Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W124

Naujas pranešimas
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2014-12-22, 12:10   #1
oldtimer
 
oldtimer's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2013-11-05
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 239

oldtimer is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė supelis View Post
Buvo mintis dėl gazo troso ir man. Kišau prie jo nagus, bet neradau kaip jis reguliuojasi (aišku nesu meistras), jis atrodo labai išsimalęs, klegantis, net nenuspaudžia galinuko išmynus gazo pedalą. Bandžiau pasistatyti spyruoklę, kad išmunys pedalą atitrauktų trosą iki nulinės padėties ir nuspaustų galinuką, bet nuo to gazas pasidarė labai jau nejautrus ir išėmiau aš tą spyruoklę. Pridedu nuotrauką kaip ten pas mane atrodo jis, gal jūs kažką pamatysite.

https://www.dropbox.com/s/jrgmdp4m5e...47.31.jpg?dl=0

Meistrai kai tvarkė degimą minėjo, kad darė kažką su moduliatoriais (tiksliai nežinau ką darė :/ ).
Šiaip tai trosai yra du - vienas gazo, nuo pedalo iki nuotraukoje matomos vietos ir darinėja droselinę sklendę, kitas nuo ten eina iki pavarų dėžės. Jei gazo bus per laisvas bus tas pats kaip važinėti su plyta po gazo pedalu, neišnaudosi galios. Reguliuojasi išsukant į salono pusę nukreiptą pageltusią plastikinę veržlę su sriegiu, kuri matosi nuotraukoje. Bet dėžės veikimui svarbu kitas iki jos einantis trosas. Aišku normaliam naudojimui abu svarbu.
O degimas su pavarų dėžės moduliatoriumi nesusijęs.

oldtimer neprisijungęs   Cituoti
Old 2014-12-22, 12:24   #2
supelis
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2014-09-25
Pranešimai: 9

supelis is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė oldtimer View Post
Šiaip tai trosai yra du - vienas gazo, nuo pedalo iki nuotraukoje matomos vietos ir darinėja droselinę sklendę, kitas nuo ten eina iki pavarų dėžės. Jei gazo bus per laisvas bus tas pats kaip važinėti su plyta po gazo pedalu, neišnaudosi galios. Reguliuojasi išsukant į salono pusę nukreiptą pageltusią plastikinę veržlę su sriegiu, kuri matosi nuotraukoje. Bet dėžės veikimui svarbu kitas iki jos einantis trosas. Aišku normaliam naudojimui abu svarbu.
O degimas su pavarų dėžės moduliatoriumi nesusijęs.
Aha supratau, reikės pasikrapštyti per šventes, gal pavyks patempti tą trosą. Tikiuosi čia problema išsispręs. Ačiū už patarimus

supelis neprisijungęs   Cituoti
Old 2014-12-25, 20:18   #3
minddog
 
Statusas: MB1 Narys
Užsiregistravo: 2014-10-15
Gyvenamoji Vieta: KlaipĖda
Pranešimai: 20

minddog is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę minddog per Skype™


Standartinis

o tas kick down switch eina tiesiai i deze ar yra dar dezes kompas ten uz akumo? nes pas mane taip pat mersas bukas kaip dyzelis be turbo, begius meto prie 2k apsuku,

minddog neprisijungęs   Cituoti
Old 2014-12-25, 20:43   #4
Tomskis
 
Tomskis's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2009-03-25
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 22,562

Tomskis will become famous soon enough

Nusiųsti žinutę Tomskis per Skype™


Standartinis

tai jei mersas su 2.0D motoru tai ir turi buti bukas

__________________
حكة جدا ترجمته؟
Tomskis neprisijungęs   Cituoti
Old 2014-12-30, 15:36   #5
oldtimer
 
oldtimer's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2013-11-05
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 239

oldtimer is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė minddog View Post
o tas kick down switch eina tiesiai i deze ar yra dar dezes kompas ten uz akumo? nes pas mane taip pat mersas bukas kaip dyzelis be turbo, begius meto prie 2k apsuku,
Pavarų dėžė tokiame kaip seneliai jaunystėje - nereikėtų įsivaizduoti, kad jie turėjo Iphone. Nėra kompo, dėžė pati per kelis laidus, vamzdelius ir trosą sprendžia kaip elgtis. Kickdown, kaip minėjau, valdomas per kuro siurblio relę, nes ji yra ir apsukų ribotuvas. Perjungimas į žemesnę pavarą neturi suveikti kai variklio sūkiai gali tapti per dideli. Pavarų jungimasis priklauso ir nuo režimo perjungiklio E (ekonominis) ir S (standartinis) ekonominio atveju pavaras jungia anksčiau ir juda nuo 2. Bet turbūt kažkas ne taip. Arba sureguliuoti nepavyko arba neina kas irgi nebūtų nuostabu, nes per tiek metų ten galėjo būti pridirbta ar nutikę labai daug kas.

