Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Įvairios Temos » Apie Viską

Naujas pranešimas
Old 2010-03-30, 20:02   #1
eSaS
 
eSaS's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2009-12-15
Gyvenamoji Vieta: Kretinga,Lietuva
Pranešimai: 4,697

eSaS is an unknown quantity at this point

Nusiųsti žinutę eSaS per Skype™


Standartinis Mercedes Benz testai

Gal kam idomu bus paskaityt


Mercedes Benz GL 420CDI

Mercedes GL yra nepaprastai brangus, didelis ir sunaudoja be galo daug degalų. Kaip šis anų gerų laikų reliktas pasirodė mūsų ilgalaikiame 100 000 km teste?



“Džiaukimės šiuo automobiliu, kol dar galime,” – toks buvo pirmasis įrašas Mercedes Benz GL visureigio ilgalaikio testo dienoraštyje. Visi žino, kad šis metalo gabalas nelabai patiks ekologams – turėti tokį džipą šiais sunkiais laikais nelabai pateisinama net ir politiniu atžvilgiu, nes formuojama neigiama išlaidautojo nuomonė. Bet teatleidžia mums skaitytojai, nes per 100 tūkst. km maratoną šis džipas vokiškojo “Auto Bild” redakcijos darbuotojams teikė daug malonumo…



Mercedes GL – tai ne automobilis, o… didžiulis galiūnas: 5 m ilgio, 1,92 m pločio ir sveria net 2600 kg. Pridėkime dar keturių litrų V8 dyzelinį variklį, kurio galia 306 AG ir 700 Nm sukimo momentas, pneumatinę pakabą ir keturių varančiųjų ratų sistemą. Taip sukomplektuotas Mercedes SUV drąsiai su bet kuo galėjo rungtis ilgalaikiame teste.
Per 370 tūkst. litų kainuojanti mašina iš salono buvo atsiimta 2007 m. spalį. Automobilis turėjo kelis papildomus naudingus priedus: stoglangį, salono šildymo galimybę stovint, navigatorių, ksenono žibintus ir kablį priekabai tempti. Šie priedai padidino automobilio kainą iki 400 tūkst. Lt. Tačiau reikia pripažinti, kad didelį įspūdį paliko ne tik ši pinigų suma, bet ir pati mašina.



Priekinis skydelis būdingas Mercedes modeliams: jis panašus į R ir ML klasės automobilių. Viduje – nepriekaištinga surinkimo bei medžiagų kokybė



“Galios, vietos ir prabangos čia daugiau nei pakanka. GL visureigiu be galo malonu ir komfortiška keliauti, be to, būdamas tokiu didžiuliu automobiliu, jis važiuoja labai stabiliai,” – testo dienoraštyje parašė vienas mūsų kolegų. Visa tai tiesa. Didžiule galia trykštantis V8 dyzelis, nesvarbu, kiek tachometras rodo apsukų, “traukia” lyg koks įsiutęs raganosis. Vis dėlto šiuo automobiliu geriau keliauti ramiai – galingasis GL spinduliuoja prabanga kaip joks kitas Mercedes modelis.



Matydami įspūdingus išorinių gabaritų duomenis, tikėjomės ir labai daug vietos salone. Deja, tikrovė buvo šiek tiek kitokia: GL viduje vietos nėra ypatingai daug, tačiau jos čia yra tikrai daugiau nei vienatūriuose. Trečia sėdynių eilė (slepiama bagažinės grindyse) sumontuota kaip ir daugelyje kitų panašių modelių, o nulenkus antros eilės sėdynes, galima vežti beveik dviejų metrų ilgio daiktus. Šis Mercedes SUV gali gabenti daug krovinio – net 2300 l. Vertas dėmesio ir nemažas 600 kg kraulumas.



