Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » GL Klasė (X164, X166)

Naujas pranešimas
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2016-11-30, 11:48   #1
brahman
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2016-05-27
Pranešimai: 4

brahman is on a distinguished road



Standartinis

Labai įdomi diskusija, žiūriu į GL'us ir aš. Šiuo metu labiau kaip į svajonę, kurią tikiuosi už 2-3 metų pavyks įgyvendint. Benzininius iškart atmečiau dėl sąnaudų, apie V8 CDI teko skaityt horror-stories, tai V6 CDI atrodo kaip optimalus sprendimas. Ir mano supratimu gali būti senesnio kėbulo (X164 facelift) 320CDI su 165kw arba naujesnio kėbulo (X166) 350CDI su 190kw. Naujesnio pagrindinis minusas yra kosminė kaina, kuri vargu ar po 2-3 metų nusileis iki X164 faceliftinio lygio. Bet pagrindinis privalumas yra vidus. Nesu įlipęs į X166 vidų, bet kaifuoju ir seilės varva netgi nuotraukas žiūrint. X164to salonas, kaip Vilius labai teisingai paminėjo, yra pasenęs. Bet išvaizda man X164 faceliftas gražesnis. Grotelės, žibintai, visa mašina atrodo labai brutaliai ir įspūdingai. X166 dėl korporatyvinio dizaino madų atrodo kaip didelis ML, kaip laaabai didelis CLA ir pan. Mano nuomone, X164 šiuo požiūriu yra labiau išskirtinis auto.

Tai visgi linkstu prie X164 facelifto, ir neguminė kišenė viena iš pagrindinių priežasčių

Buvo paminėtas 320CDI galios trukumas, mačiau kad Startline sugeba jį perprogramuot praktiškai į 350CDI reikšmes:



Aišku DPF ir bendro patikimumo klausimai atviri. Beje, gal kas nors gali pakomentuot, ar 7G-tronic tarp X164 ir X166 keitėsi, ar dežė ta pati?

brahman neprisijungęs   Cituoti
Old 2016-11-30, 13:05   #2
Apple
 
Apple's Avatar
 
Statusas: Administratorius
Užsiregistravo: 2011-07-22
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 14,238

Apple will become famous soon enough



Standartinis

Abu automobiliai yra visiškai skirtinga kategorija. Abu juos pavairavus jausmas toks tarsi juos skirtu 20 metų kaip minimum. X166 šimtus kartų malonesnis nei 164tas. 3 metus laukdamas taupyk ant 166, tikrai verta

Aš į 164 serija net nesižvalgyčiau jei leistų finansai. Nes tai nesulyginami automobiliai.
Jei ant GL'o neištempi tai daug labaiu verta imti 166 ML'a. Patikėk, jei netiki - išmėgink.

P.S. Nespjauk į 350 benzą. Nes 350 cdi 190 KW turi 2 turbinas. Išlaikymas nepigus jei sugenda.

__________________

A208 CLK430 AMG
Tesla M3
Octavia RS

_______________
EX:
W164 ML350 CDI
W215 CL500
W211 E320 CDI
W203 C270 CDI
Apple neprisijungęs   Cituoti
Old 2016-11-30, 13:06   #3
wzikas
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2014-02-21
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 1,686

wzikas is on a distinguished road



Standartinis

deze speju ta pati ir tai silpna siu dzipuku vieta.
Su w166 mazai begusiu tempiant priekaba kartais dauzesi, taip po miesta atrodo riedi, spusteli ir ta lyg pabunda irgi taip nesvelniai jungia zemesni begi. Gal cia mano nusistatymas toks bet man jinai tokia lepi atrodo.

wzikas neprisijungęs   Cituoti
Old 2016-11-30, 13:20   #4
brahman
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2016-05-27
Pranešimai: 4

brahman is on a distinguished road



Standartinis

Apple, o ar ejo i GLa tas 350 V6 benzas? Man rodos tik MLams dejo. GL X166 berods 350CDI, 450/500 arba 63AMG Tai visais atvejais turbinu tiek pat, tik klausimas kuri pistoleta degalinej imt ir kaip daznai.

