W220 silberauto, emocijos ir remontas
Stai, Klaipedoj silbery sumokejau 240 Lt uz issamia patikra, vaziuokles kratyma(98Lt), Airmatico issamia analize ir klaidos suradima kuri uzsidege vaziuokles purtymo metu(50Lt), ir elektronika (iskaitant variklio ir automato diagnoze) (50LT) ir pvm 
Airmaticas be priekaistu veikia, tik sukalibravo (cituoju pati zmogu: Idealiai veikia, niekas neleidzia ir pns, nusedimas is po nakties greiciausiai voztuvu kalte, esanciu prie paties amortiko ar kaip ten...) (bet pats WIS raso, kad prie zemu temp turi teise nusest 30mm)
Gatavi priekiniai amortikai (linguoja ziauriai), pervilkt turimas pagalvas ant kitu teks (500Lt vnt.)
Gale kas barska - nerado. Greiciausiai amortikas (taip man buvo su c124).
priekyje kliba sake.
O kai anksciau minejau, kad star'as nemate variklio ir greiciu dezes diagnostikai, meistras sake, kad saugikliai istrauklioti buvo, del neaiskiu priezasciu...
Pagreicio daviklis vienas priekyje neteisingus duomenis siuncia i kompiuteri. Reikia keist. Gal kas pasiulys uz protinga kaina ? visi 3 davikliai yra vienodi, taigi nesvarbu is kurios vietos jis isluptas.
Del variklio rarejimo ir barskesiu ant apkrovos neisivaizduoja, ka daryt.
|