
Paulius014
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2011-11-02
Pranešimai: 181

Paulius014 is on a distinguished road



Standartinis

situacija tokia,nuemiau galvute,ant voztuvu 4 cilindre stovejo vanduo,taigi nusprendziau kad ji trukus ir net neveziau tikrint,gavau kita,zmones buvo nuslifave,pritryne voztuvus,reiburiave purkstuku lizdus,viskas sutverta, zodziu tik det,nes jie dejo ant sprinterio ir jiem ji netiko,todel pardave,viska sutveriau,uzkuriau ir taspats baltu dumu pilnas kiemas iskart uzkurus nebuvo,tik pradeda silt ir pradeda verstis dumais,uzsikuria is kokio 4 vertimo,uzsidege epc nors pries tai nedege..

Paulius014 neprisijungęs   Cituoti
Old 2014-01-08, 16:20   #7
Raptor
 
Statusas: MB1 Narys
Užsiregistravo: 2013-03-25
Gyvenamoji Vieta: kupiskio raj.
Pranešimai: 58

Raptor is on a distinguished road



Standartinis

tai gal db.is dusles katalyzo ir t.t. turi izdegt tas antifrizas kur priestai privare

Raptor neprisijungęs   Cituoti
Old 2014-01-15, 19:03   #8
justoshis
 
justoshis's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2008-09-05
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 150

justoshis is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Paulius014 View Post
situacija tokia,nuemiau galvute,ant voztuvu 4 cilindre stovejo vanduo,taigi nusprendziau kad ji trukus ir net neveziau tikrint,gavau kita,zmones buvo nuslifave,pritryne voztuvus,reiburiave purkstuku lizdus,viskas sutverta, zodziu tik det,nes jie dejo ant sprinterio ir jiem ji netiko,todel pardave,viska sutveriau,uzkuriau ir taspats baltu dumu pilnas kiemas iskart uzkurus nebuvo,tik pradeda silt ir pradeda verstis dumais,uzsikuria is kokio 4 vertimo,uzsidege epc nors pries tai nedege..
Toks elementarus klausimas - o po skrodimo dėdamas naują galvą tu galvos tarpinę manau irgi naują uždėjai, o ne seną vėl panaudojai?

Tie žmonės naują tavo galvą su staklėmis šlifavo, o ne rankomis švirtriniu kokiu? Nu visko gi šiais laikais pasitaiko...

O gal tie žmonės vožtuvus pritrynė su drėle, nė trupučio nesutepę salnikų ir pačių vožtuvų įvorių... Todėl ir varo dabar tepalas per vožtuvus ir mėlyni dūmai... Dar pasikartosiu - visokių gi stebukladarių yra...

Teko man vienam 4-ių cilindrų galvą nukelinėti, tai vienas cilindras, irgi 4-as irgi buvo antifryzo pilnas, galvojau jau šakės galvai, o pasirodo tiesiog atleidus varžtus ir atlaisvinus galvą, antifryzas iš jos tiesiai į degimo kamerą subėgo ir tiek. Kadangi variklio priekis auksčiau stovi, tai ir subėgo į galinį (prisegiau foto).
Attached Images
File Type: jpg WP_000002.jpg (196.2 KB, 26 views)

justoshis neprisijungęs   Cituoti


Naujas pranešimas

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.