Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W124

Naujas pranešimas
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2009-10-14, 00:11   #21
E.Stankevicius
 
E.Stankevicius's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2009-06-18
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 356

E.Stankevicius is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę E.Stankevicius per Skype™


Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė yamato View Post
kazin jei ateitu is servisiuko keli geri, tikrai geri darbininkai lietuviukai padirbt ten pas jus, tai manau neapsidirbtu, kiek darbu butu
Cia matau apie amortizatorius kalbat,as truputi ne i tema bet gal kas atsakysit - kaip reguliuojasi coiloveriai,su kokiu nors raktu ar pan? Ilgas tai procesas ar ne? Turbut masina pasikelt turi kad galetum pareguliuot,ar ne? Neisjuokit manes del neismanymo,aciu

E.Stankevicius neprisijungęs   Cituoti
Old 2009-10-14, 01:15   #22
bitch
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-04-09
Gyvenamoji Vieta: ...
Pranešimai: 2,377

bitch is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė E.Stankevicius View Post
Cia matau apie amortizatorius kalbat,as truputi ne i tema bet gal kas atsakysit - kaip reguliuojasi coiloveriai,su kokiu nors raktu ar pan? Ilgas tai procesas ar ne? Turbut masina pasikelt turi kad galetum pareguliuot,ar ne? Neisjuokit manes del neismanymo,aciu
"coiloveriai" yra spyruokles kartu sukomplektuotos su amortikais. Toliau yra du reguliavimo budai ( cia nuo amortiku priklauso ) arba spyruokle smaukai ant amortiko ir reguliuoji auksti arba amortiko standuma reguliuoji jei jis turi tokia galimybe.

bitch neprisijungęs   Cituoti
Old 2009-10-14, 01:22   #23
E.Stankevicius
 
E.Stankevicius's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2009-06-18
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 356

E.Stankevicius is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę E.Stankevicius per Skype™


Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė bitch View Post
"coiloveriai" yra spyruokles kartu sukomplektuotos su amortikais. Toliau yra du reguliavimo budai ( cia nuo amortiku priklauso ) arba spyruokle smaukai ant amortiko ir reguliuoji auksti arba amortiko standuma reguliuoji jei jis turi tokia galimybe.
Kas yra coiloveriai as suprantu,bet man idomu kokiu budu reguliuojasi jie,na tarkim tiek aukstis tiek standumas,su kokia iranga visa tai daroma ir kiek uztrunka tas toks reguliavimas.Pvz kai buna masinos visai "uzkrite" ant ratu,tipo stovejimo busena,cia su coiloveriu pagalba juk toks dalykas isgaunamas? Bet tai kaip visa tai reguliuojama,juk ne automatiskai su mygtuko pagalba?

E.Stankevicius neprisijungęs   Cituoti
Old 2009-10-14, 01:33   #24
bitch
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-04-09
Gyvenamoji Vieta: ...
Pranešimai: 2,377

bitch is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė E.Stankevicius View Post
Kas yra coiloveriai as suprantu,bet man idomu kokiu budu reguliuojasi jie,na tarkim tiek aukstis tiek standumas,su kokia iranga visa tai daroma ir kiek uztrunka tas toks reguliavimas.Pvz kai buna masinos visai "uzkrite" ant ratu,tipo stovejimo busena,cia su coiloveriu pagalba juk toks dalykas isgaunamas? Bet tai kaip visa tai reguliuojama,juk ne automatiskai su mygtuko pagalba?
Su rakto pagalba aukstis, jei kalbi apie paprastus tepalinius coileverius reguliuojamus... Yra visokiu rusiu tu amortizatoriu ir visi vienaip ar kitaip reguliuojami, gali pasidaryti kad ir mygtuku butu galima reguliuoti ju auksti ir standuma. Pagrinde dominuoja hirauliniai oriniai ir nauji kazkoki magnetiniai. Visi mersai su airmatic sistema turi reguliuojama pakaba mygtuko paspaudimu ir kompo pagalba.. krc plati tema uzduok konkretu klausima ir atsakysiu.

bitch neprisijungęs   Cituoti
Old 2009-10-14, 01:40   #25
E.Stankevicius
 
E.Stankevicius's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2009-06-18
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 356

E.Stankevicius is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę E.Stankevicius per Skype™


Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė bitch View Post
Su rakto pagalba aukstis, jei kalbi apie paprastus tepalinius coileverius reguliuojamus... Yra visokiu rusiu tu amortizatoriu ir visi vienaip ar kitaip reguliuojami, gali pasidaryti kad ir mygtuku butu galima reguliuoti ju auksti ir standuma. Pagrinde dominuoja hirauliniai oriniai ir nauji kazkoki magnetiniai. Visi mersai su airmatic sistema turi reguliuojama pakaba mygtuko paspaudimu ir kompo pagalba.. krc plati tema uzduok konkretu klausima ir atsakysiu.
Na aisku,supratau,dekui

E.Stankevicius neprisijungęs   Cituoti
Old 2009-10-14, 10:46   #26
jonukas2
 
jonukas2's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2009-04-19
Gyvenamoji Vieta: klaipeda skuodas
Pranešimai: 177

jonukas2 is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę jonukas2 per Skype™


Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė samagonas View Post
Man vairuotojo puses priekis,stovi kokiais 3-4cm. zhemiau,nei keleivio. Ir vazhiuojant per pakilimus ratas liechias i arka.Spyruokles atrodo,kaip naujos,tik amortikas truputi parasaves,tai galvoju pakeisiu viska (tuo labiau,kad nezhadu pardavineti),keliuose servisose zhiurejo,krapshte galvas,gal mortikas,gal spyruokle ? ir tt... konkrechiai ir nepasako.
arba vairuotojas sunkus vazinejo ir nusedo spiruokle vairuotojo pusei

seip gali buti kad del amortiko jei jis leidzia,tikslai nezinau pvz gale amortikas stumiasi i visrsu pats kai ji suspaudi sako dujinai patys issikelia jei suspaudi pilnai ir iskyla tepalinius suspaudus jie ir pailieka suspauati atrodo.
tai jei pas tave dujinis ir jis leidzia nebepakila i virsu taip kaip kitoi pusei tosel ir skirtumas
aisku gali buti ir del gumos arba del spiruokles nusedimo arba jos nevienodos.

siuo atveju sunku ka patarti jei nori pigiau tai pakeiti mortika jei nepadeda ir po spiruokle guma pakisi 3cm cia pigiausas varijantas o jei turi daug atliekamu tai perki du mortikus 2 siruokles 2 gumas po jomis ir dedi viska i auto

jei bus auksciau tai reikia tik spiruokles patrumpinti bet gali buti ir zemiau tada reiks jau burti kaska su gumom storesnem

as tai tavo vietoi pradzai pakisciau guma 3cm po spiruokle paziurek kas gausis

__________________
c124 2.3
jonukas2 neprisijungęs   Cituoti
Old 2009-10-14, 10:52   #27
jonukas2
 
jonukas2's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2009-04-19
Gyvenamoji Vieta: klaipeda skuodas
Pranešimai: 177

jonukas2 is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę jonukas2 per Skype™


Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė hamis View Post
kadangi pradejau keisti viska ir vis galo nesimato noriu sudeti naujus amortizatorius ir spyruokles.
kokie tinkamiausi amortizatoriai, firmos, kainos ir t.t.?
nenoriu reguliuojamu, tiesiog paprastu ir patvariu.

kas del spyruokliu tai pas mane dbr galas pakiles kaip pas dzipa, o noreciau, kad masinos priekis ir galas butu mazdaug lygus. man toks vaizdas grazesnis. noriu paklausti, ar uzteks tam reikalui pakeisti pakeisti spyruokles? jei taip tai kokiu ieskoti.
dekui uz atsakymus.
kodel keiti amortizatorius? kam kewist spiruokles ? jei uztenka po ju pakisti gumas ir iskils tavo priekis .

pigiausias varijantas ir greiciausias kisi gumas po spiruoklem ir vaziuoji ir galva neskaudes ir pinigine stora liks

gumos stori pasirenki mazdaug kiek nori iskelti masina
suspaudus spiruokle po ja padedi guma ir viskas greita pigu ir praktiska
guma dedas virsui seip esu mates kad ir apacoi padeda bet ten jau berti reikia nes spiruokle apacoi nelygi sukta

__________________
c124 2.3
jonukas2 neprisijungęs   Cituoti


Naujas pranešimas

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.