Mūsų maratono dalyvis puikiai susitvarkė ir su “darbinio arklio” vaidmeniu: GL be problemų galėjo tempti net 3,5 t sveriančią priekabą. “Net šiurpas ima matant, kaip lengvai šis galiūnas, tempiantis dar ir sunkią priekabą, įveikia stačias įkalnes,” – pastebėjo vienas mūsų fotografų. Tačiau kiekvienas medalis turi dvi puses. Tikriausiai supratote, kad kalbama apie labai didelės GL degalų sąnaudas. Testo metu Mercedes visureigis naudojo vidutiniškai 13,8 l/100 km (gamykliniai duomenys – 12 l). Deja, šis skaičius ne itin atitinka šios dienos lūkesčius. Žinoma, GL apetitas labai priklauso nuo važiavimo stiliaus. Tarkime, jei važiuodami automagistrale neviršysite 130 km/h, galima pasiekti ir 10 l/100 km sąnaudas.



Mercedes GL 420 CDI idealiai tinka ir tempti sunkias priekabas – net 3,5 tonos



Miesto grūstyse mūsų džipas jautėsi ne itin gerai. Siauros, užkimštos gatvelės – ne jam. Nekalbant jau apie požemines stovėjimo aikštelės ar automatines plovyklas – norint ten įtilpti, vairuotojui tenka paprakaituoti tiesiogine šio žodžio prasme. Šiam Mercedes kur kas labiau prie širdies atviros erdvės. Gal todėl, kad jis iš pradžių buvo skirtas tik JAV rinkai?



Susidaro įspūdis, kad daug geriau jis iš tiesų jaustųsi būtent ten, už vandenyno, kur beveik viskas yra kur kas didesnių dydžių – net šalia parduotuvių esančios aikštelės.



Šiek tiek problemų sukėlė automatinė pavarų dėžė “7G-Tronic”. Iš esmės ilgos pavaros yra privalumas, bet nežinia kodėl, stabdant varikliu, “automatas” per greitai persijungdavo į žemesnę pavarą. Trumpam problema buvo išspręsta pakeitus pavarų dėžės alyvą, tačiau testo pabaigoje tai ir vėl pasikartojo. Ne visiems patiko ir pneumatinė pakaba, kuri teoriškai turėdavo užtikrinti didelį važiavimo komfortą. Vis dėlto paaiškėjo, kad važiuojant įprastu režimu, ypač “komfortiniu”, džipas pradeda pavojingai “plaukioti” kelyje. Dar blogiau buvo važiuojant visiškai pakrauta mašina ir didesniu greičiu. O štai pasirinkus “sportinį” režimą, Mercedes laikėsi kur kas tvirčiau, deja, tuomet komforto būdavo mažiau.



Sėdynės patogios ir nevargina net ilgose kelionėse. Juodas odinis salonas puikiai atlaikė visus testo sunkumus



Vis dėlto, nepaisant šių smulkių trūkumų, daugiau nebuvo kuo skųstis. GL pasirodė esąs itin tvirtas, kaip nedaugelis mūsų maratono dalyvių. Smulkūs gedimai paaiškėjo tik testo pabaigoje: užstrigo bagažinės užuolaida, gale perdegė peleninės lemputė, žieminės padangos (“Pirelli Sottozero”) pradėjo “triukšmauti”, viršuje ant vairo iširo odos apsiuvimas, o atidaromas stoglangis pradėjo skleisti gana nemalonius garsus.



Per visą ilgalaikį testą buvo tik vienas rimtas gedimas: kai rida buvo 80 049 km, sugedo “Airmatic” pneumatinės pakabos kompresorius. Jis buvo pakeistas pagal garantiją. Jei šis gedimas būtų įvykęs pasibaigus garantiniam laikotarpiui, vairuotojo biudžetas sumažėtų labai apvalia sumele (per 3000 Lt). Apskritai šio visureigio aptarnavimo, remonto ir detalių kainos labai didelės. Gal gamintojas nusprendė, kad jei žmogus turi pinigų tokiam džipui nusipirkti, tai gali brangiai mokėti ir už remontą. Tikriausiai gamintojas yra teisus.



