Na dziugu, kad forumas toks gyvas, tik gaila, kad tiek daug ne i tema...

Užeis žmogelis info apie 400cdi paieskoti ir iseis taip nieko ir nesuprates. Gerbiamieji, tas kuro normas galima jau pagal gamintojo nuorodas daugiau maziau susigaudyti ir pagal tai nuspresti tinka tau jos ar ne. Na dar gali uzsimesti koki litriuka kita, priklausomai nuo tavo vaziavimo budo. Jei netinka ieskai kito variklio, ar kito modelio.
Taigi, 400cdi, dazniau pasitaiko su pilnesne komplektacija, bet sugedus kam nors variklio srityje, garantuotai didesnes islaidos ir problema su meistrais- garaziniais. Silberis gi neprames

. Kuro sanaudos, viskas aisku, bet priklauso nuo vaziavimo stiliaus ir kur vaziuoji, na auto tech stovio ... . Eksplotacija brangesne, nes tepalo daugiau reikia, antifryzo... , bet cia jau mizeris. Kitas atvejis: Marijos zemeje labai sunku rasti nesudrozta varijanta, tad geriau investuoti laiko ir paieskoti vakaruose... . Dar vienas, Longas (prailgintas) manevringumas labai sumazeja ir kam jo reikia jei keleivius retai veziojiesi. Problemos prie maximkes pasiparkinti, tad uztenka ir standarto.
Na nekalbu apie tai kas kokios problemos buna tos pacios su 3,2 modeliu.
Paklabekim ir apie geraja puse. Modelis tikrai malonus vairuoti, daug tik aukstai klasei budingu opciju, puikiai spaudziantis prie sodynes paspaudus akseliaratoriu, nebloga garso aparatura ir t.t. Nepamirskim ir geros isvaizdos, na cia jau skonio reikalas. Na cia jau apie bendra S klase.

Gal kas pakomentuotu kuo geresnis facelift modelis?
Tiesa, visa tai rasau susidares nuomone is info gautos siame forume.

Pats mastau apie sita modeli, bet kaip supratau, ji pirksiu tik rades maximaliai ledini... .