Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W211

 
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2015-11-26, 20:01   #20
Valdas
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2014-06-12
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 320

Valdas is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė limestone View Post
Paprastai ten remontuojasi, valanda darbo ir pusė dienos palaukimo kol naujas hermetikas sukietės. Problema yra aliumininių laidelių privirinime - neišlaikyta technologija ir laidelis virinimo vietoj yra stipriai perspaustas (per mikroskopą gerai matosi), ten ir atitrūksta. Remontuojant reikia iškart keist visų cilindrų ir maitinimo laidelius, nežaist po vieną. Varinės kontaktinės aikštelės ten padengtos aliuminiu, t.y. nesilituoja, bet aliuminį nuvalius lituojasi puikiai ir sujungimas išlieka visam gyvenimui.

Mokėt 200+€ net nepabandžius remontuot - ką aš žinau... Man būtų gaila ;-)

Prisegiau savaitgalio krapštymosi fotkę. Patingėjau fotkint kai pakeičiau visus likusius, bet esmė matosi
siaip daznai del temp svyravimo taip atsitinka, dabar laikys 100metu.
O del bosch zvakiu, gal ju varza nezymiai skiriasi ir ECU galvoja kad blogos.
Isvada reikia deti Beru, kaina panasi ir bus kaip OEM

Valdas neprisijungęs   Cituoti


 

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.