Viso testo metu daugiau nieko neįvyko, Mercedes GL iki pat išbandymo pabaigos daugiau nekėlė jokių rūpesčių. Jis be problemų “suko” kilometrus, tarsi būtų išlietas iš kiečiausio plieno.



Tačiau šiandiena priklauso kur kas mažesniems SUV, o ne tokiems milžinams kaip Mercedes GL. Kita vertus, joks kitas ilgalaikio testo dalyvis negalėjo taip lengvai patempti 3,5 t sveriančios priekabos.


Mercedes GL gali važiuoti bet kur. Nesvarbu, ar tai būtų saulėtas paplūdimys, ar apsnigti kalnai, SUV su žvaigžde ant nosies puikiai važiavo bet kokiomis sąlygomis. Bekelė? GL modeliui ji – nė motais



Išvada



Žinodami pastarųjų metų Mercedes gamintojo kokybės trūkumus, laukėme problemų dėl elektros įrangos ir šiuolaikiško sudėtingo dyzelinio variklio. Bet nieko panašaus neįvyko. Visos sistemos veikė be priekaištų – niekada negedo ir taip taupė mūsų laiką bei nervus. Testo dalyvius nuvylė tik pneumatinės pakabos kompresorius. Jis pakeistas pagal garantiją, bet jei būtų sugedęs jai pasibaigus, remontas būtų atsiėjęs labai brangiai. Bendras automobilio įvertinimas – keturi balai iš penkių. Nepaisant to, kad ši mašina testo pabaigoje nebuvo išrinkta dalimis, išsamios džipo ekspertizės rezultatai buvo puikūs.



Tai buvo nustatyta



Kaip ir visas testas, taip ir galutinė apžiūra nepateikė jokių nemalonių staigmenų. Uždari kėbulo profiliai puikiai apsaugoti nuo korozijos. Dėmesį patraukė tik iš kairio galinio amortizatoriaus nutekėjusi alyva ir ja sutepta žarnelė, kuria oras iš oro srauto matuoklio nukreipiamas į turbiną. Daugiau nebuvo kuo skųstis: ir kėbulas, ir juodas odinis salonas atrodė tarsi nauji.



Parašai
Mercedes įrodo, kad korozijos problema liko praeityje. Visa mašina ir uždaros ertmės puikiai apsaugotos

Iš galinio amortizatoriaus nutekėjo alyva. Nauja detalė kainuoja net 2377 Lt

Vienas sujungimas nesandarus. Dėl to alyva buvo ištepta žarnelė tarp oro srauto matuoklio ir turbinos



REMONTAS



49 446 km

Eilinės techninės apžiūros metu buvo pakeistos priekinės stabdžių trinkelės ir pavarų dėžės alyva. (1116 ir 1030 Lt)

72 640 km
Trečios apžiūros metu vėl buvo pakeista pavarų dėžės alyva ir salono galinės peleninės lemputė. (1030 ir 72 Lt)

80 049 km
Pakeistas pneumatinės pakabos kompresorius. (Pagal garantiją)

100 030 km
Pakeistos galinių stabdžių trinkelės. (1008 Lt)

Parašas
Pneumatinės pakabos kompresorius sugedo nuvažiavus 80 049 km



Privalumai
Prestižinis ir prabangus
Puikus funkcionalumas
Retai genda



Trūkumai
Didelės degalų sąnaudos
Sunku manevruoti mieste
Labai brangu prižiūrėti



Techniniai Mercedes GL 420 CDI (2007 m.) duomenys

Variklis V8, bi-turbo
Variklio darbinis tūris (cm3) 3996
Variklio cilindrų sk. 8
Variklio galia (AG esant aps./min.) 306/3600
Maks. sukimo momentas (Nm esant aps./min.) 700/2000
Pavarų dėžė 7/autom.
Maks. greitis (km/h) 230
Įsibėgėjimas (s) 0–100 km/h 7,7
Degalų bako talpa (l) 100
Bagažinės talpa (l) 300 / 2300
Automobilio masė (kg) 2648
Vidutinės degalų sąnaudos (l/100 km) 12
Naujo kaina (Lt) 400 000



