esu ir montavęs ir naudojęs Sheriff ,Inspector ,Cenmax ,Magiccar,Eaglemaster. "Užvediminė" funkcija žiemą ir vasarą (su kondiške ar klimatroniku ) geras dalykas ir komfortiškas . Iš to kuo prekiauja, montuoja lietuvoje šiuo metu siulyčiau Eaglemaster ,sheriff gal irgi neblogai ,bet jei tarkim prireiktų nusipirkt "perdžerinį" pultelį papildomai dėl senojo gedimo ar praradimo ,tai eagle master pultelis pigiau ir rast paprasčiau ... su sheriff kažkaip sunkiau ir bug'u pas jį yra . Visi reikiami rėžimai tokiuose signalizacijose susiprogramuoja : ar dyzeliui pakaitinimo laikas ,ar mechaninė dėžė ar automatas ... daug papildomų funkcijų : pastovus automobilio užvedimas tam tikru užprogramuotu laiku .pvz preiš važiuojant į darbą ryte ar po darbo . labai šaltam periodui galima nustatyti temp. prie kurios auto užsives ir pašils (tarkim 15-20 min) . Teoriškai kažkiek "susilpnėja" mašinos apsauga ,nes jei raktas čipuotas ,tai čipo darbą reikia apeiti . smulkiai nepasakosiu kaip .
Dėl užšalančio rankinio negaliu daug pakomentuot ,nes merso žiemą dar neturėjau ,bet esmė tame ,kad galima jo viso neužtraukinėt ,o tik tiek ,kad užsidegtų rankinio lemputė ir nuo tada jau signalkė gaus žinot ,kad rankinis užtrauktas ... aišku tada yra rizika mašinai nuriedėt taip palikus ,bet čia jau priklauso nuo kiekvienos parkavimosi vietos ar aikštelės ypatumų ... O ar ten laisvas bėgis ar koks tai pas mechaną labai paprastai pasidaro - susiprogramuoja : paprasčiausiai grįžti ,prisiparkuoji ,įmeti "laisvą",trauki rankinį ,išsitrauki raktus ir išlipi iš mašinos su dar dirbabčiu motoru ,o kai jau įjungi signalkę visos durys turi būti uždarytos,tada pati signalkė užgesina motorą ,rakina centrinį ir tik tokiu būdu pastatęs automobilį su mechanine dėže galėsi jį užvesti distanciniu būdu.
Paskutinį kartą redagavo Gintaras; 2011-11-01 13:05 val.
|