Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W211

 
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2016-11-20, 15:57   #2
amerika
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2015-09-26
Gyvenamoji Vieta: Prienai
Pranešimai: 4,020

amerika is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė darenxxxx View Post
Sveiki
Esu naujas šsiame puslapyje ,tad prašyčiau pagalbos.važzineju su 2009 metų w211 320 cdi gana jau ilgokai daugiau nei ketvirti metai.Problema atsirado prieš metus , kai visi agregatai gerai uzšyla atsiranda tampymas cia butu 2, 3, 4 povaromis , greitis nuo40 iki 70km, na o jei spaudžiu akceleratoriaus pedala iki dugno (kickdown)tai tampymas pasidaro ziaurus , ir pastoviai meta klaida 2616-002 - Check component B60 (Exhaust back pressure sensor). Control variation - Exhaust backpressure is too high, to different
Pakeičiau ta sensorių problema tebera, po savaites vel meta ta pačia klaida,
Ar gali buti cia kalta turbinos elektrine dalis Electronic Turbo Actuator nes ji turi gal 4mm klibejima(laisvuma)
Dekoju

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk
dpf išprogramuotas?ar užsikimšes?

amerika neprisijungęs   Cituoti


 

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.