Mercedes GL atsarginių detalių kainos


Priekiniai žibintai (vnt.) 2234 Lt
Galiniai žibintai (vnt.) 1175 Lt
Priekinių stabdžių diskai (vnt.) 1420 Lt
Galinių stabdžių diskai (vnt.) 980 Lt
Priekinių stabdžių trinkelės (kompl.) 956 Lt
Galinių stabdžių trinkelės (kompl.) 746 Lt
Priekiniai amortizatoriai (vnt.) 1404 Lt
Galiniai amortizatoriai (vnt.) 1220 Lt





“Mercedes E 320″ po 100 tūkst. m. – tik elektronikos “ligos”


Paaiškėjo, kad jų išvengti nepavyksta net ir važinėjant brangiais automobiliais.

2003 m. žiemą E klasės Mercedes buvo parduotas. Tiesiai iš salono šis modelis atsidūrė Vokietijos žurnalo “AutoBild“ redakcijos kieme.

Du kilometrai… laidų

Jei išardytume E klasės Mercedes E 320 automobilį, rastume tiek elektros laidų, kad galėtume kone 10 kartų apjuosti 200 m mokyklos stadioną. Kuo daugiau laidų, tuo didesnė elektronikos gedimų tikimybė. Atlikus ilgalaikį testą ši taisyklė visiškai pasitvirtino. Automobilio techninė būklė buvo gera, tačiau vargti dėl elektronikos teko išties daug.

Senas gedimų šalinimo metodas

Ilgalaikio testo pradžioje problemų dėl automobilio važiuoklės nebuvo. Didžiausi gedimai Mercedes E 320 automobilyje atsirasdavo dėl elektronikos kaltės. Pasak kolegų iš Vokietijos, aklai pasikliauti automobilio kompiuteriu negalima. Tokiais atvejais dažniausiai padeda seniai žinomas triukas: tiesiog išjungti ir vėl įjungti variklį – ir “klaida“ dingsta.
Testuojamo Mercedes E 320 kompiuteris dažnai rodydavo, kad trūksta variklio alyvos. Automobilis vis “prašė“ vieno litro šio skysčio. Tačiau įpylus pusę litro įspėjimas dingdavo.

Nenaujas butas ant ratų

Šio “merso“ kaina – 160 669 Lt. Panašiai kainuoja nenaujas dviejų kambarių butas Vilniuje. Už tokią kainą gaunate tikrai daug gerų dalykų: kartu su serijiniais SBC stabdžiais (jautresni stabdžiai, tiesiogiai pajungti prie automobilio elektronikos sistemos) įdiegta kompiuterinė programa, palengvinanti stabdymą, automobilio salone įrengtas papildomas šildymas, ventiliuojamosios masažinės sėdynės, televizorius, navigatorius. Nuo galimų išorės smūgių Mercedes E 320 saugo statymo signalas ir saugaus atstumo išlaikymo “Distronic“ sistema. Kelią “mersui“ tamsiu paros metu rodo Bi-Xenon (itin stipriai šviečiančios ksenono dujos) lempos. Šeimininkas mašiną užrakina Keyless–Go raktu (kodinis raktas). Automobilis be vargo gali pretenduoti į S klasę.
Gali, tačiau yra tik E klasės modelis. Dėl visko kalta elektronika.

Navigatoriaus instrukcija – mėgstantiesiems “skaitalą“

Jei kas nors leis jums pasirinkti vieną iš dviejų prabangių automobilių – Mercedes ar BMW, rinkitės antrąjį, bent nepasiklysite važiuodami į tolimas keliones. Mersedese įdiegta viena klaidžiausių navigacinių sistemų. Jos valdymo pulte yra tiek daug funkcijų, kad bandydamas jas perprasti pasijusite taip, tarsi valdytumėte… lėktuvą.

