Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W212

Naujas pranešimas
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2019-10-16, 05:54   #1
Karalaitis
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2018-06-21
Pranešimai: 11

Karalaitis is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė JUODASMERSAS View Post
Laiku einant pastebejau,kad po tepalu/filtro ir plokstes keitimo biski pagerejo...bet pakeiciau pajudejimo stiliu,tai kai masina pastovejus buna pora dienu,tai uzkuriu,pasildau apie 2-5min biski tada imetu i D ir staigiai atleidu stabdy.Taip masina neuzgesta ir isjuda tiesiog issauna i prieky,bet jai iskart sustojus po isjudejimo ir numynus stabdy apsukos sukrenta zemyn nuo 800 iki 500/400 vibracija ir po keliu sekundziu vel atsistato i 800 ir jau tada visa laika viskas norm su kitais sustojimais.Jai vaziuojant kiekviena diena tai bedu nera,taip tik esant saltam motorui ir pastovejus jam maziausiai gerai parai..pokolas taip vazineju,tai man netrukdo,kai zinau jo charaktery
Sveikas bėda išsprendžiau remontavo pūslę ir tepalų siurblį dėžės ir plius dar ten plius velenelis gal buvo jau pavargęs tai prie to visko visa dėžę tada restoravo nes taip ar taip jau remontavau ją. O dėl traukos būtent tai dar tokį vieną keičiau Differenzdrucksensor ir viskas šiuo metu kaip tvarkoj jau pusantrų metų

Karalaitis neprisijungęs   Cituoti
Old 2019-11-10, 08:46   #2
JUODASMERSAS
 
Statusas: MB1 Narys
Užsiregistravo: 2018-08-12
Pranešimai: 48

JUODASMERSAS is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Karalaitis View Post
Sveikas bėda išsprendžiau remontavo pūslę ir tepalų siurblį dėžės ir plius dar ten plius velenelis gal buvo jau pavargęs tai prie to visko visa dėžę tada restoravo nes taip ar taip jau remontavau ją. O dėl traukos būtent tai dar tokį vieną keičiau Differenzdrucksensor ir viskas šiuo metu kaip tvarkoj jau pusantrų metų
Atsalus orams isvaziuojant su d saltui neuzgesus buna loterija dabar.. Bandysiu keisti pusle, tik klausimas, kodel kai siltas variklis viskas ok, bet kai saltas visiskai ji nori dusinti masina isjudant,.. Pavaziaus 10 metru ir stabdant iki sustojimo jauciama vibracija, apsukos krenta ir po keliu sekundziu vel normalizuojasi ties 800 Bijau, kad pasikeitus pusle isliks problema, nes toks jausmas, kad cia gal su oro temp susije viskas.. Tik nezinau kas,nes anglai nieko nesupranta ir klaidu nemato tikrinant.
Prie to pacio, gal kas zino koks pusles kodas maniskiui butu ar kaip ji suzinoti (w207 2009m e250cdi 5g)

JUODASMERSAS neprisijungęs   Cituoti


Naujas pranešimas

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.