na suburiau nesuburiau, cia kiekvienam asmeniskai spresti. esme tokia, kad 4 metus turejau autoservisa, kuris specializavosi APD remonte. beje, servisas veikia ir dabar, tiesiog kiti savininkai, zodziu laiku ir vietoj pardaviau versliuka

taigi, siek tiek praktikos ir ziniu tikrai turiu. todel ir sakau, kad kol su APD viskas tvarkoj, asmeniskai as i ja nelisciau. net ir tepalu nekeisciau

, beabejo kai is to man kapsejo pinigelis, visiem meistram buvo prisakyta, kad butinai klientam rekomenduotu keistis tepala

esme tokia, kad i senesnius MB modelius eina paprastas ATF DEXRON II arba III tepalas, kuris yra pigus (cia tas raudonas), na o i naujasnius modelius, pradedant 5 begemis dezemis, eina arba originalas arba Castrol Transmax Z (beje, tas vadinamas originalas, greiciausiai ir yra tas pats Castrol), kuris kainuoja 5-7 kartus brangiau. vat tada ir pradedi galvot, kad tepalu keitimas kainuos apie 400-500lt, o rezultato tai kaip ir jokio nebus.
vienu zodziu, liaudiskas patarimas. siek tiek nuleiskit tepala ir pasiziurekit kokios jis spalvos. turi teoriskai buti sviesiai geltonas (gali buti variantas, kad supiltas raudonas, bet tai jau debilu meistru darbas, to tepalo savybes netinka sitai dezei), zodziu jei tepalas sviesiai geltonas arba siek tiek tamsesnis, uzsukit ir pamirskit. jei tamsus, arba kaip minejau raudonas, tada reikia keisti. jei tepalas tures specifini kvapa, zodziu smirda, reiskiasi dega frikciniai diskai, reiskiasi su deze problemos, tepalo keitimas vel gi, netikslingas- reikia remonto.
zodziu, sekmes kurybiniame darbe.
