Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » C Klasė (W202, W203, W204, W205)

 
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2016-10-31, 12:10   #1
Tomskis
 
Tomskis's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2009-03-25
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 22,562

Tomskis will become famous soon enough

Nusiųsti žinutę Tomskis per Skype™


Standartinis

Na as su variklio sandaros teorija nelabai draugauju, koks lDalius issamiai isaiskintu. Kiek pats zinau tai karteryje stovi tepalo siurblys, ji suka mazoji grandine, ji net ir isemus, padejus ant stalo, su ranka sukant, jis sliauka nebloga duoda, tai mastau gal jis pavarges ir nesukelia tos sliaukos, sukasi tiesiog pagal variklio apsisukimus, daugiau gazo - daugiau tepalu isstumia. Arba pats daviklis grybauja kuris randasi filtro korpuse. Siaip su manometru galima issimatuot ir zinosi tiksliai. Galbut pvz kompa pasijungus ta rodytu, net nezinau, ir abejoju.

Tepalo lygis todel ir neitakoja, kad tepalas guli karteryje, o siurblys ji stumia i virsu, jei nepastumia tai koks skirtumas kiek to tepalo. Taip pat neturi jokios reiksmes ar pusiau sintetinis ar atrabotke. O del rusyno nerizikuociau, nebent cia i kaliningrado puse judesi

__________________
حكة جدا ترجمته؟
Tomskis neprisijungęs  


 

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.