Beje, 166tam MLe tas 350 jau patikimas? Cia senesnis M272 su zvaigzdem bedu turejo?

brahman neprisijungęs   Cituoti
Old 2016-12-24, 12:34   #5
Evoliution
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2015-11-01
Pranešimai: 8

Evoliution is on a distinguished road



Standartinis

Jau metai laiko su gl550 fl, i dizelius net nesizvalgyciau, susidejus dujas pigiau vaziuojasi nei su dyzeliu o kur benzo trauka ir nebuvimas tu visu dyzelio nesamoniu kaip turbinu dpf egr ir t.t

__________________
W164
Evoliution neprisijungęs   Cituoti
Old 2016-12-26, 10:06   #6
brahman
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2016-05-27
Pranešimai: 4

brahman is on a distinguished road



Standartinis

O kur jam dedasi balionas? Po dugnu kazkur? Ir koks didziausias telpa bei koks +/- atstumas uzmiesty/autostradom iveikiamas?

brahman neprisijungęs   Cituoti
Old 2016-12-28, 21:03   #7
Evoliution
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2015-11-01
Pranešimai: 8

Evoliution is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė brahman View Post
O kur jam dedasi balionas? Po dugnu kazkur? Ir koks didziausias telpa bei koks +/- atstumas uzmiesty/autostradom iveikiamas?
Bakas vietoje zapaskes, 80l, pildosi ~68l nuvaziuoju 400km, kompas piesia 16,5 litro, cia misriai vaziuojant,

__________________
W164
Evoliution neprisijungęs   Cituoti
Old 2017-06-29, 14:59   #8
Vilius
 
Vilius's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-10-31
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 2,662

Vilius is on a distinguished road



Standartinis

nu ka... paimiau GL550, 2010 coparte... plaukia... ziuresim kas bus

Gal kokiu minciu turit, kas jam galejo but nutike ? Kam tas langas isimtas ? Lempa ?

Vilius neprisijungęs   Cituoti
Old 2017-09-12, 07:25   #9
Mr. Chow
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2016-12-05
Pranešimai: 708

Mr. Chow is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Evoliution View Post
Jau metai laiko su gl550 fl, i dizelius net nesizvalgyciau, susidejus dujas pigiau vaziuojasi nei su dyzeliu o kur benzo trauka ir nebuvimas tu visu dyzelio nesamoniu kaip turbinu dpf egr ir t.t
kiek ten tu egr ir dpf buna? karta i 5metus? uztai buvimas papildomo bako ir slangeliu prigreziotu netrukdo

Mr. Chow neprisijungęs   Cituoti
Old 2017-10-08, 21:46   #10
Evoliution
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2015-11-01
Pranešimai: 8

Evoliution is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Mr. Chow View Post
kiek ten tu egr ir dpf buna? karta i 5metus? uztai buvimas papildomo bako ir slangeliu prigreziotu netrukdo
Ml320 eksploatuojamas 7 metai, nuo 27000 ridos, dabar apie 114000, per ta laika, pakeista du egr visi purkstukai, variklis, siurblys, dpf( kaip minejo mieste daugiau vazinejas jis greit uzsikisa ko pasekoje turba kartu pasiema) i remontus turbut panasiai sukista kaip masina kainavus, kolega gl 550 eksploatuoja penkti metai, dar nieko nedares, pas mane gl550 treti metai ~ 40000 nuvaziuota, lauko temperaturos daviklis tik keistas. Nzn gal tik man cia taip nesiseka, bet pries tai turetas dyzelis irgi reikalavo daugiau islaidu nei benzas.

__________________
W164
Evoliution neprisijungęs   Cituoti


Naujas pranešimas

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.