Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W211

 
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2016-07-23, 22:51   #4
Martynukas
 
Martynukas's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2014-09-16
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 179

Martynukas is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę Martynukas per Skype™


Standartinis

Principas toks: siurblys paima skystį iš bakelio, sukuria slėgį ir paduoda skystį į kolonėlę. Sukinėjant vairą, skystis iš slėginės pusės patenka į neslėginę ir per aušinimo radiatorių grąžinamas į bakelį.
Pagal tavo aprašytus simptomus - siurblys negauna skysčio (iš čia garsas ir, tikėtina, dilimas). Tarp bakelio ir siublio yra tiesioginė stora gal 22mm žarna, joje nėra kam kimštis, bet...
bakelyje, bent jau pas mane, yra smulkus filtras. Jis nekeičiamas ir yra bakelio dalis. Pagal tai ką rašai, gali būti, kad jis užsikimšęs.
Gali plauti BrakeCleaneriu eterio pagrindu, tik reiks bakelį nusiimti.

Martynukas neprisijungęs   Cituoti


 

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.