Greta pagrindinio meniu yra daugybė šalutinių, taip pat “komandų“ centras (navigacija, radijas, telefonas). Sistema itin sudėtinga, ir vairuotojas niekaip neišsivers be jos aprašymo. Navigacijos sistemos eksploatavimo instrukciją perkant mašiną gamintojai, žinoma, prideda. Tačiau ji net 454 psl.! Čia rasite ne tik reikalingų, bet ir juokingų patarimų, tokių kaip: “Įsitikinkite, kad uždarydami duris nieko neprispaudėte“ arba “Venkite karštų gėrimų – jūs galite jais apsiplikyti“. Mėgstantieji “skaitalą“ instrukcijoje ras per 150 asmeninio pobūdžio nuorodų.

merso_vidus

Foto: senoji rankena – nauja funkcija: saugaus atstumo išlaikymo sistema “Distronic“ valdoma vaikiškai lengvai

Problemų dėl pakabos nebuvo

Per 8,3 s dvi tonas sveriantis milžinas įsibėgėja iki 100 km/h greičio. Trijų litrų variklis garantuoja 224 arklio jėgas ir tolygų važiavimą. Tačiau tai dar ne viskas.
E klasės “mersas“ nuo kitų tos pačios klasės modelių skiriasi pneumatine “Airmatic“ pakaba. Ji valdo amortizatorius, reguliuoja spyruoklių kietumą bei atstumą nuo žemės iki automobilio dugno.
Testuodami automobilį kolegos iš Vokietijos dažniausiai važiuodavo 120 km/h greičiu. Nors pakaba buvo suderinta sportiniu režimu, važiavimo kokybė nenukentėjo.

Tik vienas rimtas gedimas

Atliekant bandymą automobilis riedėjo tolygiai, kilometrai tirpte tirpo. Pusę nuotolio testuojamas modelis įveikė nesukeldamas didelių rūpesčių. Rimtesnis gedimas užfiksuotas tik Mercedes E nuvažiavus 55 620 km. Pagrindinis valdymo kompiuteris ekrane pranešė: “Elementų apsauga, laikinai išjungtos komforto funkcijos“. Nustojo dirbti “Johnson Controls“ firmos akumuliatorius. Vėliau jis buvo pakeistas.

Išorei – jokių priekaištų

Nuvažiavus 100 tūkst. km testuojamo modelio išorė nepakito. E klasės Mercedes blizgėjo kaip naujas. Specialiu nano laku padengtas automobilio kėbulas buvo puikiai apsaugotas nuo smulkių įbrėžimų. Automobilio kėbulas, net ir 90 kartų nuplautas, atrodė kaip ką tik iškeliavęs iš salono.

Nuvažiavus 100 tūkst. km

Atsirado tik vienas rimtesnis technikos gedimas ir… krūva problemų dėl elektronikos. Testuojamas modelis beveik be klaidų išlaikė ilgalaikio testo krūvį.
Logiška, kad įveikus tokį ilgą kelią Mercedes E 320 keletą kartų buvo pakeistos priekinės ir galinės stabdžių trinkelės bei priekiniai stabdžių diskai.

isardytas

Foto: štai kaip atrodo 160 669 Lt. Ne kiekvienas gali išleisti tokią sumą už šitą krūvą

Privalumai
1. Nepakitęs modelio pagreitis
2. Beveik toks pats stabdymo kelias
3. Nesusidėvėjęs variklis
4. Nepasikeitusi išmetamųjų dujų koncentracija

Trūkumai
1. Kaitinimo elemento elektrodo korozija
2. Oro aušintuvo konstrukcijos gedimas

Eksploatacinės išlaidos (testas atliktas 2005 metais)
Atstumas (km) Gedimas Išlaidos (Lt)*
25 001 Pakeistos priekinių stabdžių trinkelės 544,18
25 001 Pakeistos galinės stabdžių trinkelės 483,90
55 304 Pakeistos priekinių stabdžių trinkelės 544,18
55 260 Pakeistas akumuliatorius 518,22
55 260 Perprogramuota komandinė sistema Garantija
74 620 Pakeisti priekiniai stabdžių diskai 857,90
74 620 Pakeistos priekinių stabdžių trinkelės 544,18
74 620 Pakeistos galinės stabdžių trinkelės 483,90