oldtimer neprisijungęs   Cituoti
Old 2015-01-12, 08:38   #6
supelis
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2014-09-25
Pranešimai: 9

supelis is on a distinguished road



Standartinis

Sveiki. Aš dar nespėjęs reguliuotis troso ir prispaudus šaltukui bandžiau važinėti su benzu (nelaukiau kol apšils variklis). Ir pastebėjau man pačiam neįtikėtiną situaciją, pas mane su benzinu bėgius jungia teisingai, apsukos kyla kiek spaudi. Bet tik perjungiu dujas - max 2k. Kickdown neveikia visais atvejais, bet čia turbūt jau atskira tema.

Todėl net ir nebandžiau reguliuotis trosų. Gal turit minčių, kas čia gali būti nutikę ar čia man jau vaidenasi?

supelis neprisijungęs   Cituoti
Old 2015-01-12, 08:41   #7
Gintaras
 
Gintaras's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2011-07-18
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 1,150

Gintaras is on a distinguished road



Standartinis

tai tada ant dujų pastebimai blogiau turėtų važiuot ... Bandyt ieškot bėdų tame ,gal perreguliuot mišinius reikėtų

Gintaras neprisijungęs   Cituoti
Old 2015-01-12, 08:54   #8
Tomskis
 
Tomskis's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2009-03-25
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 22,562

Tomskis will become famous soon enough

Nusiųsti žinutę Tomskis per Skype™


Standartinis

kickdowno rele uz akumo rasi, ant jos ir bus parasyta kickdown

__________________
حكة جدا ترجمته؟
Tomskis neprisijungęs   Cituoti
Old 2015-01-12, 10:27   #9
supelis
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2014-09-25
Pranešimai: 9

supelis is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė MATRIX View Post
tai tada ant dujų pastebimai blogiau turėtų važiuot ... Bandyt ieškot bėdų tame ,gal perreguliuot mišinius reikėtų
Mišinį reguliavo jau prieš tai, bet skirtumo nepajaučiau. Su dujomis iš variklio pusės traukos nepasakyčiau, kad trūksta. Važiuojant įspūdis tikrai susidaro, kad kažkas su elektronika / vakumu susijusi, bet nesuprantu, kaip tai rišasi su kuro tipu.

supelis neprisijungęs   Cituoti
Old 2015-02-15, 17:59   #10
minddog
 
Statusas: MB1 Narys
Užsiregistravo: 2014-10-15
Gyvenamoji Vieta: KlaipĖda
Pranešimai: 20

minddog is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę minddog per Skype™


Standartinis

sveiki, man vis dar aktuali problema del kick down. Susiradau ta rele uz akumo, buvo nudeges vienas takelis, sulitavau. tada knopkej prie ručiago kur pasirenki S/E buvo pilna slamšto, ta irgi isvaliau. išemiau pati vožtuva iš dežės, išvaliau ta adata, patikrinau ant stalo. mygtukas po pedalu geras. viskas iš elektros pusės padaryta. vožtuvas suveikia kai reikia. bet niekad nekickina visada vaziuoja ant eco. kas dar gali but? ta trosa kur iš dežes prie sklendes eina sureguliavau lygiai, kad kai pradeda darytis sklende ir tas trosas tempiasi. nežinau jau kas gali buti. gal ten prie dezes kur tas trosas ilenda bandyt traukt jej dezes nereik imt lauk? beje dar vienas klausimas, ta plasmase i kuria lenda trosas ateinantis nuo sklendes, šalia turi dar kazkoki vamzdeli or smth, kas ten yra? nes vakuumas tai kitoj dezes pusej

minddog neprisijungęs   Cituoti


Naujas pranešimas

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.