100 000 Iš viso gedimų pataisyta už 3976,46
* Įskaičiuotos ir darbų kainos

Gamintojo techniniai duomenys
Ilgis (mm) 4818
Plotis (mm) 1822
Aukštis (mm) 1452
Kėbulo tipas sedanas
Durų skaičius 5
Variklio cilindrų skaičius / darbo tūris 6/3222 cm3
Variklio galia 204 AG esant 4200 aps./min.
Sukimo momentas 500 Nm esant 1800 aps./min.
Pavarų dėžė 5 mechaninė / automatinė
Maksimalus greitis 234 km/h
Bagažinės talpa 650 l
Degalų bako talpa 80 l

Testavimo rezultatai
Matavimai pagal tachometro parodymus 4271 km 101514 km
Pagreitis 0-50 km/h 2,6 s 2,7 s
0-100 km/h 8,3 s 8,3 s
0-130 km/h 13,4 s 13,5 s
Stabdymo atkarpa važiuojant 100 km/h (šiltas / šaltas klimatas) 36,8/35,9 m 36,1/36,0 m
Degalų suvartojimas mieste / už miesto 14,5/6,3 l 13,9/6,8 l
Triukšmo lygis važiuojant 50/100/130 km/h 58/64/70 dB 59/64/69 dB

__________________
ex MB S210 E290TD 2008-2012
ex Volvo v70 2006m 136kw D5 12-14m
ex Citroen C6 2,7 HDi 14-18
ex Peugeot 508SW 2.0l HDI 133kw 2015 Brown 2018-2020
ex Peugeot 508SW 2.0l HDI 133kw 2017 2020-2021
ex Vw Golf 5 1.9TDI 2004m 2018-2022
Volvo XC90 2015m 2015-.....
VW Passat 1,8T B5 2005 2021-....
I'm a good enough person to forgive you, but not stupid enough to trust you agian.
eSaS neprisijungęs   Cituoti
Old 2010-03-30, 20:47   #2
ledas
 
ledas's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2009-05-07
Pranešimai: 572

ledas is on a distinguished road



Standartinis

sveikas, gal gali mestelt pilna originalu info shaltini, man idomu kokios masinos ten dar buvo testuojamos.
aciu!

ledas neprisijungęs   Cituoti
Old 2010-03-30, 20:55   #3
eSaS
 
eSaS's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2009-12-15
Gyvenamoji Vieta: Kretinga,Lietuva
Pranešimai: 4,697

eSaS is an unknown quantity at this point

Nusiųsti žinutę eSaS per Skype™


Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė ledas View Post
sveikas, gal gali mestelt pilna originalu info shaltini, man idomu kokios masinos ten dar buvo testuojamos.
aciu!
http://www.autobild.lt/2010/03/praba...rbinis-arklys/

http://www.autobild.lt/2010/02/geidz...s-universalas/

http://www.autobild.lt/2009/11/merce...ronikos-ligos/

prasom

__________________
ex MB S210 E290TD 2008-2012
ex Volvo v70 2006m 136kw D5 12-14m
ex Citroen C6 2,7 HDi 14-18
ex Peugeot 508SW 2.0l HDI 133kw 2015 Brown 2018-2020
ex Peugeot 508SW 2.0l HDI 133kw 2017 2020-2021
ex Vw Golf 5 1.9TDI 2004m 2018-2022
Volvo XC90 2015m 2015-.....
VW Passat 1,8T B5 2005 2021-....
I'm a good enough person to forgive you, but not stupid enough to trust you agian.
eSaS neprisijungęs   Cituoti


Naujas pranešimas

Bookmarks

Temos įrankiai
Rodymo būdai

Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.